„Topo centro“ parduotuvėse šį savaitgalį apsilankė dukart daugiau pirkėjų, o prekių nupirkta daugiau nei už 40% didesnę sumą nei praėjusiais metais. „Šis savaitgalis parodė, kad lietuviai išmoko kalėdines dovanas pirkti anksčiau bei naudojasi nuolaidomis susikurti patogesnius namus ar susimažinti buities darbų“, – teigia „Topo centro“ generalinis direktorius Remigijus Štaras.
Anot „Topo centro“ vadovo, savaitgalio pardavimo tendencijos sutapo su mūsų atlikto kalėdinių dovanų tyrimo rezultatais, t.y. žmonės dažniau pirko tai, ką įvardino geidžiamiausiomis dovanomis.
„Kartais išaugo išmanių laikrodžių, dulkių siurblių robotų, telefonų, kavos aparatų, grožio prekių, žaidimų kompiuteriai bei žaidimų konsolių pardavimai. Namus atsinaujinantys žmonės naudojosi galimybe įsigyti ir naują techniką: bent dukart daugiau nei pernai pardavėme džiovyklių, išmaniųjų, didelės įstrižainės televizorių ar maisto ruošimo technikos“, – teigia „Topo centro“ generalinis direktorius.
Remigijaus Štaro teigimu, šiam savaitgaliui įmonė rengėsi iš anksto, buvo prailgintas daugelio parduotuvių darbo laikas, įrengta du ar net tris kartus daugiau kasų, o nespėjusieji pirko internetu: pardavimai šiame kanale išaugo net 2,5 karto. „Ilgesnį darbo laiką bei geras kainas planuojame išlaikyti iki pat Kalėdų. Branginame savo klientus, todėl kviečiame ir tikimės, kad jie nelauks paskutinio momento, gaišdami kamščiuose ir desperatiškai bandydami rasti dovanas paskutinę minutę. Tikrąjį džiaugsmą dovanoti galima patirti tada, kai dovana išrinkta apgalvotai, ramiai jos dairantis parduotuvėje likus bent kelioms savaitėms iki švenčių“, – reziumuoja R. Štaras.