Lietuvoje sukurta „Volfas Engelman“ komunikacijos žinutė pasklido po pasaulį

Gegužę bendrovės „Volfas Engelman“ sukurta medžiaga, skirta informuoti apie „Volfas Engelman“ pakuotės higieną ir saugą, pasklido tarptautiniu mastu ir buvo išversta į kitas kalbas bei pasirodė Rusijos, Moldovos, Pietų Afrikos Respublikos, Kinijos bei Pietų Korėjos rinkose.
Žygimanto Amelyno menas ant „Volfas Engelman“ bravoro sienos
Žygimanto Amelyno menas ant „Volfas Engelman“ bravoro sienos / „Volfas Engelman“ nuotr.

„Saugumas ir higiena turbūt dar niekada nebuvo tokios aktualios temos. Per kelias savaites tai tapo svarbu visame pasaulyje, todėl rūpinomės, jog visa mūsų gaminama produkcija būtų tiekiama kuo saugiau. Apie tai kalbėjome ir viešumoje – kone spontaniškai sukūrėme komunikacijos projektą apie produkcijos apsaugą nuo virusų. Iš pradžių ši žinutė buvo skirta tik Lietuvos rinkai, todėl buvome maloniai nustebinti, kai ji per socialinius tinklus pasklido užsienyje, taip pat sulaukėme prašymų iš produkcijos atstovų medžiagą adaptuoti jų rinkoms“, – komentuoja „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis.

Partnerio nuotr./Volfas Engelman komunikacijos žinutė
Partnerio nuotr./Volfas Engelman komunikacijos žinutė

M.Matukaitis projektą vertina kaip sėkmingą ne tik dėl to, kad žinutė pasklido tarptautiniu mastu, bet ir todėl, kad kartu pavyko perteikti ir prekės ženklo idėją: „Savo vertybėmis ir komunikacija siekiame būti gero etiketo, džentelmeniškos kultūros pavyzdžiu ne tik Lietuvoje, bet ir globaliu mastu. Tai, kad komunikacijos turinys panaudotas net tokioje geografiškai ir kultūriškai tolimoje rinkoje kaip Pietų Korėja, vertiname kaip mūsų darbo sėkmę ir gero komandinio darbo rezultatą.“

Pasak jo, koronavirusas paveikė vartotojų psichologiją ir lūkesčius, kurie vos per kelias dienas sumažėjo iki pagrindinių poreikių: būti saugiems ir sveikiems. Todėl kurdami šį komunikacijos projektą, jo autoriai atsižvelgė į vyraujančias auditorijos nuostatas ir aiškiai parodė Kaune esančio bravoro produkcijos privalumus – aukščiausius saugumo ir higienos standartus.

Projektą bendrovės rinkodaros komanda kūrė kartu su reklamos kūrybos agentūra TBWA. Anot agentūros vadovo Raimundo Daubaro, kuriant šį projektą svarbiausias tikslas buvo aiškiai perteikti skardinių su folija privalumus tikslinei auditorijai:

„COVID-19 pandemijos kontekste, kai informacijos srautai yra itin dideli, žinutė turi būti kuo paprastesnė vartotojui, kad būtų suprantama iš pirmo žvilgsnio. Norėdami aiškiai parodyti produkto funkcinius privalumus ir išskirti produktą iš konkurencinės aplinkos, pasirinkome schemos variantą. Būtent tokia forma leidžia aiškiai ir paprastai perteikti pagrindinę žinutę – skardinės su folija privalumus, kurie šių dienų kontekste įgyja itin didelę reikšmę“, – idėją komentuoja R.Daubaras.

Turėdamas daugiau nei dešimties metų praktiką teikti produkciją tarose su folijos apsauga, „Volfas Engelman“ per šį laiką spėjo sulaukti daugybės palankių atsiliepimų:

„Mūsų produkcija su apsaugine folija eksporto rinkose visada buvo vertinama pozityviai. Užsienio partneriai mano, kad papildoma taros apsauga kuria produktui didesnę vertę ir leidžia greičiau laimėti vartotojų pasitikėjimą produktu, kuris jiems dar nežinomas. Nors žinutė apie skardinių su folija naudą buvo kurta kaip vienkartinis projektas, manome, kad ilgalaikėje perspektyvoje ji prisidės kuriant lojalumą mūsų prekės ženklui užsienio rinkose“, – teigia M.Matukaitis.

Kaune esantis bravoras per metus eksportuoja daugiau kaip 15 mln. litrų savo produkcijos, tai sudaro apie 15 proc. visų bendrovės parduodamų produktų. Didžiausios bravoro eksporto rinkos yra Rusija, Pietų Korėja ir Kinija, taip pat daug eksportuojama į Ukrainą, JAV, Japoniją, Meksiką, Italiją ir kitas šalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis