Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Malkų įlankos pertvarką klampina dumblas

Aiškėja, kad ilgus metus užmiršta uosto dalis – Malkų įlanka – bus išgilinta gerokai vėliau nei planuota. Nežinomybės dėl infrastruktūros tvarkymo terminų prislėgti privatūs verslininkai priversti atidėti jau sudėliotas didžiules investicijas į krovos techniką bei kitus objektus, o tie, kurie investavo, skaičiuoja ilgesnį atsipirkimą, rašo „Verslo žinios“.
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr.

„Planavome, kad viskas judės greičiau, nes dabartinis gylis mus labai riboja, negalime iki galo pakrauti atplaukiančių laivų. Tad kiekvienas terminų nukėlimas mėnesiui, pusmečiui ar metams turi tiesioginę įtaką mūsų krovos rezultatams ir jei neįšaldo, gerokai ilgina jau įdėtų investicijų atsipirkimą“, – sako 5 mln. eurų vertės plėtros projektą vasarą įgyvendinusio Malkų įlankos terminalo direktorius Julius Kiršis.

Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika sako, kad bendrovė yra sudėliojusi ir apie 40 mln. eurų investicinį planą į naują krovos techniką, tačiau kol nežino, kada bus baigta rekonstruoti krantines, nesiryžta jos užsakyti: „Kol kas investuojame į įrangą, kuri nesusijusi su krovos darbais krantinėse. Šiemet apie 4 mln. eurų skyrėme sandėlių, aikštelių plėtrai, jose dirbančiai technikai įsigyti. O kranus užsakysime tik kai bus aiškūs rekonstrukcijos terminai.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais