Visus finansinius rezultatus įmonė kasmet skelbia gegužės mėnesį, tačiau jau dabar „Mars Lietuva“ konstatuoja, kad 2020-ieji bendrovei buvo ne tik ypatingi dėl pandemijos keliamų iššūkių ir karantino ribojimų, bet ir sėkmingi.
„Visų ribojimų metu privalėjome rasti sprendimus, kaip patenkinti augančią produkcijos paklausą. COVID-19 praėjusį rudenį neaplenkė mūsų įmonės, tačiau daugelį pandemijos prevencijai skirtų žingsnių žengę dar pernai vasarį, sugebėjome suvaldyti situaciją ir išvengti neigiamos įtakos įmonės veiklai. Be to, pandemijos pradžioje skyrėme vienkartinius 300 Eur priedus tiems darbuotojams, kurie dėl darbo pobūdžio negalėjo dirbti nuotoliniu būdu, iš viso šiuos priedus gavo 608 darbuotojai. 2020-iesiems pasibaigus, džiaugiamės gerais gamyklos rezultatais, lūkesčius pranokusiu darbuotojų susitelkimu ir galimybe jiems už tai padėkoti atlygio priedais“, – pažymi Mindaugas Rupšys, „Mars Lietuva“ Korporacinių reikalų vadovas regionui.
„Mars Lietuva“ metines premijas skaičiuoja atsižvelgiant į kelis aspektus. Visų pirma, premijos dydis – tai konkretus procentas nuo asmens metinio atlygio, kuris yra individualus, priklausomai nuo einamų pareigų. Kita dalis – premijos rezultatų pasiekimas, apskaičiuojamas pagal kelias dedamąsias, tarp jų – kriterijai iš darbų saugos, kokybės, efektyvumo rezultatų. Kasmet apibrėžiami šių sričių rodikliai, kuriuos reikia pasiekti, o jei jie viršijami – proporcingai didėja ir metinė premija.
„Apibendrintai galima teigti, kad, nepaisant pandemijos, gamyklai pavyko pasiekti gerų rezultatų“, – sakė M. Rupšys.
Bendrovė kasmet, atsižvelgdama į rinkos dinamiką, peržiūri darbo užmokestį. Pastaraisiais metais „Mars Lietuva“ atlygio krepšelis augo 10 proc., šiemet taip pat numatytas kelių procentų vidutinis didėjimas.
2020 m. atliktame „Euromonitor International“ tyrime teigiama, kad maisto gyvūnams augintiniams sektorius buvo palyginti atsparus sukrėtimams 2009-ųjų recesijos laikotarpiu, panaši dinamika stebima ir dabartinės pandemijos akivaizdoje. „Euromonitor International“ teigimu, tą lemia stiprėjanti tendencija gyvūnus augintinius laikyti lygiaverčiais šeimos nariais – net ir krizės akivaizdoje žmonės yra linkę taip planuoti savo išlaidas, kad išlaikytų ir kokybišku maistu aprūpintų augintinį.
„Mars Lietuva“ eksportuoja 99 proc. produkcijos. Pagrindinės bendrovės eksporto rinkos – ES šalys, taip pat Šveicarija, Norvegija, Turkija, Ukraina, Australija, Tailandas.