Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima“ pripažinta žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pripažintas žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje ir užėmė antrą vietą mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge, rodo „DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atlikto tyrimo rezultatai. Mylimiausi prekių ženklai Baltijos šalyse paskelbti spalio 2 dieną, Latvijoje, renginio „Baltic Brand Awards 2020“ metu.
„Maxima“ pripažinta žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje
„Maxima“ pripažinta žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje / Baltic brands 2020 organizatorių nuotr.
Temos: 1 „Maxima“

Žmogiškiausias prekės ženklas renkamas remiantis įmonės socialinės atsakomybės veikla. Respondentai klausiami, ar konkretus prekės ženklas yra socialiai atsakingas bei kuria pridėtinę vertę visuomenei.

„Esame dėkingi savo klientams už pasitikėjimą ir įvertinimą. Tikime, jog tyrimo rezultatai rodo, kad Baltijos šalių gyventojai vertina mūsų pastangas įsiklausyti į klientų poreikius. Visgi ne mažiau svarbu, kad pirkėjai mato, jog neliekame abejingi visuomenėje kylančioms problemoms bei norime būti naudingi jos nariai“, – teigia Jolanta Bivainytė, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė.

Pagal „DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atliktą tyrimą, lietuvišką prekybos tinklą „Maxima“ bendrame reitinge lenkia tik „Swedbank“. Prekybos tinklas mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge aplenkė tokius prekės ženklus kaip „Omniva“, „Tele 2“, „Samsung“, o bendrame Lietuvos reitinge – „Lidl“ bei „Telia“. Latvijoje „Maxima“ pagal geriausią kainos ir kokybės santykį užėmė pirmą, o Estijoje – antrą vietą.
„Brand Capital“ – kiekybinis tyrimo metodas, sukurtas „DDB“ tinkle ir pritaikytas Baltijos rinkai, nuo 2004 m. kasmet atliekamas Latvijoje, o nuo 2012 m. – visose Baltijos šalyse. Kiekvienoje šalyje apklausiama po 1000 respondentų. Tyrimo ir apdovanojimų tikslas – išsiaiškinti didžiausių prekės ženklų, veikiančių Baltijos šalyse, vertę bei įtaką. Pagrindiniai apklausos vertinimo kriterijai – klientų planuojami apsipirkimai ir emocinis prisirišimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai