Iniciatyvos mažinti infliacijos įtaką augančioms maisto kainoms ėmęsis prekybos tinklas „Maxima“ kas mėnesį pristato atnaujintą būtiniausių kasdienio vartojimo prekių krepšelį už ypač mažą kainą. Šio mėnesio kampanijos „Kainų kaina“ pasiūlymuose yra net 7 kartus daugiau prekių.
„Infliacijos įtaką jaučiame visi, todėl imamės papildomų priemonių, kad užtikrintume kuo mažesnę kainą ne tik kasdieniams maisto produktams, bet ir buities prekėms. Atliepdami besikeičiančius pirkimo įpročius, sudarome galimybę pirkėjams planuoti savo pirkinius ir dar daugiau sutaupyti, žinant, kad į „Kainų kaina“ kampaniją įtrauktos populiarios kasdienio vartojimo prekės visą mėnesį bus už ypač mažą kainą“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.
Šį mėnesį į išplėstą „Kainų kaina“ krepšelį patenka net 200 pirkėjų pamėgtų prekių. Tai – pieno produktai, šviežia mėsa, įvairios dešros ir dešrelės, kiaušiniai, duona bei konditerijos gaminiai, konservuota produkcija, silkė ir kiti žuvies produktai, saldumynai, cukrus, aliejus, miltai, kruopos, makaronai bei kiti įvairūs būtiniausi kasdieniai maisto produktai. Taip pat į kampaniją „Kainų kaina“ įtraukiamos ir kasdienės kosmetikos priemonės, švaros, namų ir virtuvės apyvokos reikmenys, maistas augintiniams. Šios prekės visose „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos specialiais kampanijos kainoženkliais.
Kainų stebėtojai: „Maxima“ išlaiko pigiausią krepšelį
Naujausia kainas stebinčio portalo pricer.lt analizė rodo, kad pigiausių maisto prekių krepšelis mažiausia kaina išlieka „Maximos“ parduotuvėse.
Nuolaidos ir kiti geros kainos pasiūlymai bei platus prekių asortimentas sudaro galimybę žmonėms sutaupyti, o kampanija „Kainų kaina“ dar labiau išplečia „Maximos“ akcinių prekių pasirinkimą.
Naujoji „Maximos“ iniciatyva jau spėjo sulaukti didžiulio pirkėjų susidomėjimo. Skaičiuojama, kad rugpjūtį, kai startavo kampanija „Kainų kaina“, jos siūlomų prekių paklausa yra išaugusi beveik dvigubai. „Tai tik patvirtina, kad nuolaidos ir kiti geros kainos pasiūlymai yra svarbūs pirkėjams ir sudaro galimybę sutaupyti. Ir toliau ieškosime būdų, kad galėtume savo pirkėjams pasiūlyti kuo geresnes kainas“, – pažymi T.Rupšys.
Kampanija „Kainų kaina“ yra ne pirma „Maximos“ iniciatyva, padedanti įveikti ekonominius iššūkius. 2020 m. pavasarį, prasidėjus COVID-19 pandemijai, inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, kuri sutelkė Lietuvos gamintojus. Tuo metu atpiginus lietuvišką produkciją buvo skatinamas vidaus vartojimas, o vien per 3 pirmus iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ mėnesius „Maximos“ pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė per 6 mln. eurų.