„Maximos“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis pigiausias jau 13 mėnesių iš eilės

Ilgiau nei metus pigiausiai apsipirkti šalies gyventojai galėjo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse. Tai patvirtina kainas lyginančio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ atliktas tyrimas – „Maxima“ ir gegužės mėnesį siūlė pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio mažiausią kainą ir lyderystę šioje pozicijoje išlaikė jau 13 mėnesių iš eilės. „Pricer.lt“ stebimų pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio kaina „Maximoje“ gegužę siekė 53,35 Eur ir buvo 9,13 Eur mažesnė nei praėjusių metų gegužę.
„Maximos“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis pigiausias jau 13 mėnesių iš eilės
„Maximos“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis pigiausias jau 13 mėnesių iš eilės / „Maxima“ nuotr.

„Pricer.lt“ skelbiamą kainų reitingą galima rasti čia.

„Nuosekliai dirbame tam, kad nuolat palaikytume mažų kainų lygį ir užtikrintume savo pirkėjams galimybę sutaupyti – tai įrodo objektyvi kainų analizė“, – sako „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Anot „Maximos“ atstovės, ilgiau nei metus išlaikyti pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio mažiausią kainą itin konkurencingoje aplinkoje prekybos tinklui padeda nuoseklių veiksmų visuma.

„Nuolat stebime situaciją rinkoje ir lyginame kainas kituose prekybos tinkluose – taip galime greitai prisitaikyti prie situacijos, prireikus reaguoti į kainas ir konkuruoti dėl pirkėjų dėmesio. Be to, reguliariai peržiūrime esamus ir nuolatos inicijuojame naujus veiksmus, kad pirkėjai sutaupytų dar daugiau, o patys galėtume dar labiau pasitempti ir paskatinti kitus rinkos dalyvius pasekti šiuo pavyzdžiu“, – sako I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

„Maxima“ nuotr./„Maximos“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis pigiausias jau 13 mėnesių iš eilės
„Maxima“ nuotr./„Maximos“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis pigiausias jau 13 mėnesių iš eilės

Palaikyti mažų kainų lygį prekybos tinklui pavyksta ne tik laimingomis savaitės kainomis ir pasiūlymais, specialiais kainų projektais kaip „Anekdotas, o ne kaina“, bet ir kasdien derantis su tiekėjais dėl prekių pirkimo kainų.

„Vien per praėjusius metus sumažinome apie pusės tūkstančio prekių įprastas kainas, o pirkėjai, įsigydami tokias prekes, pernai sutaupė apie 4,4 mln. eurų“, – skaičiuoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė ir priduria, kad kasdien apsipirkti mažomis kainomis prekybos tinkle pirkėjams padeda ir privačių prekės ženklų „Farm Milk“, „Extra Line“, „Pormet“, ir kt. maisto prekės už mažiausią kainą savo kategorijoje „Maximos“ parduotuvėse.

Tai, kad pirkėjams svarbu sutaupyti ir šia galimybe jie aktyviai naudojasi, įrodo skaičiai – net 89 proc. „Maxima“ parduotuvėse apsilankančių pirkėjų kasdien į savo krepšelius deda prekes su nuolaida.

Išskirtinių naudų bei dar daugiau galimybių sutaupyti ištikimiems pirkėjams prekybos tinkle suteikia ir „Ačiū“ lojalumo kortelės naudų sistema – tai akcija „Su ačiū beveik už ačiū“, „Mažylių“ klubo pasiūlymai, „Maximos“ pinigų kaupimas ir galimybė jais padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis