Milžinės MSC pažadai: atnaujins konteinerių centro veiklą Klaipėdos uoste

Pasaulinės laivybos milžinės „Mediterranean shipping company" (MSC) vadovai teigia, kad jų siekis yra atnaujinti konteinerių paskirstymo veiklą Klaipėdos uoste. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas su laivybos kompanijos vadovybe nuotoliniame susitikime aptarė konteinerių srautų perspektyvas Klaipėdos uoste.
Konteinervežis „MSC Charleston“
Konteinervežis „MSC Charleston“ / L. Sėlenienės nuotr.

„Labai vertiname partnerio pasiryžimą būti Klaipėdoje, todėl stengiamės išgirsti, ką galėtume padaryti iš savo pusės. Įžvelgiame mūsų uosto stiprybę – konteinerius kraunantis terminalas turi tinkamą ir infrastruktūrą, ir suprastruktūrą, ir kompetentingą komandą. Įvardyti tam tikri dalykai, kurie yra būtini – mes įsiklausome ir esame pasiryžę į juos atsižvelgti. Perspektyvoje mūsų požiūriai sutampa", – teigia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

Nuotoliniame susitikime su Klaipėdos uosto vadovu dalyvavo MSC generalinis direktorius Soren Toft'as, kapitonas Raffaele Porzio, MSC viceprezidentas ir Ammar Kannan, „Terminal Investment Limited" (TIL) generalinis direktorius. Jiems pristatyti šiuo metu vykdomi uosto plėtros projektai, kurie suteiks uostui naują kokybinį pranašumą.

MSC vadovai susitikimo metu akcentavo, kad viena iš svarbiausių sąlygų, siekiant atnaujinti konteinerių paskirstymo centrą, yra tinkami uosto parametrai, pakankamas gylis didiesiems laivams.

MSC yra viena iš konteinerinės laivybos linijų lyderių pasaulyje, savo atstovybes turinti 155 valstybėse. Jai šiuo metu priklauso daugiau kaip 500 laivų. MSC grupei priklausanti TIL turi 65 konteinerių terminalus visame pasaulyje, taip pat ir Klaipėdos uoste veikiančią LKAB „Klaipėdos Smeltė".

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis