„MV“ generalinio direktoriaus Marijaus Cilciaus teigimu, ši sutartis – tai naujas etapas kryptingai plečiant bendrovės viskio kategorijos segmentą Lietuvoje ir siekiant patenkinti augančios rinkos poreikį.
Pastaraisiais metais vartojimas tradicinių stipriųjų gėrimų kategorijoje išliko nepakitęs, tuo tarpu santykinai „naujoje" viskio kategorijoje pokyčiai Lietuvoje akivaizdūs. Pasak rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“, Lietuvoje viskio kategorijos pardavimai kiekiu 2014 metais, lyginant su ankstesniais, išaugo beveik 30 proc. O vadinamojo premium ir super premium segmentai (kainuojanys nuo 18,8 EUR už 0,7l butelį) kartu sudėjus – apie 13 proc.
„Viskio gerbėjų Lietuvoje sparčiai daugėja, jie ieško įvairių viskio rūšių ir skonių. Akivaizdu, kad šis gėrimas tampa nebe "nišine" kategorija, kurio skonis anksčiau buvo išskirtinai priimtinas tik ekspertų, gurmanų ratui“, ‒ teigia M.Cilcius.
„Ypatingai džiaugiamės sėkmingomis derybomis su „Beam Suntory“, nes pasirašyta sutartis leis praplėsti Lietuvos gyventojų galimybes rinktis kokybiškus gėrimus. Juk vienas pagrindinių mūsų tikslų - siekti, kad net išrankiausias vartotojas galėtų išsirinkti mūsų siūlomų gėrimų asortimente. Taip pat džiugu, kad mūsų bendrovė užmezgė ryšius su senas aukščiausios kokybės alkoholio gamybos tradicijas turinčia kompanija“, - sako „MV“ generalinis direktorius.
Elena Azhnova, „Beam Suntory“ komercijos direktorė Šiaurės Rytų Europai, atskleidžia, kad bendradarbiavimui jie pasirinko „MV“ dėl pastarosios tvirtos ir ilgalaikės pozicijos rinkoje ir plačių distribucijos galimybių prisidėti plečiant “Beam Suntory“ rinką.
„Mūsų gėrimų ir jų platinimo kokybė yra mūsų reputacija, todėl labai atidžiai rinkomės, su kuo bendradarbiauti. Džiaugiamės Lietuvoje suradę tokius patyrusius ir ambicingus profesionalus, kurie taip pat kaip ir mes subtiliai suvokia viskio kultūrą“, ‒ teigė E. Azhnova.
„Beam Suntory“ komercijos direktorė Šiaurės Rytų Europai pastebi, kad Lietuvos rinkoje viskio kategorija dar auga. Vis dėlto, ji yra įsitikinusi, kad įsitvirtinant pasaulinėms tendencijoms, aukščiausios kokybės viskių segmentas tik plėsis, nes vartotojai tampa išrankesni, tad jų pageidavimus patenkinti reikės pasaulinio lygio prekių ženklų.
„Beam Suntory“ ir „MV“ yra optimistiškai nusiteikę dėl partnerystės ateityje. E. Azhnova manymu, šis bendradarbiavimas atveria dideles galimybes Lietuvos rinkai plačiau susipažinti su aukštos kokybės gėrimais, taip pat paskatins abiejų įmonių augimą.