„Mineraliniai vandenys“ tapo „Beam Suntory“ atstovais Lietuvoje

Nuo šių metų kovo bendrovė „Beam Suntory“, viena didžiausių pasaulyje alkoholinių gėrimų gamintoja, suteikė UAB „Mineraliniai vandenys“ (toliau „MV“) viskių platinimo teises Lietuvoje, tarp kurių yra „Jim Beam“, „Yamazaki“, „Maker's Mark“, „Knob Creek“, „Hakushu“, – iš viso 18 prekių ženklų. Pasirašiusi sutartį su trečia pagal dydį pasaulyje aukščiausios kokybės alkoholio gamintoja, „MV“ išplėtė savo platinamų burbonų, airiškų, japoniškų bei škotiškų viskių portfelį.
Tarp Beam Suntory gaminiu - ir garsusis burbonas Jim Beam
Tarp Beam Suntory gaminiu - ir garsusis burbonas Jim Beam

„MV“ generalinio direktoriaus Marijaus Cilciaus teigimu, ši sutartis – tai naujas etapas kryptingai plečiant bendrovės viskio kategorijos segmentą Lietuvoje ir siekiant patenkinti  augančios rinkos poreikį.

Pastaraisiais metais vartojimas tradicinių stipriųjų gėrimų kategorijoje išliko nepakitęs, tuo tarpu santykinai „naujoje" viskio kategorijoje pokyčiai Lietuvoje akivaizdūs. Pasak rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“, Lietuvoje viskio kategorijos pardavimai kiekiu 2014 metais, lyginant su ankstesniais, išaugo beveik 30 proc. O vadinamojo premium ir super premium segmentai (kainuojanys nuo 18,8 EUR už 0,7l butelį) kartu sudėjus – apie 13 proc.

„Viskio gerbėjų Lietuvoje sparčiai daugėja, jie ieško įvairių viskio rūšių ir skonių. Akivaizdu, kad šis gėrimas tampa nebe "nišine" kategorija, kurio skonis anksčiau buvo išskirtinai priimtinas tik ekspertų, gurmanų ratui“, ‒ teigia M.Cilcius.

„Ypatingai džiaugiamės sėkmingomis derybomis su „Beam Suntory“, nes pasirašyta sutartis leis praplėsti Lietuvos gyventojų galimybes rinktis kokybiškus gėrimus. Juk vienas pagrindinių mūsų tikslų - siekti, kad net išrankiausias vartotojas galėtų išsirinkti mūsų siūlomų gėrimų asortimente. Taip pat džiugu, kad mūsų bendrovė užmezgė ryšius su senas aukščiausios kokybės alkoholio gamybos tradicijas turinčia kompanija“, - sako „MV“ generalinis direktorius.

Elena Azhnova, „Beam Suntory“ komercijos direktorė Šiaurės Rytų Europai, atskleidžia, kad bendradarbiavimui jie pasirinko „MV“ dėl pastarosios tvirtos ir ilgalaikės pozicijos rinkoje ir plačių distribucijos galimybių prisidėti plečiant “Beam Suntory“ rinką.

 „Mūsų gėrimų ir jų platinimo kokybė yra mūsų reputacija, todėl labai atidžiai rinkomės, su kuo bendradarbiauti. Džiaugiamės Lietuvoje suradę tokius patyrusius ir ambicingus profesionalus, kurie taip pat kaip ir mes subtiliai suvokia viskio kultūrą“, ‒ teigė E. Azhnova.

„Beam Suntory“ komercijos direktorė Šiaurės Rytų Europai pastebi, kad Lietuvos rinkoje viskio kategorija dar auga. Vis dėlto, ji yra įsitikinusi, kad įsitvirtinant pasaulinėms tendencijoms, aukščiausios kokybės viskių segmentas tik plėsis, nes vartotojai tampa išrankesni, tad jų pageidavimus patenkinti reikės pasaulinio lygio prekių ženklų.

„Beam Suntory“ ir „MV“ yra optimistiškai nusiteikę dėl partnerystės ateityje. E. Azhnova manymu, šis bendradarbiavimas atveria dideles galimybes Lietuvos rinkai plačiau susipažinti su aukštos kokybės gėrimais, taip pat paskatins abiejų įmonių augimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis