Nauji populiarios šeimos nariai
Praėjusį sezoną Lietuvoje pasirodęs miesto motociklas „700CL-X Heritage“ susilaukė gerų atsiliepimų iš entuziastų, o gamintojas toliau plečia šio modelio šeimą. Pristatyti net trys nauji CL-X motociklai: šeimą papildė „Adventure“ ir „Sport“ modeliai bei mažesnysis „300CL-X“.
Pastarasis modelis yra mažesnio darbinio tūrio „Street“ tipo motociklas, pasižymintis lengvumu (svoris vos 158 kilogramai) bei puikiu manevringumu – pagrindinėmis savybėmis, leisiančiomis patogiai manevruoti judriomis miestų gatvėmis. Tiesa, net ir mažiausias modelis aprūpintas LED žibintais, praslystančia sankaba bei ABS stabdžių sistema, o mėgstantys išsiskirti iš minios gali rinktis vieną iš dviejų ryškių spalvų.
Nors mažasis šeimos narys neišvengiamai turi savo pirkėjų ratą, bene didžiausio susidomėjimo pristatymo metu susilaukė „Adventure“ ir „Sport“ modeliai. Tai tą patį rėmą ir variklį, kaip ir „700CL-X Heritage“, turintys motociklai, tačiau pasižymintys pakeitimais, suteikiančiais visiškai kitokį charakterį bei važiavimo savybes.
„700CL-X Adventure“ papildė visame pasaulyje populiarėjančią Adventure klasę – šie motociklai skirti norintiems keliauti neapribojant savęs tik gerais keliais. Įprastai, dėl didesnės prošvaisos, tinkamų padangų ir stipresnės konstrukcijos, šio tipo motociklai taip pat, kaip ir gerais keliais, puikiai tinkami važiuoti bekelėje. Ne išimtis ir naujasis šios klasės narys iš „CFMOTO“, skirtas tiems kas nori praktiško motociklo, su kuriuo galėtų patogiai važinėti mieste, tačiau visuomet turėti galimybę leistis į kelionę įveikiant užmiesčio kelius ir be rūpesčių išsukant iš jų. Tikriems bekelės gerbėjams net numatyta galimybė išjungti ABS sistemą.
Šis modelis aprūpintas vientisa, nesuvirinta stebule, taip kiek įmanoma sumažinant deformacijų riziką važiuojant bekelėje bei padidinant jos ilgaamžiškumą. Priekyje sumontuota 41mm eigos KYB versto tipo šakė, o gale – KYB amortizatorius. Pakabos savybės lengvai reguliuojamos, tad pats vairuotojas galės pasirinkti optimaliausią variantą kiekvieno važiavimo metu. Motociklas apautas „Pirelli Scorpion Rally STR“ padangomis, subalansuotomis važiuoti įvairiausiomis sąlygomis. Beje, „700CL-X Adventure“ modelis taip pat pasižymi aukštesne sėdėsena (sėdynės aukštis – 830 mm) bei patogiu vairu, o priekyje sumontuotas vėją nukreipiantis stiklas.
„700CL-X Adventure“ papildė visame pasaulyje populiarėjančią Adventure klasę
Kitas šios šeimos narys tai itin ryškaus charakterio, vienas sportiškiausių šio gamintojo modelių – „700CL-X Sport“. Nors daugeliu komponentų pastarasis modelis dalinasi su kitais CL-X modeliais, šis pasižymi „cafe-racer“ stiliaus dizainu ir kitokia sėdėsena – sėdynės aukštis net 35 mm žemesnis nei „Adventure“ modelyje ir 5 mm žemesnis nei „Heritage“. Taip pat šiame modelyje montuojamas sportinio tipo „clip-on“ vairas. Gamykliškai tai vienvietis motociklas, tačiau norintys gali jį papildyti oficialiais gamintojo aksesuarais ir paversti į dvivietį.
Vienas labiausiai pastebimų techninių skirtumų yra galinga „Brembo“ stabdžių sistema – priekyje sumontuoti 300 mm skersmens dvigubi diskiniai stabdžiai su „Brembo Stylema” keturių stūmoklių stabdžių suportais. Gale – 260 mm stabdžiai su 34 mm vieno stūmoklio stabdžių suportu. Taip pat, skirtingai nei kituose CL-X modeliuose, „Sport“ montuojami vienodo skersmens priekinis ir galinis ratai su „Maxxis MA-ST2“ padangomis.
Abu šie modeliai aprūpinti USB jungtimis, LED žibintais, pastovaus greičio palaikymo sistema ir kiekvienam modeliui pritaikytais važiavimo režimais.
Tarp įprastų, vidaus degimo varikliais varomų motociklų, „Motorider“ salone vykusio pristatymo metu buvo galima išbandyti ir visiškai naują, elektrinį motorolerį „Zeeho AE8 S+“. Tai naujo „CFMOTO“ sukurto prekinio ženklo, orientuoto tik į elektrinį transportą, kūrinys, pasižymintis išskirtiniu dizainu ir itin dinamišku važiavimu. Tiesa, kuriant naujuosius elektrinius motorolerius buvo užregistruotas ne vienas naujas patentas, apibūdinantis įvairius technologinius šio gamintojo sprendimus.
Motorolerio galinį ratą suka galingas 12.5 kW skysčiu aušinamas elektrinis variklis, leidžiantis pasiekti 50 km/val. greitį vos per 2.6 sekundės. Maksimalus šio motorolerio greitis – 103 km/val., o tam, kad važiuoti būtų patogu, sumontuota pastovaus greičio palaikymo sistema bei net penkių padėčių reguliuojamas galinis amortizatorius. Sustoti šiam modeliui padeda priekyje montuojami „Brembo“ stabdžiai su ABS sistema.
Varikliui energiją tiekia po sėdyne sumontuotos dvi talpios baterijos – viena įkrova šis modelis gali nuvažiuoti iki 140 kilometrų, o su greituoju krovikliu baterijos papildymas iki 80 procentų užtruks tik dvi valandas.
Tam, kad būtų pasiektas kiek įmanoma geresnis nuvažiuojamas atstumas, gamintojai pasirūpino ne tik aptakiu, aerodinaminiu motorolerio dizainu, bet ir taupančiais energiją LED žibintais priekyje ir gale, kurie tuo pačiu užtikrina ir geriausią įmanomą matomumą kelyje. Taip pat, vairuotojas gali rinktis iš trijų važiavimo režimų – Eco, Street ir Sport – kurių kiekvienas pakeičia motorolerio važiavimo savybes bei turi įtakos nuvažiuojamam atstumui.
Modelyje taip pat sumontuota signalizacija, galimybė sujungti su mobiliuoju telefonu, berakčio atrakinimo sistema.
Kviečia išbandyti
Renginio metu taip pat buvo pristatyti atnaujinti kelioniniai „Adventure“ tipo „800 MT“ modeliai, pasižymintys geriausiomis savybėmis šioje klasėje, tokiomis kaip „quick-shifter“ sistema, posūkių ABS, padangų slėgio davikliais ar gamykliškai montuojamais LED priešrūkiniais žibintais. Taip pat, šiame modelyje montuojamas kartu su KTM kurtas galingas, net 90 arklio galių, variklis.
„Motorider“ salonas, įsikūręs Kaune, Raudondvario pl. 131B, kviečia išbandyti visus paminėtus modelius bei daugelį kitų, esančių „CFMOTO“ gamoje. Taip pat šiame salone galima išbandyti ir įsigyti legendinio amerikiečių gamintojo „Indian“ motociklų, sniego bei vandens motociklų, atsarginių dalių, aksesuarų bei aprangos.