Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nauja paieškos sistema „Motointegrator“: autoservisų reitingus sudarys patys vairuotojai

Siekiant palengvinti vairuotojų rūpesčius ieškant tinkamiausių remonto dirbtuvių, Lietuvoje startuoja nauja paieškos sistema „Motointegrator“. Šioje paieškos sistemoje vairuotojai galės keliais paprastais žingsniais lengvai sužinoti teikiamas autoservisų paslaugas, o užpildžius nesudėtingą formą turės galimybę išsiųsti užklausą ir dėl apsilankymo juose. Taip pat „Motointegrator“ atliks ir socialinių tinklų funkciją: vairuotojai turės galimybę vertinti paslaugas ir viešai dalintis savo komentarais.
Nauja paieškos sistema „Motointegrator“: autoservisų reitingus sudarys patys vairuotojai
Nauja paieškos sistema „Motointegrator“: autoservisų reitingus sudarys patys vairuotojai / Partnerio nuotr.

Kuo „Motointegrator“ skiriasi nuo „Google“

Atrodytų, šiais interneto viešpatavimo laikais, kai žiniatinklyje galima rasti bet ką, nieko nėra geriau už „Google“. Įvedei į paiešką „autoservisas“, ir gauni rezultatus pagal atstumą.

Tačiau čia ir yra svarbiausia – rasti „bet ką“ vairuotojams jau nebepakanka. Automobilių dalių pardavėjai ir autoservisų darbuotojai jau tapo savotiškais ekspertais, patarėjais, todėl nori padėti automobilių savininkams paieškos sistemoje atrasti geriausią pasirinkimą, įvertinant daugybę svarbių parametrų, o ne vien tik atstumą ar kainą. Taip gimė startuolis „Motointegrator“, kurį internete galima rasti suvedus adresą motointegrator.com.

„Motointegrator“ jau daugelį metų veikia Europos Sąjungoje, prieš keletą metų startavo Kroatijoje, Bulgarijoje, o dabar įgauna pagreitį Lietuvoje. Tai – šalys, kuriose daug senų automobilių. Vidutinis Lietuvos autoparko amžius – 14-15 metų. Nes transporto priemonių savininkai taupo. Vienas didžiausių „Motointegrator“ platformos privalumų, kad ši platforma padės sutaupyti ir laiko, ir pinigų. Pasižiūrėkime, kaip tai vyksta Europoje ir jau netrukus vyks Lietuvoje.

„Motointegrator“ paieškoje galima įvesti konkrečią paslaugą: akumuliatoriaus keitimą ar kompiuterinę diagnostiką. Juk, jei iki šiol variklio alyvą keisdavote, tarkime, pas Petrą, dirbantį garaže netoli jūsų namų, tai turbūt pastebėjote, kad jis gali kvalifikuotai spręsti tikrai ne visas automobilio problemas, tam reikia papildomų žinių ir kvalifikacijos skirtingose srityse. Todėl ši nauja autoservisų paieškos platforma suteiks galimybę atsirinkti tai, ko jums iš tikrųjų reikia.

Iš esmės, ji veikia panašiai kaip kitos kompiuterinės platformos: atėjau, peržiūrėjau pasiūlymus, išsirinkau tinkamiausią pagal kokybę ir kainą. Ir, galiausiai, po paslaugų gavimo parašiau atsiliepimą, įvertinau paslaugos kokybę. Taigi „Motointegrator“ atliks dar ir socialinio vairuotojų tinklo funkciją – leis automobilių savininkams keistis nuomonėmis, o servisų atstovams žinoti, kaip jų teikiamas paslaugas vertina visuomenė.

Kaip veikia „Motointegrator“: nuolat atnaujinami autoservisų duomenys

Europoje „Motointegrator“ jungia virš 10 000 autoservisų. Lietuvoje, kol kas virš 300, bet skaičius nuolat didėja, nes šio startuolio veikla nuolat vystoma.

Kiekvienas autoservisas gali prisijungti prie „Motointegrator“ platformos. Todėl remonto dirbtuvių atstovai turi galimybę per 10-15 min. užpildyti specialią anketą. Joje nurodyti duomenys padės klientams rasti tinkamiausią remonto paslaugą – ir ne tik Lietuvoje. Pačią geriausią, tiksliausiai atitinkančią poreikius. Nes anketoje nurodomas ne tik adresas ar darbo laikas, bet ir specializuoti darbai ar net tikslios jų kainos bei reklaminės akcijos.

Kitaip tariant, automobilių savininkai gauna visą meniu, iš kurio galės pasirinkti. Tai – labai patogu ir servisams, ir klientams, nes informaciją (tarkime, apie sezonines akcijas) galima atnaujinti žaibiškai, realiu laiku.

XXI a. vairuotojai informacijos ieško telefone

Kyla klausimas: o kodėl „Motointegrator“ yra internetinė paieška, o ne koks nors spausdintas autoservisų katalogas?

Atsakymą diktuoja gyvenimas: naujoji vairuotojų karta yra skaitmeninė. Jie puikiai įvaldę interneto įrankius. Ir, beje, vis daugiau informacijos ieško net ne kompiuteryje, o savo išmaniuosiuose telefonuose. Nes taip patogiau – atsakymus į kylančius klausimus galima gauti greitai ir patogiai. Juk nemaža dalis vairuotojų taip ir elgiasi: užuot skambinę į remonto dirbtuves, rašo elektroninę užklausą. O po to socialiniuose tinkluose dalijasi savo patirtimi, vienas kitam rekomenduoja geriausias remonto dirbtuves.

Kaip išsirinkti geriausią?

Kokiu būdu „Motointegrator“ platforma padės pasirinkti geriausią servisą pagal paslaugas, kainą ir kokybę? Ogi labai paprastai – vartotojai galės patys reitinguoti remonto dirbtuves, rašyti atsiliepimus. Tokiu būdu pati vairuotojų bendruomenė padės atskirti pelus nuo grūdų.

Kaip vyks reitingavimas. „Kuo daugiau atsiliepimų turi servisas, tuo geriau ir jam, ir klientams, nes pasirinkimas tampa tikslesnis. Todėl paieškos sistemoje aukščiau kelsime tuos, kurie jau susilaukė įvertinimo“, – sako Robertas Tamulevičius, „Inter Cars Lietuva“ technologijų skyriaus vadovas.

Pasitaikė ir pavienių atvejų, kai servisų vadovams nepatiko ši idėja. Kai kurie atstovai sako: jei klientai apie mus rašys blogus atsiliepimus, mes iš sistemos pasitrauksime.

„Nieko tokio, tai signalas, kad jie turi kažką pakeisti ir patobulinti savo darbe, nes mūsų tikslas yra atrinkti geriausius ir pateikti jų sąrašą automobilių savininkams. Kita vertus, „Motointegrator“ tokiu būdu padės servisų vadovams sužinoti, ką apie jų paslaugas galvoja klientai.

Todėl, jei servisas sulauks iš kliento itin kritiško atsiliepimo, su kuriuos jis nesutinka, pasiūlysime jo atstovams per tam tikrą laiką išspręsti problemas tarpusavyje. Tik tuomet tą atsiliepimą publikuosime. Taip skatinsime interaktyvų bendravimą ir padėsime tobulėti paslaugų teikėjams“, – paaiškino Robertas Tamulevičius.

„Motointegrator“ ateitis – vairuotojo kortelė

Bet tai – tik viena medalio pusė. Ateityje „Motointergrator“ sistemoje bus galima užpildyti ir „Vairuotojo kortelę“. Tuomet kiekvienas vairuotojas kortelėje galės registruoti visas transporto priemones (pagaminimo metai, VIN kodai, modelis ir t.t.). Kodėl tai turėtų palengvinti gyvenimą?

Ar tikrai gerai prisimenate, kada keitėte variklio alyvą ar stabdžių trinkeles? Ir kada baigia galioti civilinės atsakomybės draudimas? Naudojantis „Motointegrator“ platforma, nereiks dėl to sukti galvos. Tereikės vieną kartą suvesti pagrindinius duomenis, o toliau kortelę galės pildyti ir autoservisų darbuotojai, o vairuotojas galės matyti, kas jo automobiliui buvo atlikta.

Vėliau, jei automobilį parduosite, kortelė, jums sutikus, galės migruoti į naujojo savininko paskyrą. Tokiu būdu pagaliau priartėsime prie Belgijos ir kitų Europos šalių, kuriose vyrauja vieša automobilių duomenų bazė. Tokiu būdu, parduodami automobilį, pirkėjui galėsite parodyti, kokios detalės keistos naujomis į taip pagrįsti kainą.

Siekiama, kad apie automobilio techninę būklę vis daugiau galvotų tie, kas iš to duoną valgo, o automobilių savininkai tiesiog mėgautųsi važiavimu. Nes toks yra „Motointegrator“ tikslas. Susipažinti su projektu galite internetiniu adresu: https://motointegrator.com/lt/lt/

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs