Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujoje „Lidl“ reklaminėje kampanijoje – duoklė lietuviškiems produktams ir sentimentams

Iš ekrano prabylantys močiutė ir senelis – naujausios prekybos tinklo „Lidl“ reklaminės kampanijos herojai. Šiltus prisiminimus dažnam sukeliantys „baba“ ir „diedas“ pasirinkti ne veltui – jie pasakoja apie privačius „Lidl“ prekių ženklus ir jų lietuvišką kilmę, taip nukeldami į nostalgijos kupiną vaikystę.
Naujoje „Lidl“ reklaminėje kampanijoje – duoklė lietuviškiems produktams ir sentimentams
Naujoje „Lidl“ reklaminėje kampanijoje – duoklė lietuviškiems produktams ir sentimentams / Lidl Lietuva nuotr.

Skonis – kaip pas „babą“ namie

Pagalvojus apie pieną ir jo produktus, daugeliui į atmintį gali iškilti vaikystės prisiminimai, kai atvykus pas „babą“ ji vaišindavo braškėmis su pienu ar skaniais varškėčiais. Naujoji „Lidl“ reklaminė kampanija atkreipia dėmesį, kad šiuos nostalgiškus skonius galima atrasti ir šiais laikais – „Lidl“ parduotuvėse. Čia parduodama privačių prekės ženklų produkcija taip pat gaminama Lietuvoje.

Lidl Lietuva nuotr./Naujoje „Lidl“ reklaminėje kampanijoje – duoklė lietuviškiems produktams ir sentimentams
Lidl Lietuva nuotr./Naujoje „Lidl“ reklaminėje kampanijoje – duoklė lietuviškiems produktams ir sentimentams

Sentimentaliai „Vaikai, valgyt“ prabylanti „baba“ kviečia pasivaišinti geriausių lietuviškų atsiminimų pilnais „Pilos“ pieno gaminiais. Tuo metu kitame klipe ant dešros sėdintis „diedas“, entuziastingai raginantis „pjauti riebiai, negailėti“, pristato „Pikok“ prekių ženklu pažymėtus, Lietuvoje pagamintus mėsos gaminius.

Reklaminės kampanijos autoriai – reklamos agentūra „New!“. Prie jos kūrimo prisidėjo prodiuserinė kampanija „Zest“ bei dvi „Sidabrines Gerves“ pelnęs režisierius Ignas Jonynas.

Lidl Lietuva nuotr./Naujoje „Lidl“ reklaminėje kampanijoje – duoklė lietuviškiems produktams ir sentimentams
Lidl Lietuva nuotr./Naujoje „Lidl“ reklaminėje kampanijoje – duoklė lietuviškiems produktams ir sentimentams

„Kalbėdami apie Lietuvos gamintojų „Pilos“ ir „Pikok“ produktus, norėjome paliesti tikrus, artimus, paprastus ir žmogiškus jausmus, kuriuos iš tiesų sukelia kokybiški lietuviški produktai. Juk dažnai laužiant dešrą, dedantis varškės kyla sentimentai, aplanko linksmi atsiminimai apie „babą“ ir senelį, į atmintį grįžta šmaikštūs jų pamokymai“, – sako „New!“ agentūros kūrybininkė Unė Dabužinskaitė.

Už privačių prekių ženklų – gerai žinomi gamintojai

Kaip nurodo „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė, šiuo metu „Lidl“ lentynose net 90 proc. supakuotos duonos yra gaminama Lietuvoje. Tuo metu 65 proc. bazinių pieno produktų ir 45 proc. šviežios mėsos asortimento taip pat sudaro Lietuvoje pagaminti produktai.

„Šią produkciją ruošia Lietuvos gyventojams gerai pažįstami gamintojai, pavyzdžiui, „Pilos“ pieno produktus ar „Ballino“ ledus gamina „Rokiškio sūris“, „Varėnos pienelis“, „Žemaitijos pienas“, „Klaipėdos pienas“, „Vikeda“. „Baroni“ ir „Pikok“ mėsos produktais rūpinasi „Nematekas“, „Samsonas“, o „Mantinga“ užpildo „Lidl“ lentynas duonos gaminiais. Todėl naująja reklamine kampanija ne tik pabrėžiame mūsų parduotuvėse esančios produkcijos lietuviškumą, bet ir atiduodame pagarbą savo partneriams – Lietuvos gamintojams“, – teigia K.Mažeikytė.

Lidl Lietuva nuotr./Kas vyko už kadro
Lidl Lietuva nuotr./Kas vyko už kadro

Lietuviškos produkcijos augimas

„Lidl“ atstovės teigimu, prekybos tinklas Lietuvoje veikia jau daugiau nei septynerius metus, ir nuo pat pirmųjų dienų aktyviai bendradarbiauja su Lietuvos gamintojais.

„Nuo starto dienos plėtėsi ne tik pats tinklas, bet ir lietuviškų prekių asortimentas parduotuvėse. Per šį laiką tiekėjų skaičius išaugo beveik keturis kartus – nuo 60 iki 239. Šiandien „Lidl“ parduotuvių lentynose jau galima surasti 700 lietuviškų produktų. Tarp jų – tai, ką kiekvienas iš mūsų perka kasdien: pienas, duona, įvairios dešros, sūriai, salotos, daržovės, ledai ir kitos pirkėjų pamėgtos prekės“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė K. Mažeikytė.

Pirmąjį „Lidl“ lietuviškų produktų kampanijos vaizdo klipą pamatyti galite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos