Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nr. 1 Nealkoholinis alus Lietuvoje „Kalnapilis“ tapo generaliniu Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju

Ilgametę krepšinio rėmimo istoriją turinčios „Kalnapilio-Tauro grupės“ veikla jau daugybę metų yra neatsiejama nuo šio pagrindinio šalies sporto. Tęsdama partnerystės tradicijas, alaus darykla prieš pat artėjantį Tokijo olimpinių žaidinių atrankos turnyrą sutiko prisijungti prie krepšinio aistruolių gretų ir su Lietuvos krepšinio federacija (LKF) pasirašė ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį. Ji numato, kad „Kalnapilio“ nealkoholinis alus tampa generaliniu LKF ir šalies vyrų krepšinio rinktinės rėmėju. Kartu su ištroškusiais pergalių sirgaliais „Kalnapilis nealkoholinis“ palaiko rinktinę ir tikisi jiems padovanoti ne vieną istorinę pergalę.
Nealkoholinis alus Lietuvoje „Kalnapilis“ tapo generaliniu Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju
Nealkoholinis alus Lietuvoje „Kalnapilis“ tapo generaliniu Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju / Partnerio nuotr.

Vadina rimta paspirtimi

LKF prezidento, legendinio šalies krepšininko Arvydo Sabonio teigimu, sėkmingus rezultatus krepšinio aikštelėje lemia sunkus sportininkų darbas ir ryžtas. Visgi, anot jo, šių pastangų pergalėms iškovoti nepakanka.

„Sportui reikalingas ir rėmėjų indėlis, be kurio negalėtume pasiekti užsibrėžtų tikslų. Todėl labai džiaugiuosi šia ilgalaike partneryste su „Kalnapilio-Tauro grupe“, nes tai yra bendrovė, puikiai suprantanti mūsų poreikius. Esame pasiryžę pergalių siekti drauge, o, turėdami solidžius partnerius, tai daryti galėsime dar ambicingiau ir produktyviau. Tai yra rimta paspirtis šalies sportui“, – sako A. Sabonis.

Savo ruožtu „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas pažymi, jog ši sutartis yra ilgametės bendrovės paramos krepšiniui tąsa. Todėl, pasak jo, alaus darykla jau daugybę metų šį sportą vadina savo identiteto dalimi.

„Remti Lietuvos krepšinio federaciją ir šalies vyrų krepšinio rinktinę mums yra didžiulė garbė. Tokios paramos tradicijos mūsų bendrovėje formavosi daugybę metų, tačiau kaskart, prisidėdami prie šio sporto gerovės, ypač vertiname galimybę palaikyti šalies sportininkus. Į pastarąją žiūrime itin rimtai, nes turime tikslą suvienyti ir sutelkti sirgalius, suteikti jiems daugiau progų susitikti, palaikyti rinktinę, mėgautis pramogomis ir laukti pergalių. Tai daryti su „Kalnapilio“ nealkoholiniu alumi, kuris yra populiariausias Lietuvoje, bus dar įsimintiniau“, – neabejoja M. V. Kirstukas.

Partnerio nuotr./Nealkoholinis alus Lietuvoje „Kalnapilis“ tapo generaliniu Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju
Partnerio nuotr./Nealkoholinis alus Lietuvoje „Kalnapilis“ tapo generaliniu Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju

Viltys nukreiptos į Tokiją

Užsiminęs apie ilgametes partnerystės su šalies krepšiniu tradicijas, M. V. Kirstukas priduria: aludariai paramą šiam sportui visuomet laikė savo prioritetu. Kalnapilio ir Lietuvos krepšinio bendra istorija prasidėjo dar 1996 metais, kai buvo pradėta remti Lietuvos Krepšinio Lyga, taip pat nuo tų pačių metų imta remti vietinę miesto komandą Panevėžio „Kalnapilis“ (dabar – „Lietkabelis“). 2007 m. buvo pasirašyta Kauno „Žalgirio“ rėmimo sutartis, Panevėžio aludariai klubą rėmė iki 2014-ųjų. Be to, „Kalnapilis“ įvairiais laikotarpiais skyrė paramą ir Lietuvos krepšinio lygai (LKL).

M. V. Kirstukas pastebi: matyti aktyvų, sportišką ir gyvą Aukštaitijos sostinės bei Lietuvos gyvenimą aludariams visada buvo labai svarbu. Dabar, anot jo, bendrovė siekia krepšinio pergalių džiaugsmą dovanoti ypatingu laiku, kai vyks svarbiausios metų varžybos ir mūsų šalies sportininkai gins Lietuvos garbę Olimpiadoje.

Partnerio nuotr./Nealkoholinis alus Lietuvoje „Kalnapilis“ tapo generaliniu Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju
Partnerio nuotr./Nealkoholinis alus Lietuvoje „Kalnapilis“ tapo generaliniu Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?