„Neste Lietuva“ reklamos veidu šiemet tapo legendinis dainininkas ir architektas A.Kaušpėdas

Didžiausias automatinių degalinių tinklas šalyje „Neste Lietuva“ pradėjo bendradarbiavimą su legendiniu dainininku ir architektu Algirdu Kaušpėdu. Žinomas atlikėjas ir visuomenės veikėjas šiemet bus įmonės, pastaraisiais metais intensyviai didinančios tvaresnių sektoriaus sprendimų pasiūlą, reklamos veidu. „Aš, kaip buvęs architektas, esu įsitikinęs, kad žmogus turi palaikyti gamtos kapitalą ir siekti kuo mažiau imti, o daugiau duoti – kuriant kažką naujo ir vertingo visiems“, – teigia A.Kaušpėdas.
A.Kaušpėdas
A.Kaušpėdas / „Neste Lietuva“ nuotr.

Jo teigimu, pasauliui susiduriant su vis daugiau iššūkių, kuriems poveikį daro klimato kaita, būtina iš naujo peržiūrėti savo gyvenimo būdą ir jį adaptuoti tvaresniems kasdieniams pasirinkimams.

„Mano supratimu, tvarios gyvensenos esmė yra leisti gamtai atkurti savo turtus. Tai reiškia kuo mažiau imti, o daugiau duoti, perdirbant iš to, kas jau buvo sukurta. Tai didžiąja dalimi lėmė pasirinkimą bendradarbiauti su „Neste“. Net ir veikdama degalų rinkoje, kuri dažnam žmogui turi mažai sąsajų su tvarumu, įmonė ieško galimų sprendimų, mažinančių CO2 išmetimus. Tikiu, kad tai visuomenei kuria didelę vertę ir ilgalaikėje perspektyvoje gyventojai vis dažniau ieškos būdų, padedančių mažinti anglies pėdsaką“, – teigia A.Kaušpėdas.

„Neste Lietuva“ nuotr./ „Neste Lietuva“ reklamos veidu šiemet tapo legendinis dainininkas ir architektas A. Kaušpėdas
„Neste Lietuva“ nuotr./ „Neste Lietuva“ reklamos veidu šiemet tapo legendinis dainininkas ir architektas A. Kaušpėdas

Per pastarąjį dešimtmetį „Neste“ išgyveno reikšmingą transformaciją: anksčiau žinoma kaip regioninė naftos produktų gamintoja dabar ji yra pripažįstama kaip tarptautinė atsinaujinančių šaltinių ir žiedinės ekonomikos sprendimų lyderių.

Dėl savo pramonės šakoje skiriamo išskirtinio dėmesio tvarumui suomių bendrovė jau eilę metų patenka į svarbiausius tvarumo reitingus. Šiais metais korporacija septynioliktus metus iš eilės atsidūrė tarp „Corporate Knights“ sudaromo tvariausių pasaulio įmonių reitingo „Global 100“ lyderių bei kasmet yra įtraukiama į „Dow Jones“ tvarumo indeksą.

Julijos Matisonės, bendrovės „Neste Lietuva“ generalinės direktorės, teigimu, įmonė nuolat investuoja į inovacijas ir ieško naujų galimybių padėti savo klientams mažinti emisijas jų veikloje.

„Korporacijos plėtros strategija paremta atsinaujančių žaliavų naudojimu ir žiedine ekonomika, todėl siekiame vartotojams pasiūlyti kuo platesnį tvarių alternatyvų spektrą ir taip prisidėti prie kasdienių aplinkai draugiškesnių sprendimų. Džiaugiamės, kad prie šio tikslo šiemet prisijungė A.Kaušpėdas, kurio mintys apie žmogaus ir gamtos sąveiką šiandieniniame klimato kaitos kontekste yra kaip niekada aktualūs, o atliekamoje dainoje „Zombiai” skambantys žodžiai „gyvenk kaip galima švariau” jau yra tapę legendiniais”, – teigia įmonės generalinė direktorė.

„Neste Lietuva“ nuotr./Julija Matisonė
„Neste Lietuva“ nuotr./Julija Matisonė

Tarp šiuo metu Lietuvos rinkoje siūlomų tvarių „Neste“ produktų – alternatyvūs degalai „Neste MY Renewable Diesel“, kurie gaminami iš 100 proc. atsinaujinančių žaliavų, tarp kurių gyvūninės kilmės riebalų atliekos, panaudotas kepimo aliejus, taip pat įvairios augalinio aliejaus perdirbimo atliekos bei liekanos.

Tinklo degalinėse taip pat sudarytos sąlygos pasinaudoti tvaria stiklų plovimo skysčio paslauga „Easy Fill", leidžiančia produkto įsipilti tiesiai iš kolonėlės, taip išvengiant plastikinių bakelių naudojimo. Skaičiuojama, jog dėl šios paslaugos visoje Lietuvoje per metus į aplinką neišmetama iki 42 tūkst. plastikinių 4 litrų talpos stiklų ploviklio pakuočių.

Didžiausia dyzelino iš atsinaujinančių žaliavų gamintoja „Neste“ jau daugiau nei dešimtmetį kuria sprendimus, prisidedančius prie kovos su klimato kaita ir spartinančius perėjimą prie žiedinės ekonomikos: tvarų aviacinį kurą, dyzeliną iš atsinaujinančių žaliavų bei kitus tvarius produktus.

Korporacija yra užsibrėžusi iki 2030 m. Porvo naftos perdirbimo gamyklą padaryti tvariausia Europoje, o iki 2035 m. pasiekti anglies dvideginio atžvilgiu neutralią gamybą. Taip pat siekiama iki 2030-ųjų padėti savo klientams sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas bent po 20 mln. tonų kasmet.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis