Sėkmės veiksnių – ne vienas
Sklandžiai įveikti šventinio laikotarpio iššūkius, anot S.Bielskio, „Omniva LT“ generalinio direktoriaus, šiemet bendrovei pavyko dėl kelių priežasčių. Viena jų – sėkmingai įgyvendinta plėtra: „Omniva LT“ paštomatų tinklą šiuo metu sudaro 351 paštomatas su daugiau nei 47 tūkst. siuntų skyrelių – jų skaičius, palyginti su pernai, padidėjo 17 proc., į gatves taip pat išriedėjo 135 nauji automobiliai, tad atsinaujino beveik visas įmonės transporto parkas.
„Šiemet gruodį siuntų skaičius buvo 35 proc. didesnis nei pernai žiemos pradžioje – siuntinių skaičiumi pralenkėme rekordinius 2020-uosius, – teigia jis. – Džiaugiamės, kad net ir nuolat augant siuntų skaičiui pavyksta užtikrinti jų pristatymo greitį bei kokybę. Šventiniu laikotarpiu siuntinius Lietuvoje pristatėme per 1–2, šiandien – jau vėl kaip ir įprasta – per vieną darbo dieną. Tokio pristatymo greičio rezultatui kruopščiai ruošėmės ir investavome visus metus.“
Visgi, S.Bielskio teigimu, pagrindinė bendrovės sėkmės priežastis – profesionali ir motyvuota „Omniva LT“ komanda.
„2021-aisiais klientams siuntas pristatė šimtai įmonės žmonių. Norėdami pritraukti naujų komandos narių, šiemet supaprastinome kandidatavimo į darbą procesą ir pirmąkart įmonės istorijoje peržengėme 500 darbuotojų ribą. Pernai gruodžio pabaigoje jų turėjome 468, o dabar – net 556. Todėl nuoširdi padėka keliauja kiekvienam jų. Pasiekti tokius rezultatus, įgyvendinti skirtingus projektus ir plėtrą galėjome tik didelės komandos dėka“, – tikina jis.
Ateitį pasitinka ambicingai
Sėkmingi šventinio laikotarpio rezultatai, pasak „Omniva LT“ vadovo, – tik dalis praėjusių metų pasiekimų. Nuo 2021-ųjų rugsėjo bendrovė taip pat ėmė teikti siuntimo į visą pasaulį paslaugą ir specialiai tam sukūrė platformą tarptautines.omniva.lt. Toks žingsnis, anot S.Bielskio, žengtas siekiant atliepti užsienio plėtrą vykdančių ir vykdysiančių Lietuvos e. komercijos įmonių ir privačių klientų poreikius.
Lapkričio pabaigoje pristatyta ir nauja OMNIVA įmonių grupės strategija, išreiškusi ambiciją iki 2026-ųjų tapti prioritetiniu logistikos partneriu regione.
Naujoji įmonės strategija numato ir atnaujintą įmonės vizualinį identitetą, o ambicingi veiklos pokyčių planai jau pradėti įgyvendinti.
Visos minėtos bendrovės pastangos neliko nepastebėtos ir klientų. Rugsėjo 24 d. Rygoje vykusio forumo „Baltic Brand Forum 2021“ prekės ženklų apdovanojimų ceremonijoje „Mylimiausio prekės ženklo“ Baltijos šalyse kategorijoje OMNIVA laimėjo 3 vietą.
„Didžiuojamės, kad 2021-uosius baigiame taip, kaip numatėme dar prieš metų pradžią. Tuomet prognozavome, kad e. prekyba augs ir toliau. Rinkoje didėjo ir e. komercijos aptarnavimo paslaugų poreikis. Atliepdami jį, ėmėmės investicijų, kurių grąžą planuojame artimiausiu metu. Todėl į artėjančius metus ir netolimą ateitį žvelgiame su didžiuliu nekantrumu“, – pasakoja S.Bielskis.
Kalnai nuverčiami tik spalvingų asmenybių dėka
Kaip teigia vadovas, nė vienas įmonės pasiekimas nebūtų įmanomas be ryškių OMNIVA asmenybių, kasdien mums visiems pristatančių džiaugsmą.
„Noriu padėkoti visai spalvingai ir ryžto kupinai OMNIVA komandai už dar vienus ypač sėkmingus metus kartu. Komanda nestokodama genialių idėjų ir pačių geriausių norų dirba tam, kad pristatytų džiaugsmą, atlieptų esamų ir būsimų klientų poreikius ir nuolat kurtų pridėtinę vertę. Tokiai komandai jokie iššūkiai nebaisūs. Ta proga noriu pakviesti kiek artimiau susipažinti su ryškia OMNIVA komanda“, – kviečia S.Bielskis.