„ORLEN“ mažina degalų kainas Lietuvoje

„ORLEN“ degalinių tinklas Lietuvoje įgyvendina naują verslo modelį. Naujoji koncepcija grindžiama didesne orientacija į klientą. „Mes galime pasiūlyti savo klientams aukštą kokybę už mažesnę kainą“, – pabrėžė „ORLEN Baltics Retail“ generalinis direktorius Rafał Bałazy.
Degalinių tinklas „ORLEN“
Degalinių tinklas „ORLEN“ / Užsakovo nuotr.

„Kaip atsakinga įmonė, esame solidari su visuomene ir verslininkais. Suprantame žmonių, kuriuos krizė privertė susiveržti diržus, padėtį. Galime pasiūlyti savo klientams mažesnes, skaidrias kainas, nes norime, kad klientai jaustųsi svarbūs“, – pridūrė „ORLEN Baltics Retail“ vadovas.

Kiekvienas „ORLEN“ degalinėse apsilankysiantis klientas nuo šiol gaus patrauklią kainą degalams ir be nuolaidų kortelių. Be to, bus maloniai nustebintas. Jau dabar klientai gali pasinaudoti patrauklia „3 = 4“ plovyklos akcija. Surinkus tris antspaudus už bet kurią automobilių plovimo paslaugą, ketvirtoji plovimo paslauga (netgi aukščiausios programos) bus suteikta nemokamai.

Užsakovo nuotr./„Stop Cafe 2.0“
Užsakovo nuotr./„Stop Cafe 2.0“

Pagrindinis „ORLEN“ degalinių tinklo veiklos aspektas yra nuoseklus siūlomų produktų ir paslaugų kokybės bei paslaugų standartų gerinimas. „ORLEN“ „Stop Cafe 2.0“ degalinėse galima rasti ir aukštos kokybės degalų, ir platų gastronominį asortimentą. Šis prekės ženklas sugeba derinti tai, kas artima, su tuo, kas yra modernu ir įkvepia, suteikdamas klientams energijos kiekvieną dieną ir bet kuriuo metu.

„ORLEN“ Lietuvoje valdo 29 degalinių tinklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų