Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių

Visus metus savo parduotuvėms ir asortimentui ryškius pokyčius įgyvendinęs sostinės outlet centras „Outlet Park“ 2024-uosius užbaigia su dar viena naujiena pirkėjams. Juos jau nuo lapkričio vidurio čia pasitinka naujas prekybininkas, pristatantis itin kokybiško prancūzų prekės ženklo „Marc & André“ moteriško apatinio trikotažo produktų liniją. Tai – aukščiausios kokybės medžiagų drabužiai kasdienai, laisvalaikiui bei poilsiui, ir šiais gaminiais prekiaujanti ši outlet tipo parduotuvė, įsikūrusi „Outlet Park“, yra vienintelė visoje Lietuvoje. Sužinokite, kodėl ją verta aplankyti, kas pirkėjų laukia lentynose ir kokie patrauklių kainų pasiūlymai „Marc & André“ asortimentui bus taikomi kasdien.
„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių
„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių / „Marc & André“ nuotr.

Išskirtinė kokybė ir naujausios tendencijos

„Marc & André“ prekės ženklo istorija prasidėjo Prancūzijoje. Gamintojas nuo pat pradžių dėmesį skyrė elegantiškų, originalaus dizaino maudymosi kostiumėlių kūrimui. Vėliau, sparčiai augant prekės ženklo populiarumui, 90-ųjų viduryje „Marc & André“ sulaukė tarptautinio pripažinimo.

„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių
„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių

Šiandien gamintojas visame pasaulyje moteris džiugina unikaliu produktų dizainu ir aukštos kokybės medžiagų pasirinkimu. „Marc & André“ dizaineriai bendradarbiauja su žinomais mados namais, todėl visos kolekcijos yra itin moteriškos, išskirtinės bei atitinkančios naujausias tendencijas.

O prekės ženklo asortimente – maudymosi kostiumėliai, nėriniai, šilti, jaukūs ir kokybiški drabužiai pasivaikščiojimams gamtoje, poilsiui namuose, laisvalaikiui, miegui. Ir visa tai pagaminta tik iš aukščiausios kokybės šilko, kašmyro, vilnos, nealergizuojančių detalių. Todėl „Outlet Park“ direktorė Vida Minkštimienė sako – matant apatinio trikotažo asortimento sėkmingus prekybos rezultatus, buvo nuspręsta jį papildyti dar viena išskirtine naujiena.

„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių
„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių

„Nuolatos ieškome iki šiol neatrastų prekės ženklų ir stengiamės pradžiuginti mūsų klientus naujomis parduotuvėmis, kurių neretai nėra kituose prekybos centruose. Taip sukuriame vertės savo pirkėjams ir „Marc & André“ parduotuvė nėra išimtis. Apatinio trikotažo asortimento sėkmė paskatino investuoti į jo plėtrą, todėl šio prancūzų gamintojo parduotuvė visiškai neseniai ir atvėrė pas mus duris“, – pasakoja V.Minkštimienė.

Prekės ženklas, anot pašnekovės, patraukė kokybe, lietuviams artimomis spalvomis, jaunatvišku stiliumi, nemažu bazinių spalvų ir modelių pasirinkimu. „O to kartais trūksta kitose išparduotuvėse. Norėjome išskirtinumo, kurį kuria unikalūs gaminiai, pavyzdžiui, kašmyro bei vilnos drabužiai namams, puikūs džemperiai, tobulai tinkantys ir laisvalaikiu mieste, ir gamtoje“, – kalba „Outlet Park“ direktorė.

„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių
„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių

Žemesnė kaina – kasdien

Būdamas puikiai žinomu pasaulyje, šis prekės ženklas, pastebi „Marc & André“ parduotuvę atidariusios mažosios bendrijos „Po suknele“ įkūrėja ir vadovė Oksana Vysockaja-Sekmokienė, Lietuvoje dar tik atrandamas. Tačiau, jos teigimu, moterys, įsigijusios gamintojo prekes, išties džiaugiasi produktų kokybe, dizainu, medžiagomis.

„Tai prekės ženklas, kuris priverčia įsimylėti ir mėgautis šiais gaminiais kasdien. Apie kokybę galiu kalbėti iš savo patirties, nes visus gaminius esu išbandžiusi pati. O tai patvirtina ir esamos „Marc & André“ pirkėjos. Todėl vienintelėje šio prekės ženklo outlet tipo parduotuvėje pristatome didelį bei funkcionalų prekių asortimentą. Kiekviena moteris čia atras sau tinkamo stiliaus ar dydžio gaminį. Jau daugelį metų „Marc & André“ puošia moteris iš viso pasaulio, savo klientėms pristatydami kokybiškus, stilingus, patogius ir rafinuotus produktus. Ir mūsų parduotuvėje tuo įsitikinti galės kiekviena“, – akcentuoja O.Vysockaja-Sekmokienė.

„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių
„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių

O tam, jos teigimu, „Marc & André“ išparduotuvė siūlo specialią kainodarą. „Visam asortimentui taikysime nuolaidas, kurios svyruos nuo 30 iki 50 % ir daugiau kasdien. Taip pat turėsime įvairių pasiūlymų, akcijų. Jei parduotuvėje nebus reikalingo dydžio, galėsime jį užsakyti specialiai. Taip pat kiekvieną sezoną pristatysime naujausias kolekcijas, kurioms irgi pasiūlysime išskirtines kainas“, – tikina „Marc & André“ parduotuvės vadovė.

Todėl, anot V.Minkštimienės, šis naujasis „Outlet Park“ prekybininkas svariai užpildys apatinio trikotažo moterims pasiūlos segmentą.

„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių
„Marc & André“ nuotr./„Outlet Park“ – nauja moteriško apatinio trikotažo parduotuvė „Marc & André“: apsilankyti verta dėl kelių svarbių priežasčių

„Matėme, kad asortimentui dar buvo, kur plėstis, todėl „Marc & André“ sudarys sėkmingą konkurenciją su jau esančiomis parduotuvėmis. O jų plėtra ir nuolatinis atnaujinimas yra strateginis mūsų tikslas. Nuolatos kuriame geriausias apsipirkimo patirtis savo klientams bei siūlome pasaulyje puikiai žinomus mados prekės ženklus už žemesnę kainą kasdien. Tai – „Outlet Park“ įsipareigojimas pirkėjams, kuris ir užtikrina mūsų išskirtinumą rinkoje“, – pažymi V.Minkštimienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų