Tikri „perliukai“ su nuolaidomis visada
„Batų Centras“, sako „Outlet Park“ direktorė Vida Minkštimienė, duris šiame išparduotuvių centre atvėrė dar 2008-aisiais. Būdamas ilgalaikiu prekybos partneriu, anot pašnekovės, jis keletą pirmųjų veiklos metų čia netgi veikė kaip kone vienintelė avalynės parduotuvė.
Nors, pasakoja V. Minkštimienė, su „Outlet Park“ plėtra daugėjo ir batų prekybininkų, „Batų Centras“ išlaikė savo tvirtas pozicijas bei pirkėjų simpatijas. „Per šiuos veiklos metus parduotuvė kito. Anksčiau turėjusi „Žygio batų“ išparduotuvės pavadinimą, vėliau ji tapo „Batų Centru“. Tačiau klientų įprotis ir pomėgis čia lankytis, ieškoti kokybiškos avalynės nesikeitė. Galų gale, ir mes patys šios parduotuvės nenorėjome niekaip keisti. Siekėme nesutrukdyti klientams apsipirkti taip, kaip jie įpratę“, – kalba pašnekovė.
O priežasčių pamėgti „Batų Centrą“, priduria ji, toli ieškoti nereikia. Ši parduotuvė, anot V. Minkštimienės, visada buvo stipri savo avalynės prekės ženklais, pamėgtais ir žinomais visame pasaulyje. „Tokius geidžiamus gamintojus, kaip „Geox“, „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein“, „Rieker“ ar „Tamaris“, „Batus Centras“ siūlo įsigyti bent su 30 procentų nuolaidomis kasdien. Čia nuolatos atkeliauja ir naujos kolekcijos, kurios, žinoma pasirodo su pusės metų pauze, nei kituose reguliariuose prekybos centruose, tačiau tai ir yra gerų kainų užtikrinimo priežastis. Be to, šioje parduotuvėje tikrai galima atrasti tikrų mados „perliukų“. O jiems neretai taikoma ir iki 70 % nuolaida“, – akcentuoja „Outlet Park“ direktorė.
Pokyčiai kuria malonesnę patirtį
„Outlet Park“, tęsia V. Minkštimienė, siekė išsaugoti „Batų Centro“ klientų pomėgius ir įpročius. Todėl visą outlet centrą šiuo metu lydintys ryškūs pokyčiai neaplenkė ir šios avalynės parduotuvės.
„O jie, – pasikeitimus vardija pašnekovė, – labai akivaizdūs. „Batų Centras“ buvo atnaujintas iš esmės. Parduotuvėje naujai perplanuotos erdvės, įrengtas didesnis sandėlis. Tokie pokyčiai dar gražiau atsiveria turimą prekių asortimentą. Jis dabar pateikiamas estetiškiau, nepergrūdus prekių, viskas labai aišku. Avalynė eksponuojama sumontavus naują įrangą, kuri visiškai pakeitė senosios parduotuvės veidą. Todėl klientai šiuo metu net nustemba, pamatę tas pačias pardavėjas tokioje atnaujintoje erdvėje“.
Šių pokyčių imtis, pastebi pašnekovė, tikrai reikėjo. Anot jos, „Batų Centras“ yra vienas iš „Outlet Park“ ankerių, kuris čia užtikrina kuo gausesnę prekybinę įvairovę. „Prekybos centrą būtinai turi sudaryti miksas skirtingų segmentų parduotuvių. Jei bus tik drabužiai arba tik sporto prekės, klientų lūkesčių nepatenkinsime. Tokiu atveju, jiems prireiks važiuoti trūkstamų prekių kitur, lankytis pas konkurentus. O čia mes lankytojams sukuriame kokybiškas apsipirkimo patirtis ir emocijas, pasiūlydami mėgstamas parduotuves bei pastarųjų asortimentą su nuolaidomis visus metus. Ir kuomet pirkėjai gali pasidairyti po atnaujintas lentynas, leisti laiką moderniose, estetiškose prekybos erdvėse, išlošia visi“, – apibendrina V.Minkštimienė.