Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Palankiausiai vertinamas alaus prekės ženklas Lietuvoje: daugiau simpatijų iš vyrų ar moterų?

Kuris alaus prekės ženklas Lietuvoje yra palankiausiai vertinamas žmonių? Iš ko daugiau sulaukiama simpatijų – moterų ar vyrų? Tokius klausimus iškėlė tyrimų bendrovė „Supercrush“, 2021-ųjų pabaigoje atlikusi alaus prekės ženklų tyrimą. Jo rezultatai parodė, kad Lietuvos rinkoje lyderio poziciją jau antrus metus iš eilės išsaugojo prekės ženklas „Volfas Engelman“, kuriam lietuvių palankumas netgi ūgtelėjo.
2020 metų Aludarių diena
2020 metų Aludarių diena / I.Gaižausko nuotr.

Palankiausiai vertina jaunimas

Pernai atlikto tyrimo rezultatai rodo, kad daugiausia žmonių simpatijų Lietuvoje pelnė „Volfas Engelman“ – jis pripažintas palankiausiai vertinamu alaus prekės ženklu šalyje.

Tokio pripažinimo bravoras sulaukė jau antrus metus iš eilės. Tyrimas taip pat atskleidė, jog lietuvių palankumas „Volfas Engelman“ prekės ženklui yra 1,64 karto didesnis nuo artimiausių konkurentų. Šis rodiklis per metus paaugo – 2020-aisiais siekė 1,5 karto.

„Volfas Engelman“ nuotr./„Volfas Engelman“
„Volfas Engelman“ nuotr./„Volfas Engelman“

„Tokį žmonių pripažinimą pernai sutikome kaip išties reikšmingą mūsų darbo įvertinimą. Skirdami ypatingą dėmesį produktų kokybei ir unikalumui bei kurdami artimą bičiulystę su vartotojais, tuomet sulaukėme ypač svarbaus atgalinio ryšio. Tačiau šį įvertinimą, pirmiausia, priėmėme su atsakomybe ir įsipareigojimu toliau tobulėti. Todėl džiaugiamės, kad vėl sulaukėme komplimentų iš žmonių“, – pažymi bravoro rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis.

Jo žodžius patvirtina ir tyrimo duomenys, rodantys, jog palankumą prekės ženklui jaučia visų amžiaus grupių respondentai, tačiau didžiausias simpatijas reiškia 20–29 metų jaunimas. To priežastis, anot M.Matukaičio, yra didesnis nei anksčiau šiai auditorijai skirtas dėmesys:

„2021-aisiais daug komunikavome socialiniuose tinkluose ir stengėmės atliepti pasaulėžiūrą bei vertybes, kurios svarbios jaunajai mūsų auditorijai. Todėl kurdami įvairų turinį socialiniuose tinkluose, vykdydami netradicinius projektus su nuomonės formuotojais stengėmės kalbėti jaunimo kalba. Ir kaip rodo tyrimas – mums pavyko.“

Kas palankiau vertina – vyrai ar moterys?

„Supercrush“ 2021-ųjų pabaigoje atlikto alaus prekės ženklų tyrime užfiksuotas ir padidėjęs palankumas prekės ženklui iš vyrų auditorijos. Kaip pasakoja M.Matukaitis, per metus situacija pasikeitė – 2020-aisiais bravoras sulaukė daugiau simpatijų iš moterų.

Kadangi, sako jis, produkcijos asortimentas pastebimai nekito, vertinimo pokytis vėlgi sietinas su bendrovės komunikacija. M.Matukaičio teigimu, alaus darykla pernai buvo Europos futbolo čempionato transliacijų Lietuvoje rėmėja, todėl, tikėtina, kad šis prekės ženklas išliko šio sporto aistruolių, kurių didžioji dalis – vyrai, atmintyje.

„Tyrimo duomenimis, bravoras pasižymi ir didžiausia lojalių pirkėjų imtimi. Tikime, kad tam įtakos galėjo turėti mūsų siekis kurti bičiuliškus santykius su vartotojais, organizuoti ir jau tradiciniais tapę masiniai aludarių dienos ir „Oktoberfest“ renginiai. Esame labai dėkingi visiems, kurie pastebėjo šias nuoširdžias pastangas“, – teigia M.Matukaitis.

Jis priduria – žmonių prielankumą prekės ženklui atspindi ir bendrovės produkcijos pardavimai. Pernai „Volfas Engelman“ skaičiavo beveik 9 proc. augusią apyvartą, 20 proc. padidėjusį pelną ir 126,3 mln. litrų parduotos produkcijos (2020-aisiais parduota 119,6 mln. litrų).

Tyrimų bendrovė „Supercrush“ alaus prekės ženklų vertinimo tyrimą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje atliko praėjusių metų pabaigoje. Visoje Lietuvoje buvo apklausta daugiau nei 1200 gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos