Pasauliniai televizorių rinkos lyderiai „Hisense“ siekia įsitvirtinti Lietuvos rinkoje

Nors prekės ženklas „Hisense“ Lietuvoje dar mažai pažįstamas, šis Kinijos technologijų gamintojas – toli gražu ne rinkos naujokas. Jau beveik pusšimtį metų veikianti kompanija yra viena pasaulinės rinkos lyderių, ypač garsėjanti savo gaminamais televizoriais už prieinamą kainą. Jau 13 metų iš eilės pirmaujantis kaip populiariausias Kinijoje televizorių prekės ženklas, „Hisense“ sparčiai veržiasi ir į Europos rinką.
Televizorius
Televizorius / 123rf.com nuotr.

Beveik prieš pusšimtį metų „Hisense“ pradėjo veiklą kaip radijo imtuvų gamykla, o šiuo metu garsėja moderniais technologiniais sprendimais ir namams, ir verslui. Kompanija gamina vartotojų vertinamą buitinę techniką – „Hisense“ šaldytuvai, skalbyklės, oro kondicionieriai yra tarp savo rinkos lyderių visame pasaulyje.

Hisense padėtis televizorių rinkoje
Hisense padėtis televizorių rinkoje

Tačiau neabejotinai labiausiai prekės ženklą garsina televizoriai. Užtikrintai įsitvirtinę Kinijos rinkoje, „Hisense“ užima vis didesnę rinkos dalį ir kitose šalyse ir šiuo metu yra vieni televizorių rinkos pasaulinių lyderių. Bendrovės paslaptis – dėmesys kokybei ir inovacijoms. Šiuo metu „Hisense“ turi net 12 tyrimų centrų visame pasaulyje ir glaudžiai bendradarbiauja su nemažai žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Hitachi“, „Whirlpool“ ir kt., tad nepaliauja stebinti vartotojų moderniais sprendimais – „Hisense“ pirmieji pasaulyje pradėjo savo televizoriuose naudoti ypač aukštą 4K raišką.

„Hisense“ 4K raiškos televizoriai yra ypač vertinami ekspertų bei vartotojų už sugebėjimą inovatyvią, aukštos kokybės techniką siūlyti už patrauklesnę kainą, nei pagrindiniai konkurentai. Bendrovės gaminama vaizdo technika išsiskiria ypatingai aukšta raiška, plačiu atkuriamų spalvų diapazonu, aukštos kokybės vaizdo apdorojimo procesoriumi. Į vartotojų poreikius „Hisense“ atsižvelgia kiekviename žingsnyje, tad kiekviena detalė apgalvota: nuo solidaus dizaino iki plataus reguliuojamų nuostatų pasirinkimo. Televizoriaus vaizdą galima subalansuoti taip, kad ekrane atvaizduojamos spalvos bei vaizdo kokybė idealiai atitiktų poreikius. Be to, „Hisense“ televizoriuose iš karto įdiegtos visos populiariausios išmaniosios televizijos programėlės, tokios kaip „YouTube“, „Netflix“ ir kt.

Siekdami dar labiau stiprinti savo pozicijas pasaulio rinkoje, praėjusių metų balandžio mėnesį „Hisense“ pranešė, kad tampa oficialiu 2018 m. Pasaulio futbolo čempionato rėmėju. Kompanija ypač vertina futbolą ir jau anksčiau yra tapę Europos futbolo čempionato rėmėjais, taip pat jau kurį laiką remia Vokietijos klubą „FC Schalke“. Pasaulio futbolo čempionatu metu „Hisense“ ekspertų sukurtos technologijos bus naudojamos varžybų transliacijų metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis