„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Maxima“ taria ačiū – lojalumo programos dalyviams Lietuvoje pagaminti pieno produktai kainuoja mažiau

Prekybos tinklas „Maxima“ ėmėsi dar vienos iniciatyvos, kuria siekiama ne tik didinti lietuviškų pieno produktų paklausą, bet ir mažinti infliacijos įtaką. Pirkėjai nuo pirmadienio visose „Maxima“ parduotuvėse su „Ačiū“ kortele galės pigiau įsigyti Lietuvoje pagamintų pieno produktų.
Lietuviškas pienas
Lietuviškas pienas / „Maxima“ nuotr.

„Mums rūpi pirkėjų gerovė bei finansinis saugumas, tad nuolatos ieškome būdų, kad „Maxima“ parduotuvėse mėgiamas prekes galėtų įsigyti pigiau. Pieno produktai sudaro subalansuotos mitybos pagrindą, todėl jie bene visada atsiduria kasdieniame pirkinių krepšelyje. Pasirinkusiems lietuvišką pieną tariame ačiū ir tai – daugiau nei žodžiai. „Maximos“ lojalumo programos dalyviai nuo šiol galės dar daugiau sutaupyti pirkdami jau pamėgtus lietuviškus pieno produktus“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.

Nuo šios savaitės pradžios su „Ačiū“ kortele per 100 pirkėjų pamėgtų lietuviškų pieno produktų kainuos mažiau: sviestas, pienas, grietinė – tai patys paklausiausi pieno produktai, taip pat varškė, kefyras, jogurtas ir kt. Ši prekybos tinklo „Maxima“ iniciatyva nėra trumpalaikė – tęsis iki Velykų ir papildys kitas įgyvendinamas ilgalaikes kampanijas, kuriomis siekiama atliepti kiekvieno kliento poreikius kokybiškai ir subalansuotai mitybai išleisti mažiau.

Nuo sausio pabaigos „Maxima“ kas savaitę plečia būtiniausių maisto produktų krepšelį už mažesnę reguliarią kainą. Iniciatyva „Mes mažiname kainas“ apima produktus iš visų maisto kategorijų – tai įvairiausi pieno produktai, duona, kruopos, žuvis, mėsa, ir jos gaminiai, kava, arbata, daržovės, riešutai ir kt. Šias bei visas kitas minėtoje kampanijoje dalyvaujančias prekes, pažymėtas specialiais „Mes mažiname kainas“ kainoženkliais, galima rasti daugelyje „X“ formato parduotuvių ir visose „XX“ bei „XXX“ formato „Maximos“ parduotuvėse. Šiais metais taip pat tęsiama pernai vasarą pradėta antiinfliacinė kampanija „Kainų kaina“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų