Kiekvienam pagal poreikį
Pasak Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, žaidimu grįsta programa kurta taip, kad ja naudotis būtų itin lengva, įdomu, o svarbiausia – pirkėjai sulauktų būtent jiems vertingiausių pasiūlymų.
„Turime labai skirtingų poreikių klientų. Vieni nori taupyti, apsipirkti pigiau, kiti nori žaisti kartu su mumis, treti mėgsta dovanas. Pristatydami visiškai naują lojalumo programą, kuri nėra paremta tik nuolaidomis, atliepėme skirtingus „Iki“ klientų lūkesčius“, – sako V.Budrienė.
Pristatydami visiškai naują lojalumo programą, kuri nėra paremta tik nuolaidomis, atliepėme skirtingus „Iki“ klientų lūkesčius.
Programos esmė labai paprasta – kaskart parduotuvėje apsilankę pirkėjai kaupia taškus. Išleidus 1 eurą pirkiniams, suteikiami 5 taškai. Papildomai jų gaunama dalyvaujant dienos, savaitės, mėnesio ir metų iššūkiuose. Sukauptus taškus galima panaudoti net keturiais būdais.
„Nemažai klientų aktyviai dalyvauja iššūkiuose, taupo taškus dideliems prizams – „Taškotekoje“ juos galima iškeisti net į televizorių ar paspirtuką. Kita dalis žmonių nori pigiau apsipirkti kas dieną ir noriai naudoja taškus kaip nuolaidą krepšeliui“, – pirkėjų įpročius apžvelgia „Iki“ komunikacijos vadovė.
Pirkėjai, kurie nelinkę taupyti taškų dideliam prizui, mėgsta rinktis specialaus žaidimo „Laimės taškai“ bilietus, kurie visi yra laimingi – galima laimėti papildomų taškų, nuolaidų prekėms ir pan. Taip pat nemažo populiarumo sulaukia galimybė įsigyti produktų vos už 1 centą. Jie kiekvieną savaitę vis keičiasi.
Tarp prizų – išmanusis telefonas, dviratis, šaldytuvas
V.Budrienė pažymi, kad „Iki“ lojalumo programa – pirmoji šalyje, kuri dalyviams leido sukauptus taškus mainyti į prizus, esančius ne vien „Iki“ tinkle.
„Taškotekoje“ siūlomas itin gausus tinklo partnerių paslaugų ir daiktų asortimentas: pirkėjai ras kino bilietus, kuponus automobilių plovimui ar skrydžiui oro balionu. Taškus galima keisti į buitinę techniką, įvairias laisvalaikio prekes – pavyzdžiui, šaldytuvą, dviratį ar žaidimų konsolę.
Pasiūlymų ras ir auginantys vaikus ar išmaniųjų technologijų gerbėjai – už taškus galima pasiimti konstruktorių, išmanųjį telefoną, planšetinį kompiuterį.
V.Budrienė sako, kad nusprendusiems taškus skirti pasirinktam prizui, rūpintis niekuo nereikia. Išsirinkti bilietai ar kuponai yra atsiunčiami nuodytu elektroninio pašto adresu, o daiktai patogiai pristatomi į namus.
Nuolaidos – ne tik „Iki“ parduotuvėse
„Mus nustebino pirkėjų įsitraukimas į šią programą nuo pat pirmųjų savaičių. Kadangi pati programa siūlo ir didelės vertės prizus, dėl kurių reikia ir pataupyti, ir pasistengti, tad tikėjomės, kad „Iki“ pirkėjai pirmomis savaitėmis lauks, stebės, bandys suprasti visiškai naują ir kitokią lojalumo programą. Tačiau ilgai nedelsdami klientai pradėjo naudoti taškus – ir jų skaičius tik auga kas savaitę. Tai parodo, kad klientai pakankamai greitai suprato naujos programos naudas ir noriai jomis naudojasi“, – sako V.Budrienė.
„Iki“ lojalumo programos dalyviams skirta daugiau nei 1 000 pasiūlymų su nuolaidomis.
Ji pažymi, kad iki šiol Lietuvoje dar nematyta programa-žaidimas turi ir įprastas naudas, kurias vertina pirkėjai.
„Iki“ lojalumo programos dalyviams skirta daugiau nei 1 000 pasiūlymų su nuolaidomis. Pirkėjai noriai pasinaudoja ir tik jiems siūloma 5 proc. nuolaida „Iki Gourmet“ prekėms. Jie gali taupyti ne tik „Iki“ parduotuvėse, bet ir pramogaujant ar apsiperkant kitur: nuolaidos siūlomos „Gintarinėje vaistinėje“, knygynų tinkle „Vaga“, „Vero Cafe“ kavinėse, skrydžiams „Orobalionas.lt“.
Lojalumo programoje dalyvaujantys pirkėjai kiekvieną pirmadienį sulaukia asmeninių pasiūlymų su itin aktualiomis nuolaidomis, o gimtadienio proga jiems yra suteikiama nuolaida visam pirkinių krepšeliui „Iki“ parduotuvėse.