2016-aisiais panaudojant pažangias finansų technologijas įvertinta daugiau nei 7,7 milijono paraiškų, kurios atskleidė į klientus orientuotų ir patogių produktų paklausą. Šie sprendimai leido tarptautinę internete registruotų klientų bazę išauginti iki daugiau nei 6 milijonų.
Jauni žmonės šiuo metu sudaro net 64 proc. „4finance Group“ klientų, o 33 proc. visų vartojimo kreditų prašymų yra pateikiami naudojant išmaniuosius telefonus. Didėjantis nešiojamųjų prietaisų naudojimas prašant kredito atskleidžia augančią tendenciją, poreikiui paprasto, patogaus ir skaidraus priėjimo prie finansinių lėšų.
„4finance Group“ vykdantysis direktorius George Georgakopoulus pastebi, kad šis pasiekimas yra stipraus susikoncentravimo į klientą įvertinimas ir siūlomų paslaugų paklausos įrodymas.
„Tobulėjančių technologijų ir duomenų analizės derinys, žengiantis kartu su aukštais skaidrumo standartais bei klientų pasitenkinimu, padeda mums kurti pasaulinio lygio platformą. Mes ir toliau plečiame savo paslaugas, siekdami užtikrinti, jog galime efektyviai patenkinti augantį kliento skaitmeninio ir patogaus skolinimosi poreikį. Visose septyniolikoje valstybių, kuriose veikiame, matome perspektyvas plėstis ir šie pasiekti 4 milijardai eurų atspindi mūsų, kaip didžiausios Europos skolinimo grupės interneto ir mobiliojo ryšio vartotojams, poziciją“, – teigia G. Georgakopoulus.
2008 m. įkurta „4finance Group“ šiuo metu veikia 17 pasaulio šalių. Jai priklausančiose įmonėse dirba 3800 žmonių. Lietuvoje grupę atstovauja bendrovė „Credit Service“, valdanti „Vivus.lt“ ir „SMScredit.lt“ prekės ženklus.