„Šia reklamine kampanija atkreipiame dėmesį į tai, kad „Lidl“ prekybos tinkle už gerą kainą galima įsigyti tiek žinomų vardų, tiek ir produkcijos su mūsų privačia etikete. Tačiau būtent pirkėjai sprendžia, kas labiausiai atitinka jų įpročius. Kartu norime parodyti, kad apsipirkę „Lidl“ parduotuvėse, gyventojai bet kuriuo atveju sutaupo, ar pasirinks pasaulyje žinomo prekių ženklo prekę, ar su mūsų privačiu prekės ženklu“, – pabrėžia „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Gerų kainų kampanijos startas – nuo gaiviųjų gėrimų
Pernai rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ atliktos Lietuvos gyventojų apklausos duomenimis, pirkėjams „Lidl“ vardas siejasi su vieta, kur galima rasti platų, gerai vertinamų prekių asortimentą. Tarp tokių prekių – ir žinomais vardais pažymėta produkcija.
Jau nuo pirmadienio pirkėjai „Lidl“ parduotuvėse už mažesnę kainą gali įsigyti visame pasaulyje mėgstamo gėrimo „Coca-Cola“ – 1,75 l talpos butelis kainuos tik 1,19 Eur. O tiems, kuriems nesvarbus garsus pavadinimas, siūlomas dar pigesnis gazuotas gaivusis gėrimas „Freeway Cola“, kurio 2 l įsigysite vos už 0,85 Eur, arba 22 proc. pigiau nei iki šiol.
Sveiką mineralinių medžiagų balansą palaikyti padės net 51 proc. nuolaida papuoštas gazuotas mineralinis vanduo „Perkūnas“, kurio 1 l talpos butelis kainuos vos 0,19 Eur. Už taip pat mažą – tik 0,39 Eur – kainą prekių krepšelį galite papildyti ir 1,5 l talpos „Vytauto“ mineraliniu vandeniu.
„Šios mažos gaiviųjų gėrimų ir mineralinio vandens kainos galios daugiau nei mėnesį – iki pat spalio 29 d. Be to, sutaupysime ir pirkėjų laiko – pigiau kainuosiantys žinomo vardo ir mūsų privataus prekių ženklo produktai stovės vienas šalia kito. Taip kiekvienas, apsiperkantis mūsų parduotuvėse, pagal galimybes gali išsirinkti norimą prekę: ar pigiau nei kitur kainuojančią „Coca-Cola“, ar dar pigesnę „Freeway Cola“, – sako „Lidl Lietuva“ atstovė K.Mažeikytė.
Pigu ir kokybiška? Taip, jei tai – „Lidl“
„Lidl“ – pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje, kur mažiausias prekių kainas randa didžioji dalis Lietuvos gyventojų. Tai atskleidžia šių metų liepos 10–19 d. „Lidl“ užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai.
Pasak „Lidl Lietuva“ atstovės, apklausos rezultatai parodo, kad „Lidl“ pasirinkta strategija – platus privačiais prekių ženklais pažymėtų prekių asortimentas – pasiteisina.
„Lietuvoje daugiausia privačių prekės ženklų galima rasti būtent „Lidl“ prekybos tinkle, kuriame paties „Lidl“ užsakomi pagaminti produktai sudaro apie 90 proc. viso asortimento. Tarptautinė „Lidl“ grupė dalį privačių prekės ženklų užsako dideliais kiekiais tūkstančiams parduotuvių įvairiose šalyse. Didelis užsakymų kiekis sumažina vieno produkto savikainą ir dėl to „Lidl“ pirkėjams galime pasiūlyti itin patrauklią kainą, išlaikant aukštą produktų kokybę“, – paaiškina K.Mažeikytė.
Kaip primena ji, prekybos tinklo misija – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį kiekvienam, apsilankiusiam „Lidl“ parduotuvėje, todėl galutinį sprendimą išsirinkti geidžiamiausią prekę priima tik pats pirkėjas.
„Pristatę naująją kampaniją, norime pirkėjams suteikti aiškią ir konkrečią informaciją apie jų mėgstamas prekes bei kainas, kad jie patys galėtų jas palyginti ir įvertinti. Tačiau galime pagrįstai teigti: gerų pasiūlymų mūsų asortimente ras tiek žinomų vardų, tiek ir „Lidl“ privačių prekių ženklų gerbėjai“, – tvirtina „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė K.Mažeikytė.
Pigūs ir dar pigesni pasiūlymai jau nuo rugsėjo 25 d. pirkėjų laukia visose 70 „Lidl“ parduotuvių, veikiančių 26-iuose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.