„Jaunųjų liūtų“ konkursas Vilniuje vyks gegužės 18 d. reklamos mokykloje „The Atomic Garden“. Konkurse laukiami jaunieji skaitmeninės reklamos virtuozai – šių metų konkurso užduotis reikalaus pateikti kūrybinį skaitmeninės kampanijos sprendimą.
„Jaunųjų liūtų“ konkursas – puikus pakilimo takas jauniesiems Lietuvos reklamos talentams – prieš trejus metus konkursą Lietuvoje laimėję Žygimantas Kudirka ir Lina Marcinonytė Kanuose vykstančio finalinio konkurso metu laimėjo sidabro apdovanojimą. O prieš dvejus metus konkursas tapo didelės nacionalinės socialinės kampanijos, mokančius vaikus plaukti, startu. „Jaunųjų liūtų“ konkursas neabejotinai yra didžiulė galimybė tiek jo dalyviams, tiek partneriams“, – pastebi Tomas Balžekas, konkursą organizuojančios „Lion's share“ vadovas bei UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, generalinis direktorius.
Šiais metais užduotį formuoja konkurso partneris žurnalas „Žmonės“. Konkreti užduotis bus paskelbta prieš pat konkursą, gegužės 17 dieną. Konkurso dalyvių darbus vertins komisija, kurios nariai bus paskelbti artimiausiu metu.
Registruotis ir dalyvauti konkurse kviečiami ne vyresni nei 30 metų reklamos rinkos profesionalai. Konkurso dalyvių porą sudaro du asmenys. Konkurso dalyvius gali deleguoti reklamos, media planavimo ir skaitmeninių sprendimų agentūrose. Konkurse gali dalyvauti ir laisvai samdomi reklamos profesionalai, bendradarbiaujantys su agentūromis.
Registracijos konkursui forma ir išsamios konkurso sąlygos ČIA.
Konkurso Vilniuje nugalėtojų pora iškovos teisę atstovauti Lietuvai pasauliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse ir bilietus į 15 000 reklamos profesionalų iš viso pasaulio sutraukiančią kūrybiškumo šventę – „Kanų liūtų“ festivalį.
Finalinis „Jaunųjų liūtų“ konkursas Kanuose vyks birželio 20 d. Čia susigrums kelios dešimtys jaunųjų reklamos talentų, kurie taip pat ieškos skaitmeninio sprendimo pateiktai užduočiai.
„Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje organizuoja „Lion's share“, oficialūs „Kanų liūtų“ festivalio atstovai Lietuvoje. „Lion's share“ Lietuvoje taip pat rengia „Geriausių „Kanų liūtų“ reklamų“ peržiūras ir kūrybiškumo konferenciją BOLD.