Konferencijos įžanga ketvirtadienio rytą tapo „What's Next?“ kontaktų pusryčiai į kuriuos susirinko „Full Pass“ bilietus įsigiję lankytojai, konferencijos pranešėjai ir partneriai. Neįpareigojančiuose pusryčiuose visi buvo kviečiami žaisti smagų susipažinimo žaidimą, kad jau prasidėjus konferencijai – salėje užsimegztų naujos partnerystės ir draugystės.
Pažintys ir kontaktai yra viena svarbiausių „What's Next?“ misijų. Konferenciją pradėjusioje sveikinimo kalboje, „What's Next?“ iniciatorė ir vadovė Živilė Diawara visiems dalyviams davė patarimą ir užduotį – per šias dvi dienas susipažinti bent su penkiais naujais žmonėmis.
„Šios konferencijos salėse užsimezgančios pažintys ne tik įdomios, bet ir naudingos – čia susirinkę patys kūrybingiausi ir smalsiausi žmonės. Ir ką gali žinoti, galbūt naujasis pažįstamas gali tau pametėti genialią idėją arba čia sutiksi būtent tokį žmogų, kokio kaip tik šiuo metu ieškai savo verslui. Taigi, iš konferencijos linkiu išsinešti ne tik daug naujų, vertingų žinių, įžvalgų, kaip jas įgyvendinti, bet ir krūvelę naujų vizitinių kortelių“, – pasakojo Ž.Diawara.
Ketvirtadienį konferencijoje savo pranešimus pristatys 16 Lietuvos ir užsienio profesionalų. Vienas laukiamiausių pranešimų – kūrybinio (ir šeimyninio) amerikiečių dueto Rosie ir Faris Yakob kalba. Reklamos agentūros „Genius Steals“ įkūrėjai turi didžiulę patirtį marketingo srityje. Faris reklamos kampanija prekės ženklui „McCann Erickson“ pelnė Kanų „Cyber Lion“ apdovanojimą, o jo straipsnius spausdina tokie leidiniai, kaip „Forbes“, „Fast Company“, „Campaign“ ir kiti. Rosie yra dirbusi su pasaulinėmis hip hop muzikos žvaigždėmis Jay-Z ir Steve Stoute, jų kompanijoje kurdama netradicines komunikacijos su vartotojais strategijas tokiems prekės ženklams kaip „Samsung“, „Wrigley“, „Altoids“, „Target“ ir kitiems.
Savo įkvepiančiame ir informatyviame pranešime „What's Next?“ konferencijoje Faris ir Rosie kalbės apie dėmesį, kaip galingiausią išteklių šiandieniniame pasaulyje – varomąją jėgą naujiems kultūros gigantams, ir tai, ką mes iš tiesų žinome apie dėmesį bei kaip komponuoti savo patirtį, kad geriau jį pritraukti.
Šiandien pranešimus taip pat pristatys „Be&Do“ strategai Andrius Grigorjevas bei Gediminas Užkuraitis, Thomas Plantenga iš „Vinted“, danė Clare McNally, „CityBee“ vadovas Lukas Yla, kompanijos „Vasasa“ vadovas Enric Codes iš Ispanijos ir kiti.
Jau tampa tradicija, kad konferenciją „What's Next?“ lydi ir dizaino bei inovacijų parodos. Šiemet jose bus pristatomi įspūdingi lietuvių sukurti virtualios realybės projektai, naujausių inovacijų pristatymai ir architektūros bei mados kūriniai.
Penktadienį, lapkričio 10 d., nuo pat 10 val. prasidės antroji „What's Next?“ diena, kurioje taip pat lauks daugybė vertingų pranešimų ir naujų pažinčių.
Kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencijoje „What's Next?“, kurią pristato „LRT OPUS“, šiemet vyksta lapkričio 9–10 d., menų fabrike „Loftas“, Vilniuje. Bilietus galima įsigyti internetu arba vietoj.
Daugiau informacijos – čia.