Prieš metus modernusis „Vilnius Outlet“ duris atvėrė tarp dviejų karantinų, kai lankytojų srautai buvo stipriai ribojami. Ketvirtą gyvavimo mėnesį prasidėjo karas Ukrainoje. Per šiuos metus teko susidurti ir su stipriai išaugusiais statybos kaštais, ir su į aukštumas kylančiomis elektros energijos kainomis bei augančiomis palūkanomis. „Panašu, kad tai dar ne iššūkių pabaiga. Tačiau, nepaisant koks ekonominis ciklas mus ištiko, „Vilnius Outlet“ projektą vertinu labai teigiamai“, – sako A.Razmus.
„Dauguma prekybos centre įsikūrusių kompanijų su mumis – nuo pirmųjų dienų. Per metus prisijungė ir naujų. Sprendžiant iš atsiliepimų ir minimalios kaitos, nuomininkai prekybos centro veikla patenkinti“ – sako „Vilnius Outlet“ nuomos direktorė Vida Minkštimienė.
Vienas unikaliausių ir sėkmingiausių dalykų yra pati prekybos centro vieta. „Vilnius Outlet“ įsikūręs šalia Vakarinio aplinkkelio ir iš centro jį patogiai galima pasiekti per 15 minučių. „Tinkamas sklypas tokio objekto statybai pasitaiko gal kartą per dešimtmetį, jei ne rečiau. Mes anksti įžvelgėme šios vietos vystymosi perspektyvą ir pirmieji metai patvirtino mūsų prognozes. Čia slypi didelis potencialas plėtrai: daugybė gyvenamųjų namų, komercinių objektų, o mes – vienintelis prekybos centras. Tiek rajonas ir jo žmonės, tiek prekybos centras – jauni, todėl augsime kartu“, – sako „Vilnius Outlet“ rinkodaros vadovas Edgaras Valickas.
Dar viena „Vilnius Outlet“ neabejotina sėkmė – laiku ir kryptingai panaudota 80 mln. eurų statybų investicija. „Dėl drastiško žemės, statybinių medžiagų ir darbų kainų kilimo, tokį grandiozinį, 73,5 tūkst. kv. m. ploto, projektą įgyvendinti dabar reikėtų kur kas daugiau investicijų nei prireikė mums. Jau vien tai yra milžiniška sėkmė“, – teigia A.Razmus.
„Vilnius Outlet“ – unikalus savo koncepcija. Tai daugiafunkcinis prekybos ir laisvalaikio centras visai šeimai. Pastatas projektuotas su mintimi, kad žmonės čia atvyks praleisti laisvo laiko, ne tik apsipirkti. Maždaug 40 proc. erdvaus centro patalpų skirta laisvalaikiui ir pramogoms.
„Norime Lietuvoje vystyti lėto apsipirkimo idėją. Kai nebūtina stumdytis minioje. Pas mus nuolaidos – ištisus metus, todėl galima turiningai praleisti laiką ir ramiai įsigyti prekių itin geromis kainomis “, – sako E.Valickas.
„Vilnius Outlet“ pramogų ir laisvalaikio zonos sukurtos galvojant apie visą šeimą. Vaikai čia gali išsišėlti viename didžiausių Lietuvoje „SkyPark“ arba rinktis mėgstamą veiklą iš gausaus būrelių sąrašo. Tėvai tuo metu kviečiami apsilankyti 1600 kv. metrų ploto „Gym+“ sporto klube arba pasimėgauti viena iš grožio salonų procedūrų. Netrukus čia duris atvers ir naujausias modernus „Apollo“ kino teatras.
Tėvai su kūdikiais itin džiaugiasi specialiai jiems skirtomis edukacijomis ir erdviais komfortiškais mažylių maitinimo ir vystymo kambariais. Prekybos centre įrengti ir tualetai, į kuriuos mažą vaiką palydėti gali kitos lyties tėvas.
Per metus „Vilnius Outlet“ įvyko daugiau nei 200 nemokamų prekybos centro organizuotų renginių visai šeimai, linksmų ir edukuojančių parodų, originalių instaliacijų, kuriomis nevaržomai galėjo mėgautis tiek mažas, tiek didelis. Išskirtinis nemokamas renginys, kurį vainikuos Donato Montvydo koncertas, planuojamas ir centro pirmojo gimtadienio proga.
„Vilnius Outlet“ – daugiau nei 150 paslaugų ir prekybos įmonių, restoranų kavinių, vaikų užimtumo centrų. Čia rasite žinomas parduotuves – „Apranga Išparduotuvė“, „Outlet Space“, „Nike outlet“, „Danija outlet“, „Sportland outlet“, „Baby City“, „Sinsay“, „4F outlet“, „Pepco“, „Tops“ ir daugelį kitų. Sėkmingai veikia „Puma“, „Nike“, „United colors of Benetton“, „Guess“, „Geox“, Ecco“, „Hummel“ ir dar dešimčių žinomų prekės ženklų išparduotuvės.
Pirmame aukšte įsikūręs erdvus „Rimi“, o šalia jo rikiuojasi eilė gurmaniškų ir išskirtinės kokybės maisto prekių parduotuvėlių: „Assorti“, „Mėsos broliai“, „Rolando daržovės“, „Candy pop“, „Kadaginė“, „Prezo kepyklėlė“.
Trečiame aukšte klientų laukia pačius įvairiausius įgeidžius patenkinsianti restoranų zona. Čia rasite „Jurgis ir Drakonas“, „Grill London“, „Casa de la pasta“, „Etno dvarą“, „Sushi express“, „Burger King“, „KFC“ , „Caffeine“, „Vero cafe“, „Formosa Bubble tea“ ir t.t.
Apsipirkimas outlet tipo prekybos centre, be neabejotino kainos ir kokybės privalumo, yra ir itin tvarus pasirinkimas. „Mes neskatinam aklai vaikytis madų ir keisti garderobą kasmet. Pas mus galima rasti labai daug bazinių modelių – tokių, kurie niekada iš mados neišeina. Be to, garsių ženklų prekės – aukštos kokybės ir tarnaus ilgai. Lėtas apsipirkimas leidžia pinigus išleisti apgalvotai ir įsigyti tai, ko tikrai reikia“, – sako E.Valickas.
„Vilnius Outlet“ valdytojai pabrėžia, kad tvarumo idėjos jiems ypač svarbios. Prekybos centras didžiuojasi žaliosios energijos sertifikatu. Bendros erdvės dekoruotos tik gyvais augalais. Projektuojant pastatą didelis dėmesys skirtas ir natūraliam apšvietimui. Šie sprendimai sukuria viduje erdvės, laisvės, bet tuo pačiu – jaukumo ir natūralumo pojūčius.
„Vilnius Outlet“ pasižymi ypač patogiu ir neklaidžiu išplanavimu. Čia net 11 lygiaverčių įėjimų, 2000 vietų antžeminėje bei požeminėje stovėjimo aikštelėse.
„Džiaugiamės, kad „Vilnius Outlet“ vardas per metus tapo žinomas ir teigiamai vertinamas ne tik tarp vilniečių, bet ir tarp atvykstančiųjų į sostinę. Toliau vystysime šią naują išparduotuvių ir laisvalaikio koncepciją Lietuvoje ir tikimės, kad ateinantys metus bus tokie pat ir dar geresni“, – sakė V.Minkštimienė.