„Stengiamės imtis visų įmanomų priemonių, kad parduotuvės lankytojų apsipirkimai būtų kuo saugesni. Kartu labai tikimės, kad kiekvienas atvykstantis yra sąmoningas, tinkamai įvertina susidariusią situaciją ir laikosi atsakingo apsipirkimo taisyklių. Savo ruožtu kiekvieną dieną nuolat dezinfekuojame parduotuvėje esančius paviršius, prie kasų įrengėme organinio stiklo pertvaras, taip pat apdraudėme savo darbuotojus specialiu draudimu, tačiau suprantame, kad tik bendromis jėgomis galime pasipriešinti viruso plitimui“, – sako E.Dapkienė.
Į parduotuvę – po vieną
Pastebima, jog nemažai pirkėjų pradėjo planuoti apsipirkimus ir kelionei į parduotuvę rengiasi iš anksto. Svarbu susidaryti ne tik reikiamų pirkinių sąrašą, bet ir numatyti vykimui į prekybos vietą tinkamiausią laiką. E.Dapkienė pataria, kad saugiausia reikiamais produktais apsirūpinti anksti ryte arba vėlai vakare, mat būtent tokiu metu pirkėjų srautai būna mažesni, todėl ir didelio kontaktų skaičiaus pavyksta išvengti.
Ne ką mažiau svarbu, kad jei aplinkybės tai leidžia, į parduotuvę vyktų tik vienas iš šeimos narių, o jei reikia pagalbos pirkinius atsinešant į namus, kitas šeimos narys palauktų automobilyje arba lauke, kiek toliau nuo įėjimo į prekybos centrą.
„Reikalingų produktų nugabenimas į namus keliaujant į parduotuvę po vieną gali tapti iššūkiu. Vis tik rekomendacija išlieka: į parduotuvę pirkėjai turėtų keliauti po vieną. Tokiu atveju vienam iš šeimos narių būtų saugiau palaukti ne parduotuvės ribose, o apsiperkančiam mažiau sunkumų kiltų naudojant pirkinių vežimėlį. Juo pirkinius nesunkiai galima nuvežti iki pat automobilio ar laukiančiojo asmens“, – pataria „Maximos“ atstovė.
Saugumas – pirmoje vietoje
Kiekvienas dar prieš vykdamas į parduotuvę turi įvertinti savo savijautą, o pajutęs negalavimo simptomų liktų namuose. Jei savijautos pokyčių nėra, lankytojai į prekybos vietas privalo vykti ir jose būti tik su burną ir nosį dengiančiomis apsaugos priemonėmis. Kiekvienoje parduotuvėje prie įėjimo yra įrengti dezinfekcinio skysčio ir vienkartinių pirštinių stendai, kuriais, kiekvienas besirūpinantis savo ir kitų saugumu, turėtų pasinaudoti.
„Pradėję apsipirkimą lankytojai turėtų prisiminti, kad viso apsilankymo metu reikėtų laikytis saugaus 2 metrų atstumo nuo kitų pirkėjų ar personalo darbuotojų. Taip pat derėtų reikiamais pirkiniais apsirūpinti nuosekliai, vadovaujantis prekių išdėstymu parduotuvėje, o ne pasidarytu sąrašu. Tokiu būdu pavyks apsipirkti greičiau bei išvengti daugiau nepageidaujamų kontaktų“, – pataria E.Dapkienė.
Ne ką mažiau svarbu, kad apsipirkdami pirkėjai imtų tik tas prekes, kurias ketina įsigyti bei vengtų prisilietimo prie kitų daiktų, produktų ir paviršių. Jei prireikia prekių iš mėsos ar šviežiai pagamintų gaminių skyrių, pasvertas prekes reikėtų paimti ne iš aptarnaujančio žmogaus rankų, o nuo prekystalio. Pašnekovė atkreipia dėmesį, kad apsipirkimų metu bet koks neatsakingas elgesys gali turėti svarbių pasekmių, todėl panorę kosėti ar čiaudėti, lankytojai tai turėtų daryti papildomai burną prisidengę servetėle arba į sulenktą vidinę alkūnės dalį.
Venkite kontakto su darbuotojais
Atsiskaitant už prekes, jei yra galimybė, lankytojai turėtų rinktis savitarnos kasas, kur gali išvengti kontakto su darbuotojais. Stovintys eilėje prie kasos raginami atkreipti dėmesį ir į ant grindų įrengtą žymėjimą bei jo paisyti. Tokiu būdu, laukdami atsiskaitymo už pirkinius išlaikys itin svarbų saugų atstumą vieni nuo kitų. Tiesa, ne ką mažiau svarbus yra ir atsiskaitymo būdas, todėl esant galimybei, pirkėjai raginami mokėti banko kortele su bekontakčio pinigų nuskaitymo sistema. Tokiu būdu bus išvengta prisilietimo ne tik prie pinigų, bet ir kortelių skaitytuvo.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.