„Allianz Lietuva“ draudimo nauda įsitikino ne kartą
Vyresnysis „Allianz Lietuva“ gyvybės draudimas UAB patarėjas Jonas Strutas pasidalijo kliento istorija, neleidžiančia sudvejoti draudimo nauda.
„Turime ilgametį klientą, kuris pasirašydamas gyvybės draudimo sutartį prieš daugiau nei 16 metų, pagal tuometines galimybes ir gyvenimo būdą pasirinko papildomas apsaugas nuo traumų bei stacionarinio gydymo draudimą. Tačiau, praėjus keliems metams klientas nusprendė, jog saugiau gyventi pasirinkus ir kritinių ligų draudimo apsaugą, mat norėjo jaustis užtikrintas kiekviename žingsnyje. Mes susėdome pokalbiui apie jo sveikatą, ligas, finansines galimybes ir klientas užsitikrino finansinę pagalvę ir tuo atveju, jei ištiktų kritinė liga. Gerai, kad žmogus draudimo apsauga pasirūpino iš anksto – jam neseniai diagnozuotas prostatos vėžys“, - pasakoja J.Strutas ir priduria, jog jeigu ne „Allianz Lietuva“ kritinių ligų apsaugos draudimo išmoka, žmogui būtų tekę gerokai susiveržti diržus, mat išlaidos susirgus rimta liga ne mažėja, o išauga.
Vyresnysis patarėjas pastebi, jog šis klientas – išskirtinis. Traumos jį persekiojo ne vienerius metus.
„Allianz Lietuva“ draudimo nauda jam teko įsitikinti jau ne vieną ir ne du kartus, vis žmogų užklumpa traumos, ligos. Išgirdus onkologinės ligos diagnozę klientui dėl kritinių ligų apsaugos išmokėta beveik 15 tūkstančių eurų išmoka.
„Allianz Lietuva“ išmokos vienos didžiausių šalies gyvybės draudimo rinkoje, tad tokia išmoka klientui suteikia galimybę susikoncentruoti į gydymąsi, skirti laiko reabilitacijai, nesukant galvos, iš ko pragyventi“, - akcentuoja J.Strutas.
Gyvybės draudimo sutartis – kliento naudai
Vyresnysis „Allianz Lietuva“ patarėjas J.Strutas tikina, jog svarbiausia darbo dalis, būsimam klientui iškomunikuoti visas sutarties naudas, sąlygas, privalumus ir parinkti tinkamus sprendimus pagal kliento lūkesčius bei galimybes.
„Itin svarbu klientui nuosekliai iškomunikuoti, kokias naudas jis gali gauti rinkdamasis vieną ar kitą mūsų paslaugą. Svarbu išgirsti, kokie kliento prioritetai – taupymas ateičiai ar išmokos ligos atveju. Jei žmogus domisi kritinių ligų apsauga – supažindiname su kritinių ligų sąrašu, su visais būtiniausiais aspektais, kad žmogus tiksliai žinotų, kokią paslaugą įsigyja. Svarbiausias mūsų uždavinys – paslaugą suteikti maksimaliai kokybiškai ir, kintant kliento gyvenimo sąlygoms, gausėjant šeimai, pasikeitus finansinėms aplinkybėms, koreguoti sutartį, kad ji išliktų maksimaliai naudinga klientui. Tuomet, kaip ir šio kliento atveju – draudimo nauda nekelia nė menkiausios abejonės. Klientų pasitenkinimas mūsų paslaugomis tampa geriausiu mūsų darbo įvertinimu“, - sako J.Strutas.
„Allianz Lietuva“ duomenimis, 2021 metais klientams, sudariusiems gyvybės draudimo sutartis ir pasirinkusiems kritinių ligų apsaugą, bendra išmokų suma siekė 989 tūkstančius eurų. O 2022 metais išmokų suma už kritines ligas padidėjo 22 proc. ir buvo daugiau nei 1 mln. 268 tūkst. eurų. Iš jų 2022-aisiais vien už onkologinius susirgimus „Allianz Lietuva“ klientams išmokėjo beveik 800 tūkst. eurų.
Lietuvos banko duomenimis „Allianz Lietuva“ per dešimtmetį savo gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju išmokėjo daugiausiai rinkoje, 38,8mln. eurų (Lietuvos bankas, 2013-01-01 – 2022-12-31). Vien 2022 metais gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju išmokėjo 5,4 mln. eurų.
Išmokos „Allianz Lietuva“ gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju nuo veiklos pradžios iš viso sudaro 52 mln. eurų („Allianz Lietuva“ 2022-12-31).