Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rimi“ elektroninė ir fizinė parduotuvės balandį kilo pigiausių prekių krepšelio reitinge

Vidutinio pigiausių maisto produktų krepšelio kainų analizė atskleidė, kad mažiausių kainų reitinge balandį į trečiąją poziciją pakilo „Rimi“ internetinė parduotuvė, o į ketvirtąją – fizinė. Anot „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, atliepdamas pirkėjų poreikius, prekybos tinklas kiekvieną savaitę siūlo ne tik iki 3000 akcinių prekių, bet ir sumažino daugiau nei 300 populiariausių prekių įprastas kainas. Tai leis pirkėjams apsipirkti dar taupiau ir patogiau vieno apsipirkimo metu.
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius / Rimi nuotr.

Vidutinio maisto prekių krepšelio reitinge pakilo į viršų

2023 m. balandį „Pricer.LT“ fiksuojamo vidutinio pigiausių maisto produktų krepšelio reitinge* prekybos tinklo „Rimi“ elektroninė parduotuvė „Rimi.lt“, sumažinusi vidutinio maisto produktų krepšelio kainą 3,53 eurais, iš penktosios pozicijos pakilo į trečiąją. Tuo tarpu fizinė „Rimi“ parduotuvė taip pat šoktelėjo į viršų – 3,45 eurais sumažinusi vidutinio maisto produktų krepšelio kainą, ji iš septintosios pozicijos pakilo į ketvirtąją.

„Tiek fizinėse, tiek elektroninėse savo tinklo parduotuvėse pirkėjams visuomet stengiamės pateikti geriausius prekių pasirinkimus, specialias akcijas bei personalizuotus pasiūlymus. Stebime situaciją rinkoje ir jaučiame, kad šiuo neramiu laikotarpiu pirkėjams kaip niekada svarbu taupiau ir sumaniau apsipirkti. Todėl ieškome būdų, kaip dar labiau palengvinti jų kasdienybę ir apsipirkimus. Džiaugiamės, kad nauji mūsų kainodaros sprendimai jau atsispindi ir atliktuose kainų tyrimuose bei esame konkurencingi tarp kitų mūsų šalies mažmenininkų“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius V.Lukoševičius.

Sumažino daugiau nei 300 prekių kainas

Prekybos tinklas „Rimi“, vertindamas savo pirkėjų įpročius, nuo balandžio 25 d. sumažino daugiau nei 300 mėgstamų prekių įprastas kainas. Pasak įmonės vadovo, šiuo žingsniu siekiama palengvinti pirkėjų apsipirkimus, nesiblaškant tarp keleto skirtingų prekybos centrų ir vienoje parduotuvėje randant geriausias prekes už patrauklią kainą.

Palyginome ir sumažinome daugiau nei 300 jų mėgstamų prekių įprastas kainas iki bene žemiausių rinkoje.

„Palaikydami savo pirkėjų siekį efektyviai planuoti kasdienes išlaidas, palyginome ir sumažinome daugiau nei 300 jų mėgstamų prekių įprastas kainas iki bene žemiausių rinkoje. Sumažinome įvairių prekių, kurių gali prireikti kasdieniniam gyvenimui, kainas: šviežios mėsos ir jos gaminių, žuvies produktų, pieno, grietinės, jogurtų, sūrio produktų ir sūrio gaminių. Taip pat duonos, kruopų, makaronų, kosmetikos, buities ir kitų kasdienio apsipirkimo prekių. Šios prekės „Rimi“ tinklo parduotuvėse ir elektroninėje „Rimi“ parduotuvėje žymimos specialiu euro ženklu. Mums labai svarbus pirkėjų noras sutaupyti ir apsipirkimo patirties kokybė, tad imamės visų priemonių, jog jį palengvintume“, – sako V.Lukoševičius.

Specialiu euro ženklu pažymėtas prekes pirkėjai gali įsigyti bene žemiausia kaina rinkoje. Ji taikoma tiek klientams, apsipirkinėjantiems su lojalumo kortele, tiek jos neturintiems pirkėjams. Šiuo žingsniu siekiama pirkėjams suteikti stabilumo ir galimybę ne tik akcijų metu, bet ir kasdien vienoje parduotuvėje įsigyti būtiniausio krepšelio produktus bei taip sutaupyti.

„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius taip pat pabrėžia, kad pirkėjams be galo svarbus kokybės ir kainos santykis, o nuo infliacijos bei kainų augimo pavargę žmonės nori daugiau stabilumo ir galimybės rinktis patogesnį apsipirkimą vienoje parduotuvėje vietoje kelių skirtingų: „Mūsų naujos kainų programos tikslas nėra pasiūlyti laikinų nuolaidų atskiriems produktams. Norime, kad mūsų pirkėjai ir ne akcijų metu savo mėgstamus produktus „Rimi“ galėtų nusipirkti bene mažiausia kaina rinkoje.“

*Su kas mėnesį skelbiamu kainų palyginimo tyrimu išsamiau galite susipažinti čia: https://pricer.lt/posts/535-pricerlt-balandzio-kainu-tyrimas-mazejanti-infliacija-su-auganciomis-kainomis-toliau-sokiruoja-pirkejus.

Daugiau su projektu susijusių straipsnių bei video turinio rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos