„Mūsų rinka dinamiška, tad nuolat bendraujame su savo partneriais, stebime pasaulines tendencijas, vedame derybas ir siekiame, kad „Rimi“ prekybos tinkle pirkėjai galėtų įsigyti kasdienio vartojimo produktus bene geriausiomis kainomis“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius.
Pieno produktai – viena populiariausių kategorijų Lietuvoje, dažniausiai patenkanti į kasdienį apsipirkimo krepšelį ir neretai sudaranti didelę jo dalį: „Galime pasidžiaugti, kad lietuviški pieno produktai itin aukštos kokybės, tad be konkurencijos mėgstami mūsų tautiečių. Jie lojalūs šios produkcijos gerbėjai ir tikrai teikia prioritetą vietinei produkcijai. Būtent todėl norime pasiūlyti patrauklias kainas lietuviškų prekių gamintojų prekėms.“
V.Lukoševičius pažymi, kad nepaisant ekonominės situacijos, žmonės visuomet tikisi prekes įsigyti mažesnėmis kainomis ir akylai jas seka: „Siekiame, kad apsilankę „Rimi“ savo mėgstamus produktus pirkėjai rastų mažomis kainomis. Jau kelis mėnesius vykdome kampaniją „Rimi“ perku ir man ramu“, kurios metu mūsų prekybos tinklų parduotuvėse daugiau nei 600 pirkėjų mėgstamų prekių parduodamos už bene žemiausią įprastą kainą rinkoje. Norime, kad pirkėjai jas atpažintų, tad parduotuvių lentynose ir internetinėje parduotuvėje „Rimi.lt“ jos pažymėtos euro ženklu. Taip dar paprasčiau susirinkti kasdienį pirkinių krepšelį už gerą kainą – nereikia ieškoti prekių skirtingose parduotuvėse.”
Šiuo metu Lietuvoje veikia 83 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“. Bendrovėje dirba beveik 3 300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios dukterinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis. „ICA Gruppen“ – pirmaujanti mažmeninės prekybos kompanija Šiaurės regione, daugiausia dėmesio skirianti maistui ir sveikatai.
Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.