„Rimi“ ir toliau mažina kainas – šios prekės papuola į daugelio pirkėjų krepšelį

Kone prieš mėnesį, liepos 18 d., prekybos tinklas „Rimi“ paskelbė sumažinęs „Rokiškio pieninės“ ir „Pieno žvaigždžių“ produkcijos kainas nuo 3 iki 17 proc. Tinklas tęsia kainų mažinimo politiką ir toliau džiugina klientus žemesnėmis kainomis jų pamėgtiems pieno produktams. Nuo šiandien tiek elektroninėje, tiek fizinėje parduotuvėje dalis „Vilkyškių pieninės“ produkcijos įprastos kainos mažėja vidutiniškai 5 proc.
Pieno produktai
Pieno produktai / „Rimi“ nuotr.

Pieno produktai itin mėgstami pirkėjų ir bene kas kartą atsiduria pirkinių krepšelyje. Tad jau kurį laiką prekybos tinklas stengiasi klientams būtiniausius produktus pasiūlyti už itin patrauklią kainą. „Džiugu, kad kainų palyginimo portalo „Pricer.lt“ duomenimis, liepos mėnesį „Rimi“ elektroninė parduotuvė sumažino pigiausių maisto prekių krepšelio kainą 2,88 Eur ir išlaikė antrą vietą tarp prekybos tinklų. Suprantame, kad pirkėjai šiuo metu yra itin jautrūs kainai, ieško geriausių pasiūlymų. Siekiame, kad jiems nebereiktų vaikščioti po skirtingus prekybos tinklus, o viską rastų vienoje vietoje ir tai būtų draugiška jų piniginei“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius.

Anot jo, jau kelis mėnesius kampanijos „Rimi“ perku ir man ramu“ metu prekybos tinklo parduotuvėse daugiau nei 600 pirkėjų mėgstamų prekių parduodamos už bene žemiausią įprastą kainą rinkoje, o jos žymimos specialiu raudonu euro ženklu. Ši kampanija vien liepos mėnesį pirkėjams padėjo sutaupyti iki 600 tūkst. eurų.

„Rimi“ nuotr./Vaidas Lukoševičius
„Rimi“ nuotr./Vaidas Lukoševičius

Prekybos tinklo vadovas tikina, kad būtent lietuviški pieno produktai itin mėgstami mūsų tautiečių ir jie vienareikšmiškai teikia jiems prioritetą. Anot jo, mūsų gamintojai gali pasiūlyti ne tik platų, bet ir kokybišką asortimentą: „Nuo šiol „Vilkyškių pieninės“ produkcijos mylėtojai žemesne įprasta kaina galės įsigyti pieno, varškės, grietinės, jogurto, sviesto, varškės užtepėlių, kefyro, sūrelių. O šis prekės ženklas tikrai mėgstamas pirkėjų.“

V.Lukoševičiaus teigimu, „Rimi“ tikslas atliepti klientų lūkesčius, tad jų komanda nuolat bendrauja su partneriais ir ieško pirkėjams palankiausių išeičių. „Mūsų rinka dinamiška. Maisto produktų kainos priklauso nuo daugelio veiksnių, bet nuolat vykdome derybas tam, kad pirkėjai kokybiškas prekes galėtų įsigyti už prieinamą kainą“, – tikina įmonės vadovas.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 84 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“. Bendrovėje dirba beveik 3 300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios dukterinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis. „ICA Gruppen“ – pirmaujanti mažmeninės prekybos kompanija Šiaurės regione, daugiausia dėmesio skirianti maistui ir sveikatai.

Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų