„Tiesioginė partnerystė su „MasterCard“ mums leidžia klientams pateikti dar labiau individualizuotus pasiūlymus ir sukurti daugiau vertės. Naujos licencijos dėka galėsime pasiūlyti greitesnius ir patogesnius elektroninius mokėjimus bei daugybę kitų paslaugų. Taip mes tampame dar stipresniais konkurentais tradiciniams bankams ir sėkmingiausioms Europos finansinių technologijų bendrovėms“, – komentuoja Sergejus Barybinas, „SatchelPay“ vadovas.
„MasterCard“ mokėjimų programoje galima dalyvauti dviem būdais: kaip tiesioginiam klientui (angl. Principal Customer) arba kaip tiesioginio kliento partneriui (angl. Affiliate Customer). Nors tapimas tiesioginiu klientu yra ilgas ir sudėtingas procesas, jis suteikia daugiau galimybių pritaikant „MasterCard“ sprendimus savo poreikiams.
Išleido naujas korteles
Bendrovės klientai jau gali gauti naujas „Satchel Card“ mokėjimo korteles su visais „MasterCard“ teikiamais privalumais, kurių nebūtų galima pasiūlyti dalyvaujant netiesioginės partnerystės programoje.
Pačiai bendrovei nauja licencija leido 50% sumažinti mokėjimo kortelių gamybos kaštus nedarant kompromisų dėl kokybės. Be to, suteikė daugiau laisvės kuriant dizainą ir IT sprendimus, prieigą prie kompanijos didžiųjų duomenų.
Klientams pristatomi penki nauji planai, tiksliai atspindintys skirtingus vartotojų tipus ir jų poreikius. O kortelėse panaudota „SecureCode” aukščiausio saugumo technologija leis ramiai atsiskaitinėti bet kuriose vietose. Be to, artimiausiu metu pasirodys galimybė atsiskaitinėti skirtingomis valiutomis, pirkinių kategorizavimo, išlaidų limito, mokėjimų kontrolės pagal atsiskaitymo vietą ir kitos funkcijos. Taip pat pasirodys specialios vaikams pritaikytos funkcijos.
„Naujas produktas mums leidžia ne tik patenkinti Covid-19 viruso pandemijos metu pasikeitusius vartotojų poreikius, bet ir reikšmingai prisidėti prie finansinių technologijų plėtros Europoje“, – sako Sergejus Barybinas.
Sprendimai startuoliams
Tiesioginio kliento licencija „SatchelPay“ taip pat leidžia turėti savo partnerystės programą, kurios dalyviai galėtų pasinaudoti bendrovės sukurtais IT sprendimais (angl. white-label solutions) ir netiesiogine prieiga prie „MasterCard“ programos.
„SatchelPay“ programa leis kitiems finansinių technologijų startuoliams lengvai įsidiegti bendrovės technologijas ir taip greičiau bei su mažesniais resursais įgyvendinti savo verslo idėjas. Su šia programa tikimasi paskatinti naujų startuolių kūrimąsi ir padidinti konkurenciją Europos finansinių paslaugų rinkoje kuriant dar didesnę vertę klientams.
Lietuvos banko reguliuojama „SatchelPay“ savo pagrindiniame biure Lietuvoje samdo 14 darbuotojų.