Kūrybinės agentūros „Wieden+Kennedy London” rengtai kultinio prekės ženklo reklaminei istorijai „Laiškas“ režisuoti šiais metais buvo pakviestas Oskaro laureatas iš Naujosios Zelandijos, Taika Waititi. Nors kūrybinė komanda dėl karantino buvo priversta atskirai dirbti trijose skirtingose pasaulio dalyse – JAV, Jungtinėje Karalystėje ir Naujojoje Zelandijoje – rezultatas yra persmelktas visoms „Coca-Cola“ žiemos reklamoms būdinga nuotaika. Į dviejų su puse minutės pasakojimą sutalpintoje nepaprastoje kelionėje atskleidžiama meilės ir Kalėdų dvasia: mylintis tėvas ryžtasi įvairiems išbandymams, kad spėtų nugabenti dukros laišką Kalėdų Seneliui.
Nors reklamoje ir galima atpažinti ne vieną atributą iš ankstesnių „Coca-Cola“ kalėdinių kampanijų, kuriamų nuo 1921 m., tarp kurių – ikonomis tapę amerikiečio menininko Haddono Sundblomo Kalėdų senelio atvaizdas ir šventinis „Coca-Cola“ sunkvežimis, bet šių metų istorija yra išskirtinė savo dvasia – ji telkia vilčiai ir optimizmui net ir sudėtingų iššūkių akivaizdoje.
Ši „Coca-Cola“ kampanija tęsiama siekiant suvienyti žmones ir kilstelėti jų nuotaiką. Ji taip pat atspindi tikrąją Kalėdų stebuklų dvasią ir tai, kodėl svarbu labiau vertinti artimuosius, bendruomenę ir buvimą jos dalimi. Kad Kalėdos ir toliau liktų ypatingos.
Naujoji integruota kalėdinė komunikacijos kampanija atsispindės ir ant gėrimų pakuočių – jose vartotojai pastebės atnaujintą Kalėdų Senelio atvaizdą. Reklaminiuose stenduose ir socialinėse medijose atsiras nuotaikingi kvietimai visapusiškai mėgautis akimirka ir per ateinančias didžiąsias metų šventes skirti dėmesį artimiesiems. Be to, skaitmeninėje erdvėje dar labiau laukti švenčių kvies advento kalendorius, kasdien dovanosiantis įvairias dovanas ir nuotaiką pakylėsiančias staigmenas.
Ankstesniais metais „Coca-Cola“ Kalėdų kampanijos vartotojus šventiniu periodu kvietė išmėginti riboto leidimo vanilės ir cinamono skonio gėrimus bei suteikė galimybę buteliukų etiketes paversti galantiškais kalėdiniais kaspinais.
Šių metų „Coca-Cola“ Kalėdų reklama: