Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šimtametis „Coca-Cola“ dėmesys Kalėdoms: reklamai pasitelkė ir Oskaro laimėtoją

Solidžią kalėdinių reklamos veiksmų istoriją sukaupusi bendrovė „Coca-Cola“ pradėjo naują pasaulinio masto kampaniją. Šįkart daugiau nei 90-yje šalių vykdomoje reklamos kampanijoje kviečiama nepamiršti nuoširdaus artumo ir kurti asmeniniu ryšiu grįstą šventinę nuotaiką: „Per šias Kalėdas dovanok tai, ko niekas kitas nesugebės padaryti – save patį“.
Pirmasis „Coca cola“ senelis 1920 metais
Pirmasis „Coca cola“ senelis 1920 metais / Partnerio nuotr.
Temos: 2 Kalėdos Coca Cola

Kūrybinės agentūros „Wieden+Kennedy London” rengtai kultinio prekės ženklo reklaminei istorijai „Laiškas“ režisuoti šiais metais buvo pakviestas Oskaro laureatas iš Naujosios Zelandijos, Taika Waititi. Nors kūrybinė komanda dėl karantino buvo priversta atskirai dirbti trijose skirtingose pasaulio dalyse – JAV, Jungtinėje Karalystėje ir Naujojoje Zelandijoje – rezultatas yra persmelktas visoms „Coca-Cola“ žiemos reklamoms būdinga nuotaika. Į dviejų su puse minutės pasakojimą sutalpintoje nepaprastoje kelionėje atskleidžiama meilės ir Kalėdų dvasia: mylintis tėvas ryžtasi įvairiems išbandymams, kad spėtų nugabenti dukros laišką Kalėdų Seneliui.

Nors reklamoje ir galima atpažinti ne vieną atributą iš ankstesnių „Coca-Cola“ kalėdinių kampanijų, kuriamų nuo 1921 m., tarp kurių – ikonomis tapę amerikiečio menininko Haddono Sundblomo Kalėdų senelio atvaizdas ir šventinis „Coca-Cola“ sunkvežimis, bet šių metų istorija yra išskirtinė savo dvasia – ji telkia vilčiai ir optimizmui net ir sudėtingų iššūkių akivaizdoje.

Ši „Coca-Cola“ kampanija tęsiama siekiant suvienyti žmones ir kilstelėti jų nuotaiką. Ji taip pat atspindi tikrąją Kalėdų stebuklų dvasią ir tai, kodėl svarbu labiau vertinti artimuosius, bendruomenę ir buvimą jos dalimi. Kad Kalėdos ir toliau liktų ypatingos.

Naujoji integruota kalėdinė komunikacijos kampanija atsispindės ir ant gėrimų pakuočių – jose vartotojai pastebės atnaujintą Kalėdų Senelio atvaizdą. Reklaminiuose stenduose ir socialinėse medijose atsiras nuotaikingi kvietimai visapusiškai mėgautis akimirka ir per ateinančias didžiąsias metų šventes skirti dėmesį artimiesiems. Be to, skaitmeninėje erdvėje dar labiau laukti švenčių kvies advento kalendorius, kasdien dovanosiantis įvairias dovanas ir nuotaiką pakylėsiančias staigmenas.

Ankstesniais metais „Coca-Cola“ Kalėdų kampanijos vartotojus šventiniu periodu kvietė išmėginti riboto leidimo vanilės ir cinamono skonio gėrimus bei suteikė galimybę buteliukų etiketes paversti galantiškais kalėdiniais kaspinais.

Šių metų „Coca-Cola“ Kalėdų reklama:

VIDEO: 2020 Kalėdinė Coca-Cola reklama - 150sec

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?