„Šiai kampanijai pasitelkti keturi skirtingi herojai: balerina, būgnininkė, banglentininkė ir vienišas tėvas. Kiekvienas iš jų stengiasi įgyvendinti savo svajones. Nepaisant perspektyvios pradžios ir vilčių, visa tai galiausiai sukelia vidines abejones, baimę ir ašaras. Juk tokia kartais ir yra svajonių kaina“, – apie kampanijos koncepciją pasakoja „Huawei“ vadovas Baltijos šalyse Hong Yang.
Šiomis keturiomis istorijomis „Huawei“ sieka parodyti, kad niekada nereikėtų pasiduoti kuriant savo gyvenimo istoriją. „Paslydę atsistokite ir bandykite dar kartą. Jei kiti bando jus atkalbėti nuo pokyčių, įrodykite jiems, kad jie yra neteisūs. Parodykite savo pasišventimą tam, kuo tikrai tikite. Įrodykite, kad galite įveikti bet kokias kliūtis“, – kampanijos idėją komentuoja H. Yang.
Kampanija „Svarbiausia istorija – tavo“ siekiama parodyti, kad tik sunkus kasdienis darbas sukuria tokias istorijas, kurios suteikė įkvėpimo naujausios „Huawei“ kampanijos kūrėjams. „Huawei“ tiki, kad kiekvienas galime daug pasiekti. Sukūrėme drąsią ir kūrybingą reklaminę kampaniją, kuri yra greita ir dinamiška, bet tuo pačiu pasakoja jautrią ir daugumai aktualią istoriją. Ši reklama atskleidžia sunkų kelią, kurį tenka nueiti siekiantiems savo tikslų“, – pasakoja „Huawei“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Justė Karpavičiūtė.
Žiūrovai šioje reklamoje gali lengvai pastebėti herojų gyvenimo ir „Huawei“ kompanijos istorijos sąsajas. Anot J. Karpavičiūtės, tuo norima parodyti, kad technologijų gamintoja visuomet eis pirmyn bei su moderniausiomis technologinėmis naujovėmis ir toliau pažindins savo ištikimiausius gerbėjus.
Naujoji reklaminė kampanija Lietuvoje startuoja lapkričio 25 d. Ją bus galima išvysti per televiziją bei internete.