Praėjusią savaitę savo „Instagram“ paskyrose duetas „Mantai“ pasidalijo mistinėmis kraštovaizdžio nuotraukomis, kuriose aiškiai matėsi taisyklingais apskritimais išguldyta pievų žolė, o šį pirmadienį Vilniaus padangę raižė, kaip jie patys teigia, net šešių metrų skersmens helio pripildyta skraidančia lėkšte.
„Pasiruošimas buvo išties nelengvas, patys įsivaizduojate – pagaminti tokio dydžio skraidančią lėkštę, savo rankomis išpjauti laukus, jau nekalbam apie tos lėkštės valdymą vėjuotą dieną. Bijojom, kad mus gali nunešti iki Televizijos bokšto“, – pasakoja Mantas Stonkus.
Visa ši ateivių nusileidimą primenanti akcija buvo skirta pasveikinti naują, veiklą Lietuvoje pradedantį prekės ženklą „Optibet“.
„Rinkoje startavome su šiam sektoriui nebūdinga komunikacija, siekdami kiek kitu kampu, šmaikščiai pristatyti savo veiklos startą“, – sako „Optibet“ vadovė Lietuvoje Viltė Sabalienė.