„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Su kokiais iššūkiais susiduria rinkodaros komunikacijos sritis šiandien?

Pokyčiai pagrindiniuose žiniasklaidos kanaluose, ryšių su visuomene integracija su kitomis komunikacijos disciplinomis, socialinių tinklų platformų pasikeitimai – tokie klausimai rinkodaros specialistams šiuo metu rūpi labiausiai. Vasario 7 d. Vilniuje vyksiančiame dvyliktajame metiniame seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2019“ šias temas aptars rinkodaros, komunikacijos ir pardavimo profesionalai.
Verslo konferencija
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Verslas Seminaras

Dideli pokyčiai vyksta žiniasklaidos srityje visame pasaulyje. Permainas didžiausioje Lietuvoje žiniasklaidos organizacijoje seminare pristatys Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) generalinės direktorės pavaduotojas Gytis Oganauskas. Žiniasklaidos ekspertas apžvelgs pasaulines tendencijas ir kaip jos atsispindi visuomeninio transliuotojo – LRT – veikloje.

Kai kurios tradicinės interneto reklamos formos jau nebeveiksmingos, todėl būtina ieškoti naujų efektyvių formatų, teigia naujienų portalo „15min“ komercijos direktorius Aivaras Matulis. Be to, portalams šiuo metu didelę įtaką daro socialiniai tinklai ir „Google“. Ką apie interneto žiniasklaidos rytojų A.Matulis seminare pasakos detaliau, pasiklausykite šiame vaizdo anonse:

Su kokiais iššūkiais susiduria ryšių su visuomene sritis ir kokios tendencijos vyrauja tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje, seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2019“ kalbės komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ partneris Lukas Mikelaitis:

Nuolat keičiasi ir socialinių tinklų platformos, todėl, norėdami išvengti prekės ženklų komunikacijos klaidų ir problemų socialinėje medijoje, specialistai turi išmanyti svarbiausias tendencijas šioje srityje. Pagrindinius socialinių tinklų komunikacijos iššūkius ir galimybes 2019 metais renginyje aptars turinio agentūros „SuperYou“ vadovas Mindaugas Lataitis.

Komunikacija atlieka itin svarbų vaidmenį įgyvendinant verslo ar organizacinius pokyčius. Bendrovėje „Lietuvos geležinkeliai“ pastaruosius dvejus metus vykstančias permainas ir kaip komunikacija padeda jas sėkmingai įdiegti, seminare pristatys Komunikacijos departamento direktorius Mantas Dubauskas. Pasak specialisto, „Lietuvos geležinkeliai“ virsta atvira, skaidria ir konkurencinga bendrove, o šiems pokyčiams užtikrinti buvo ir tebėra kritinis komunikacijos vaidmuo.

„Vilnius. The G-spot of Europe“ reklamos kampanija sulaukė plataus ir kontroversiško atgarsio tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje. Specialistams aktualus klausimas – ar skandalinga reklama pasiteisina? Šios reklamos kūrimo užkulisius ir pasiektus rezultatus seminare pristatys ją organizavusios įstaigos „GO Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė:

Dvyliktasis metinis seminaras „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2019“ vyks vasario 7 d. Vilniuje. Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams. Išsami seminaro programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs