Su „Mano Rimi“ lojalumo programa rūpintis sveikata dar pigiau – jungiasi dar daugiau partnerių

Prekybos tinklas „Rimi“ ir toliau stiprina vartotojų lojalumą ir plečia „Rimi“ lojalumo programos partnerių ratą. Nuo šiol pirkėjai galės gauti dar daugiau verčių naudodamiesi „Mano Rimi“ kortele ir už prekybos tinklo ribų. Prie lojalumo programos prisijungė sporto klubai „Lemon Gym“ ir „Impuls“, kino teatras „Cinamon“ bei gydymo paslaugų tiekėja „Affidea“ klinika. Anot „Rimi“ ryšių su klientais valdymo vadovės Karolinos Pareigytės-Kvieskienės, nauji partneriai – naujos galimybės šalia kitų lojalumo programos siūlomų naudų, tokių kaip asmeniniai pasiūlymai, papildomos nuolaidos ar „Mano Rimi“ pinigų kaupimas. Nuo šiol „Mano Rimi“ lojalumo programoje dalyvaujantys klientai galės naudotis dar didesniais ir įvairesniais programos privalumais.
Kortelė
Kortelė / „Rimi“ nuotr.

Dar didesnės lojalumo programos naudos

Pasak prekybos tinklo „Rimi“ ryšių su klientais valdymo vadovės Karolinos Pareigytės-Kvieskienės, vienas iš bendrovės prioritetų – suteikti pirkėjams kuo daugiau papildomų naudų apsiperkant: „Norime „Mano Rimi“ kortelės savininkams suteikti dar daugiau verčių, todėl visada ieškome galimybių, kaip tą padaryti. „Mano Rimi“ lojalumo programoje jau daugiau nei 10 metų siūlome pirkėjams naudas „Neste“ degalinėse ir „Benu“ vaistinėse. Prieš porą metų pradėjome bendradarbiauti su „Omniva“, o dabar startuojame su dar keturiais partneriais – „Lemon Gym“, „Impuls“, „Affidea“ klinika bei „Cinamon“ kino teatru. Norime pirkėjams parodyti, kad būti „Mano Rimi“ lojalumo programos nariu tikrai verta, nes atsiranda vis daugiau puikių galimybių ženkliai sutaupyti apsiperkant ir „Rimi“ prekybos centruose, ir kitose partnerių vietose.“

„Mano Rimi“ lojalumo programos dalyviai dabar turi išskirtinę galimybę palaikyti gerą sveikatą bei puikią nuotaiką pramogaujant ir neišleidžiant didelių sumų. Nuo šiol turintiems „Mano Rimi“ kortelę galioja visos „Affidea“ klinikos lojalumo programos nuolaidos – paslaugos bei tyrimai iki 7 % pigiau. O iki rugsėjo 30 d. galima pasinaudoti net 40 proc. nuolaida standartinei profilaktinei vaikų ištyrimo programai „Affidea“ bei „Endemik“ klinikose. Be to, rūpindamiesi savo sveikata lojalumo kortelės savininkai gali pasinaudoti „Lemon Gym“ siūloma 7 dienų nemokama naryste, 10 proc. nuolaida metinei „Premium“ narystei, arba išmėginti 3 dienų nemokamą narystę „Impuls“ sporto klubuose. Naudų gaus ir kino gurmanai – perkant „Cinamon“ kino bilietus į „Mano Rimi“ kortelę grįš 2 proc. nuo bilietų sumos.

Prekybos tinklo „Rimi“ ryšių su klientais valdymo vadovė pažymi, kad dalyvauti „Mano Rimi“ lojalumo programoje dar labiau apsimoka, nes ilgalaikiai partneriai taip pat pirkėjams teikia didelį naudų paketą: siunčiant siuntas per „Omnivos“ e-savitarną ir nurodant „Mano Rimi“ kortelės numerį, 10 centų už kiekvieną užregistruotą siuntą sugrįžta „Mano Rimi“ pinigais, o pilant degalus su lojalumo kortele „Neste“ degalinėse gausite 2,9 € ct/l nuolaidą iškart ir 0,90 € ct/l grįš į „Mano Rimi“ kortelę.

Be to, perkant „Benu“ vaistinėse tereikia pateikti „Mano Rimi“ lojalumo kortelę ir iki 3 proc. nuo pirkinių sumos sugrįš į ją „Mano Rimi“ pinigais: iki 1 proc. – perkant iki 20 eurų; iki 3 proc. – perkant už 20 eurų ir daugiau. „Benu“ vaistinėse kviečiame ieškoti ir mėnesinių pasiūlymų, kurie galioja su „Benu“ ar „Mano Rimi“ lojalumo kortelėmis. „Taip pat turime ir nereguliarių, mėnesinių pasiūlymų su kitais partneriais, pavyzdžiui, „Laisvalaikio dovanos“, „Gera dovana“, todėl tikrai verta aktyviai dalyvauti „Mano Rimi“ lojalumo programoje, sekti naujus pasiūlymus bei jais pasinaudojus ženkliai sutaupyti“, – teigia K.Pareigytė-Kvieskienė.

„Mano apdovanojimai“ – vienas mėgstamiausių lojalumo programos funkcionalumų

K.Pareigytė-Kvieskienė pastebi, kad specialūs lojalumo kortelės pasiūlymai pirkėjų tarpe itin populiarūs. Vienas pirkėjų mėgstamiausių – žaismingas ir įtraukiantis programos funkcionalumas „Mano apdovanojimai“. Tai galimybė lojalumo programos dalyviams gauti papildomų naudų įsitraukiant į žaidimą: apsipirkus ir surinkus žaidime nurodytą taškų skaičių, pirkėjo paskyroje atsiranda kuponas, kurį galima aktyvuoti ir pasinaudoti papildoma nuolaida.

„Jau spėjome įsitikinti, kad pirkėjams patinka dalyvauti šiame žaidime ir įsigyti produktų už simbolinį 1 centą. Žaidimai bei išskirtiniai lojalumo kortelės pasiūlymai yra vieni labiausiai pirkėjų mėgstamų ir tikrai dažnai naudojamų „Mano Rimi“ kortelės naudų. Asmeniniai pasiūlymai yra automatiškai parenkami sistemos, o algoritmai juos parenka pagal pirkėjo apsipirkimo istoriją, todėl kiekvienas pirkėjas gauna skirtingą, tik jam parinktą pasiūlymų derinį. Kuo dažniau pirkėjas „Rimi“ tinkle perka daugiau skirtingų prekių, tuo tiksliau sistema gali parinkti jam labiausiai tinkančias prekes“, – teigia K.Pareigytė-Kvieskienė.

„Rimi“ nuotr./Karolina Pareigytė-Kvieskienė
„Rimi“ nuotr./Karolina Pareigytė-Kvieskienė

Pasak ekspertės, pirkėjai aktyviai naudojasi ir įvairiais specialiais savaitiniais bei savaitgalio kuponais, „Mano šeimai“ ir senjorų programos naudomis bei kitais ypatingais pasiūlymais, kurie pritaikomi pasinaudojant lojalumo kortele. „Norint pasinaudoti „Mano šeimai“ programos pasiūlymais, tereikia į savo paskyrą įvesti vaiko vardą bei gimimo datą. Tuomet pirkėjai, auginantys vaikus, gali pasinaudoti specialiais „Mano šeimai“ programos pasiūlymais: nuolaidos taikomos kūdikių sauskelnėms, mažylių maistui ir gėrimams, viršutiniams drabužiams ir ne tik. O senjorai, dalyvaujantys lojalumo programoje, pirmadieniais gali pasinaudoti specialiu 10 proc. nuolaidos pasiūlymu tiek formuojant užsakymą elektroninėje parduotuvėje „Rimi.lt“, tiek apsiperkant fizinėje parduotuvėje“, – pažymi ryšių su klientais valdymo vadovė.

Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis