Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Su televizorių rinkos lyderiais konkuruos naujas žaidėjas – „Hisense“

„Hisense“ – lietuviams dar mažai pažįstamas prekės ženklas, greitu metu tapsiantis rimtu konkurentu korėjietiškiems ir japoniškiems televizoriams. Pasaulinė technologijų kompanija, 12 metų užėmusi lyderės pozicijas Kinijoje, veržiasi į Amerikos bei Europos rinkas. Viena iš trijų didžiausių televizorių, LCD ekranų gamintojų europiečiams siūlo aukštos kokybės techniką už patrauklesnę kainą nei pagrindiniai konkurentai.
„Hisense“
„Hisense“ / Užsakovo nuotr.

Daugelį metų pasaulinius technikos apdovanojimus šlavusi bendrovė europiečiams buvo paslaptis. 1969 m įkurta nedidelė radijo imtuvų gamykla išaugo iki 15,9 mlrd. dolerių apyvartą turinčios bendrovės. 2011 metais „Hisense“ atidarė savo pagrindinį biurą Vokietijoje. O šiemet nustebino Europą tapusi pagrindine Europos futbolo čempionato rėmėja. „Esame tikri, jog šis prekės ženklas po truputį įsitvirtins ir pakeis lietuvių požiūrį į „kinietišką“ prekę. Tai yra viena technologiškai pažangiausių kompanijų pasaulyje, glaudžiai bendradarbiaujanti su mums žinomais prekių ženklais „Sharp“, „Hitachi“, „Whirpool“, IBM, „Loewe“ ir kitais. Manome, kad dėl ypač geros kainos ir kokybės, šis prekės ženklas stipriai konkuruos su lietuvių pamėgtais prekių ženklais „Samsung“, „LG“ „Sony“ ir kitais. Tiesa, pradžia gali būti sudėtinga dėl mažesnio pasitikėjimo dar nauju prekės ženklu“, – apie „Hisense“ atėjimą į Lietuvos rinką prognozuoja prekybos tinklo „Technorama“ direktorius Vygintas Lekavičius.

„Technorama“ šiuo metu yra vienintelis oficialus šio prekės ženklo distributorius Lietuvoje.

Patikimi 4K raiškos televizoriai už puikią kainą

Didžiausia „Hisense“ prekės ženklo stiprybė – viskas vienose rankose. Tai vienas nedaugelių gamintojų, kuris visus televizorių komponentus gamina pats. Pradedant ekranu, baigiant vaizdo apdorojimo procesoriumi. Gamybos procese ypatingas dėmesys skiriamas surinkimo kokybei. Asortimente jau dabar dominuoja „Ultra HD“ raiškos televizoriai. Tai rodo kompanijos dėmesį naujoms technologijoms: įmonė bendradarbiauja su daugeliu gamintojų ir nemažai dėmesio skiria moksliniams tyrimams bei plėtrai. „Hisense“ pirmoji pasaulio rinkai pasiūlė ypač aukštos kokybės vaizdo apdorojimo procesorius, pasižyminčius aukšta raiška bei ypač plačiu atkuriamų spalvų diapazonu. Ne veltui gamintojas taiko 3 metų gamyklinę garantiją.

„Hisense“ 4K raiškos modeliai atkuria platų spalvų spektrą, o televizorių dizainas – lakoniškas, solidus ir tvirtas. „Be aukštos raiškos daugelį nustebina didžiulis vaizdo reguliavimo nuostatų pasirinkimas, ką įprastai siūlo tik aukščiausios klasės televizorių gamintojai. Ekrane rodomą vaizdą nesunku idealiai pritaikyti prie aplinkos, apšvietimo sąlygų ir savo poreikių. Galima keisti spalvų temperatūrą, balansą, skirtingų spalvų ryškumą, netgi – odos atspalvius! Balta spalva – stipri ir intensyvi, juoda – tamsi kaip anglis“, – apie parduotuvėse pasirodžiusius televizorius pasakoja V. Lekavičius.

„Hisense“ televizoriuose įdiegta nuosava išmaniosios televizijos sistema. Joje bus galima rasti visas populiariausias programėles, kaip „YouTube“, „Netflix“ ir „Plex“ ir kita.

Įsigijusi „Sharp“ tapo rinkos lydere

Pagal gaminamų televizorių skaičių „Hisense“ kompanija 2015 m. išsiveržė į trečią vietą pasaulyje, pralenkusi „Sony“ ir daugelį kitų visame pasaulyje garsių prekių ženklų. Kovodama dėl lyderio pozicijų, kompanija įsigijo didžiulę „Sharp“ televizorių gamyklą Meksikoje. Šiuo metu bendrovė turi net 12 gamyklų, o televizoriai, skirti Europos rinkai, surenkami naujoje gamykloje Čekijoje.

„Hisense“ ketina agresyviau konkuruoti su žinomais prekių ženklais ir taip įsitvirtinti Europoje. Tačiau kitaip nei kiti Azijos gamintojai, bendrovė siekia ne užtvindyti rinką pigaus vidutinio lygio produktais, bet būti žinomais kaip ypač aukštos kokybės televizorių ir buitinės technikos gamintojai. Šiuo metu didžiausias LCD televizorių gamintojas, užimantis daugiau nei 20 proc. pasaulio rinkos, yra „Samsung“, kiek mažiau – vidutiniškai 12 proc. rinkos užima dar viena korėjiečių kompanija – „LG“.

Lietuvoje taip pat bus prekiaujama „Hisense“ buitine technika – šaldytuvais bei skalbyklėmis.

VIDEO: Pristatome naujieną Lietuvoje - HISENSE

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos