Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šventinės „Eurovaistinės“ reklamos herojumi tapo vaistininkas Petras

Vaistinių klientų įvertinta kaip populiariausias vaistinių tinklas Lietuvoje „Eurovaistinė“ skelbia šventinės prekybos pradžią. Įmonės reklamos veidu ir vėl pasirinktas bendrovės darbuotojas. Šį kartą tarp kalėdinių dovanų idėjų smagiai sukasi vaistininkas Petras.
Kadras iš reklamos
Kadras iš reklamos

Anot „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkės Ingridos Damulienės, pasirinktas kampanijos šūkis „Gerą savijautą dovanoti gera!“ įprasmina pagrindinį šių metų akcentą – vaistinių darbuotojus.

„Norime pabrėžti vaistinės darbuotojų profesionalumą, begalinį atsidavimą darbui, mokėjimą patarti, palinkėti ir pridėti meilės dovanai, kurią klientas padės po eglute ar įteiks savo artimajam. Betarpiškas žmogiškas bendravimas, kuriuo kolegos kasdien džiugina mūsų klientus, šių metų kalėdinėje kampanijoje virto kruopštumo, nuoširdumo ir draugiškumo simboliu – rankomis. Visos „Eurovaistinės“ dovanos atrinktos ir sudėliotos mūsų profesionalų rankomis tam, kad pasiektų jų artimuosius nepriekaištingos kokybės ir būtent tokios, kokių jie nori“, – idėją pristato Ingrida Damulienė.

Reklamos sumanytojai – reklamos agentūra „McCann Vilnius“. Kūrybos vadovas Mantas Velykis sako, kad reklama padės pajusti švenčių nuotaiką.

„Kurdami „Eurovaistinės“ reklamas jau daugiau nei pusę metų bendraujame su vaistininkais, kartu ieškome atsakymų į pirkėjų klausimus. Todėl labai natūralu, kad ir šventinėje kampanijoje juos ir jų darbą norėjome paversti reklamos herojais. Taip vienu pagrindinių herojų tapo ir visų pamėgtas Trakų Vokės vaistininkas Petras, ir dar keli vaistininkai, kurie sukosi filmavimo aikštelėje. Tikime, jog reklama padės pajusti švenčių nuotaiką ir dar kartą įvertinti dovanų sąrašą, nes sena tiesa, kad sveikata – didžiausia dovana, šiuo metu yra kaip niekad tiksli“, – sako M. Velykis.

VIDEO: Gerą savijautą dovanoti gera!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?