„Švyturys-Utenos alus“ pripažintas tvariausiu gėrimų gamintoju Lietuvoje

Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovės „SB Insight“ paskelbė tarptautinį tvariausių prekės ženklų tyrimą. Apklaustų žmonių vertinimu, tvariausias Lietuvos gėrimų gamintojas – „Švyturys-Utenos alus“. Bendrovės teigimu, šis įvertinimas – ne atsitiktinis, mat ji senokai įgyvendina ilgametę tvarumo strategiją, o jos darykla Utenoje pagal tvarumo rodiklius išsiskiria ne tik Lietuvoje ar Baltijos šalyse, bet ir visoje „Carlsberg“ grupėje, jungiančioje 75 daryklas 33 valstybėse.
„Švyturys-Utenos alus“ vadovas Rolandas Viršilas
„Švyturys-Utenos alus“ vadovas Rolandas Viršilas / Dariaus Kučo nuotr.

„SB Insight“ rengia didžiausią Europoje nepriklausomą prekių ženklų tvarumo tyrimą „Sustainable Brand Index“ – jo metu 8 šalyse apklausiama 80 000 gyventojų.

Elektra – tik iš atsinaujinančių šaltinių

„Šį tyrimą priimam kaip Lietuvos žmonių įvertinimą. Nemažai nuveikėme, kad mūsų gėrimų pirkėjai būtų tikri, kad įsigyja kuo tvariau pagamintą produkciją. Tačiau dar nemažai darbo dar laukia priešakyje“, ‒ sako „Švyturys-Utenos alus“ vadovas Rolandas Viršilas.

Nemažai nuveikėme, kad mūsų gėrimų pirkėjai būtų tikri, kad įsigyja kuo tvariau pagamintą produkciją.

Bendrovė jau 5 metus gauna tik iš atsinaujinančių šaltinių pagamintą elektrą, o jai priklausanti didžiausia Lietuvoje ir Baltijos šalyse darykla Utenoje 14 proc. reikalingos elektros energijos pagamina nuosavoje saulės elektrinėje. Be to, bendrovė šiemet pasistatys dar vieną 1MW galios saulės jėgainę.

Kur kas daugiau nei tik žalia energija

„Perėjimas prie žaliosios energijos – svarbu, tačiau tik vienas mūsų tikslų. Norime, kad kuo daugiau atsinaujinančios energijos būtų naudojama visame mūsų gėrimų gyvavimo cikle. Todėl ten kur bus įmanoma, mūsų produkcijos išvežiojimui ketiname naudoti elektromobilius, o mūsų šaldytuvus prekybos vietose visoje Lietuvoje norime aprūpinti tik žaliąja energija.

Tai nebus lengva, nes reikės tartis su mūsų partneriais, tačiau norime, kad tvari būtų ne tik mūsų gėrimų prekyba, bet ir jų transportavimas bei prekyba“, ‒ pasakoja R.Viršilas.

Jo teigimu, visa „Carlsberg“ grupė turi ambicingus tvarumo tikslus, kurie taip pat susiję su vandens taupymu, tvarios žemdirbystės palaikymu, pakuočių atliekų mažinimu, lygių galimybių darbo vietose užtikrinimu ir kt.

Visa „Carlsberg“ grupė turi ambicingus tvarumo tikslus, kurie taip pat susiję su vandens taupymu, tvarios žemdirbystės palaikymu, pakuočių atliekų mažinimu, lygių galimybių darbo vietose užtikrinimu ir kt.

Kad ši strategija nėra popierinė, aiškiai rodo ir „Sustainable Brand Index“ rezultatai Danijoje, kur įsikūrusi centrinė grupės būstinė. Šioje šalyje „Carlsberg“ taip pat pripažintas tvariausiu gėrimų gamintoju.

Tvarumas kaip naudos šaltinis

„Dabartinė klimato krizė aiškiai rodo, kad atsakomybę už savo veiksmus turime vertinti ne tik trumpalaikėje, bet ir ilgalaikėje perspektyvoje, t. y. savo veiksmus ir sprendimus atsakingi verslai turėtų vertinti ir pagal jų poveikį klimatui.

Tvarumas reikalauja papildomų investicijų, darbo ir laiko. Tačiau daugelis pagrindinių sprendimų yra neišvengiami – visiems teks pereiti prie tvarios energijos, imtis kitų būtinų veiksmų. Tie, kurie tai daro pirmieji, sulaukia didesnio partnerių ir pirkėjų pasitikėjimo, fiksuoja ūgtelėjusį organizacijos efektyvumą, o kai kada pajunta tiesioginę finansinę naudą, kurią mums per dabartinę energetikos krizę atnešė mūsų prie kelis metus statytą saulės elektrinė“, ‒ pasakoja „Švyturys-Utenos alus“ vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis