Taupyk laiką apsipirkdamas: greitas ir patogesnis apsipirkimas skenuojant prekes telefonu

Praėjusiais metais įdiegęs inovaciją, leidžiančią prekes patiems skenuoti mobiliuoju telefonu, prekybos tinklas „Rimi“ ir toliau lengvina pirkėjų apsipirkimą. Ši naujovė – dar vienas įmonės skaitmenizacijos etapas, padėsiantis ne tik apsipirkti greičiau, bet ir sutaupyti. „Nuolat tobuliname jau esamas „Mano Rimi“ programėlės funkcijas bei diegiame naujoves, siekdami pagerinti pirkėjų apsipirkimo kokybę ir pagreitinti patį procesą. Nuo birželio 20 d. inovatyvus apsipirkimo būdas telefonu veikia dar daugiau sostinės prekybos vietų, taip pat dalyje Kauno ir Klaipėdos prekybos centrų, po vieną parduotuvę Šiauliuose, Palangoje bei Alytuje“, – sako „Rimi“ ryšių su visuomene vadovė Eglė Krasauskienė. Vidiniai įmonės tyrimų duomenys rodo, kad pirkėjai, apsipirkimui naudojantys skenavimo telefonu funkciją, savitarnos kasose vidutiniškai praleidžia 4 kartus mažiau laiko nei apsipirkdami tradiciniais būdais.
Pasirinkus naują skenavimo funkciją nebelieka poreikio atsiskaitant kasose prekes iškrauti iš vežimėlio bei kiekvieną jų atskirai skenuoti
Pasirinkus naują skenavimo funkciją nebelieka poreikio atsiskaitant kasose prekes iškrauti iš vežimėlio bei kiekvieną jų atskirai skenuoti / „Rimi“ nuotr.

Inovacijos veikia jau 20 parduotuvių

Pasak „Rimi“ ryšių su visuomene vadovės Eglės Krasauskienės, skenavimo mobiliuoju telefonu funkcijos bandomasis projektas, startavęs trijuose sostinės prekybos centruose, buvo pamėgtas pirkėjų dėl patogumo, todėl nuspręsta šią paslaugą plėsti ir kituose prekybos centruose. Nuo šiol galimybę patogiai skenuoti prekes telefonu turės ne tik didžiųjų šalies miestų, bet ir mažesniųjų gyventojai.

„Iš viso mobiliuoju telefonu Vilniuje bus galima atsiskaityti 11 parduotuvių. Tačiau nuo birželio 20 d. šią paslaugą išplėtėme ne tik sostinėje, bet ir Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje ir Palangoje. Kaune šią paslaugą turės 4 „Rimi“ parduotuvės, Klaipėdoje – 2, o Šiauliuose, Alytuje ir Palangoje po vieną parduotuvę, – pasakoja E. Krasauskienė. – Nuo pat šio funkcionalumo starto Vilniuje sulaukėme pozityvios reakcijos iš pirkėjų, kurie vertina patogumą ir greitį, todėl galimybę skenuoti pirkinius mobiliuoju telefonu, atliepdami jų poreikius, siekiame plėsti ir toliau.“

„Rimi“ nuotr./Galine telefono kamera greitai ir patogiai nuskenuosite produktų brūkšninius kodus, o jeigu produktai sveriami – lipduką su brūkšniniu kodu gausite savarankiškai juos pasisvėrę specialiai įrengtose svarstyklėse
„Rimi“ nuotr./Galine telefono kamera greitai ir patogiai nuskenuosite produktų brūkšninius kodus, o jeigu produktai sveriami – lipduką su brūkšniniu kodu gausite savarankiškai juos pasisvėrę specialiai įrengtose svarstyklėse

Apsipirkinėjimo mobiliuoju telefonu funkcionalumas kiek anksčiau sėkmingai buvo pritaikytas ir kaimyninėje Latvijoje bei Estijoje. „Šiuo metu Baltijos šalyse veikia beveik 100 parduotuvių, kuriose pirkėjai gali skenuoti prekes mobiliuoju telefonu ir šį sąrašą toliau plečiame. Bendrai Baltijos šalyse per mėnesį fiksuojame apie 46 tūkst. unikalių skenavimo telefonu vartotojų ir beveik 100 tūkst. atliktų pirkimų. Labai džiaugiamės, jog ši inovacija palengvina ne tik pirkėjų apsipirkimo patirtį, bet ir leidžia tai daryti tvariau. Šis sprendimas leido atsisakyti bent 2 000 skenavimo įrenginių arba 580 kg elektronikos atliekų ateityje, nes skenavimui nenaudojamas joks papildomas įrenginys – apsipirkimui užtenka turėti savo išmanųjį telefoną ir jame įrašytą „Mano Rimi“ programėlę“, – sako E.Krasauskienė.

Pirkėjai taupo laiką ir apsiperka patogiau

Įmonės vidinių tyrimų duomenys atskleidžia, kad pirkėjai, kurie apsipirkdami naudoja skenavimo telefonu funkciją, savitarnos kasoje vidutiniškai praleidžia 4 kartus mažiau laiko nei apsipirkdami įprastais būdais.

„Vienas pagrindinių mūsų tikslų – padėti pirkėjams sutaupyti laiko ir supaprastinti visą apsipirkimo procesą. Būtent tai ši paslauga ir suteikia. Klientai – laimingi, kad gali apsipirkti greičiau, nes ši paslauga kasose leidžia išvengti pirkinių perkraustymo. Be to, taip skenuojant iškart galima matyti pirkinių krepšelio sumą, greičiau atlikti reikiamas korekcijas. Tai ypač aktualu žmonėms, kurie nori efektyviai valdyti savo asmeninį biudžetą arba finansinio raštingumo siekia mokyti savo vaikus“, – akcentuoja „Rimi“ atstovė.

„Rimi“ nuotr./Eglė Krasauskienė
„Rimi“ nuotr./Eglė Krasauskienė

Apsipirkimo telefonu būdas, lyginant su tradiciniu apsipirkimu fizinėje parduotuvėje, turi ir kitų pranašumų. „Pirkėjai, naudojantys „Skenuok telefonu“ funkciją, gali ne tik sutaupyti laiko, telefono kamera skenuodami brūkšninius kodus ir prekes dėdami tiesiai į savo atsineštą arba prie įėjimo pasiimtą maišelį. Svarbu ir tai, kad atsiskaitymas savitarnos kasose vyksta vos keliais paspaudimais. Be to, parsisiuntus „Mano Rimi“ programėlę galima peržiūrėti savo apsipirkimo kvitus elektroniniame formate, susidaryti pirkinių sąrašą ar rasti receptų vakarienei, taip pat gauti asmeninius pasiūlymus, partnerių nuolaidas ar naudotis kitomis specialiomis akcijomis“, – primena E.Krasauskienė.

Su visų parduotuvių sąrašu, kuriose šis funkcionalumas jau veikia Lietuvoje, galima susipažinti čia.

Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų