Inovacijos veikia jau 20 parduotuvių
Pasak „Rimi“ ryšių su visuomene vadovės Eglės Krasauskienės, skenavimo mobiliuoju telefonu funkcijos bandomasis projektas, startavęs trijuose sostinės prekybos centruose, buvo pamėgtas pirkėjų dėl patogumo, todėl nuspręsta šią paslaugą plėsti ir kituose prekybos centruose. Nuo šiol galimybę patogiai skenuoti prekes telefonu turės ne tik didžiųjų šalies miestų, bet ir mažesniųjų gyventojai.
„Iš viso mobiliuoju telefonu Vilniuje bus galima atsiskaityti 11 parduotuvių. Tačiau nuo birželio 20 d. šią paslaugą išplėtėme ne tik sostinėje, bet ir Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje ir Palangoje. Kaune šią paslaugą turės 4 „Rimi“ parduotuvės, Klaipėdoje – 2, o Šiauliuose, Alytuje ir Palangoje po vieną parduotuvę, – pasakoja E. Krasauskienė. – Nuo pat šio funkcionalumo starto Vilniuje sulaukėme pozityvios reakcijos iš pirkėjų, kurie vertina patogumą ir greitį, todėl galimybę skenuoti pirkinius mobiliuoju telefonu, atliepdami jų poreikius, siekiame plėsti ir toliau.“
Apsipirkinėjimo mobiliuoju telefonu funkcionalumas kiek anksčiau sėkmingai buvo pritaikytas ir kaimyninėje Latvijoje bei Estijoje. „Šiuo metu Baltijos šalyse veikia beveik 100 parduotuvių, kuriose pirkėjai gali skenuoti prekes mobiliuoju telefonu ir šį sąrašą toliau plečiame. Bendrai Baltijos šalyse per mėnesį fiksuojame apie 46 tūkst. unikalių skenavimo telefonu vartotojų ir beveik 100 tūkst. atliktų pirkimų. Labai džiaugiamės, jog ši inovacija palengvina ne tik pirkėjų apsipirkimo patirtį, bet ir leidžia tai daryti tvariau. Šis sprendimas leido atsisakyti bent 2 000 skenavimo įrenginių arba 580 kg elektronikos atliekų ateityje, nes skenavimui nenaudojamas joks papildomas įrenginys – apsipirkimui užtenka turėti savo išmanųjį telefoną ir jame įrašytą „Mano Rimi“ programėlę“, – sako E.Krasauskienė.
Pirkėjai taupo laiką ir apsiperka patogiau
Įmonės vidinių tyrimų duomenys atskleidžia, kad pirkėjai, kurie apsipirkdami naudoja skenavimo telefonu funkciją, savitarnos kasoje vidutiniškai praleidžia 4 kartus mažiau laiko nei apsipirkdami įprastais būdais.
„Vienas pagrindinių mūsų tikslų – padėti pirkėjams sutaupyti laiko ir supaprastinti visą apsipirkimo procesą. Būtent tai ši paslauga ir suteikia. Klientai – laimingi, kad gali apsipirkti greičiau, nes ši paslauga kasose leidžia išvengti pirkinių perkraustymo. Be to, taip skenuojant iškart galima matyti pirkinių krepšelio sumą, greičiau atlikti reikiamas korekcijas. Tai ypač aktualu žmonėms, kurie nori efektyviai valdyti savo asmeninį biudžetą arba finansinio raštingumo siekia mokyti savo vaikus“, – akcentuoja „Rimi“ atstovė.
Apsipirkimo telefonu būdas, lyginant su tradiciniu apsipirkimu fizinėje parduotuvėje, turi ir kitų pranašumų. „Pirkėjai, naudojantys „Skenuok telefonu“ funkciją, gali ne tik sutaupyti laiko, telefono kamera skenuodami brūkšninius kodus ir prekes dėdami tiesiai į savo atsineštą arba prie įėjimo pasiimtą maišelį. Svarbu ir tai, kad atsiskaitymas savitarnos kasose vyksta vos keliais paspaudimais. Be to, parsisiuntus „Mano Rimi“ programėlę galima peržiūrėti savo apsipirkimo kvitus elektroniniame formate, susidaryti pirkinių sąrašą ar rasti receptų vakarienei, taip pat gauti asmeninius pasiūlymus, partnerių nuolaidas ar naudotis kitomis specialiomis akcijomis“, – primena E.Krasauskienė.
Su visų parduotuvių sąrašu, kuriose šis funkcionalumas jau veikia Lietuvoje, galima susipažinti čia.
Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.