Pasak R. Molienės, teismų darbas negali būti vertinamas tik pagal išnagrinėtų bylų skaičių. „Kasmet dedame dideles pastangas, siekdami pagerinti Lietuvos teismų veiklos kokybę ir užtikrinti kuo sklandesnį teismų lankytojų aptarnavimą. Pastaruosius trejus metus Lietuvos teismuose pastebimi teigiami pokyčiai aptarnavimo sferoje: pritaikius modernius kokybės vadybos modelius, teismų darbuotojai stengiasi vis profesionaliau padėti į teismą besikreipiantiems piliečiams, atidžiai įsiklauso į jų poreikius bei lūkesčius“, – pabrėžia R. Molienė.
Pagrindinis įdiegtų kokybės vadybos sistemų pasiekimas – suvienodėjęs teismų klientų aptarnavimo lygis. „Lietuvos teismuose kartu su 770 teisėjų dirba beveik 3000 teismo darbuotojų. Kiekvienas iš jų, sutiktas į teismą atėjusio žmogaus, ir yra teismo „veidas“, formuojantis piliečių nuomonę apie teismą. Todėl itin džiaugiamės stiprėjančia teismų sistemos vidine kultūra – teismų darbuotojai nuoširdžiai nori padėti į teismą ateinantiems žmonėms, jaučia atsakomybę už suteiktą informaciją“, – sako R. Molienė.
Nacionalinės teismų administracijos direktorės teigimu, gerėjančią Lietuvos teismų veiklos kokybę teigiamai įvertino ir tarptautiniai ekspertai. Europos Komisija, vertindama Lietuvos pasiekimus viešojo administravimo srityje, teismuose veikiančią kokybės vadybos sistemą pavadino „visuotinės kokybės vadybos siekiu.“
Vilniuje įvyksiančio renginio metu Lietuvos teismų sistemos atstovai kartu su kolegomis iš Norvegijos, Suomijos, Airijos ir Švedijos teismų dalysis gerąja patirtimi ir ieškos naujų priemonių, kaip kilstelėti piliečių aptarnavimo lygį teismuose. Seminare savo indėlį klientų aptarnavimo srityje pristatys ir Valstybinė mokesčių inspekcija, taip pat pranešimą skaitys Europos Komisijos atstovas.