Tobulas portretas su „Huawei P10“

„Tavo veidas – tavo istorija. Jis atskleidžia tavo troškimus, tavo aistrą. Jame atsispindi tavo laimėjimai bei baimės...“ – tokiais žodžiais pristatomas naujasis „Huawei P10“ flagmanas, kuris nuo pat pradžių sukėlė didelį susidomėjimą dėl unikalių kameros savybių ir pažangios programinės įrangos įspūdingiems portretams ir asmenukėms.
Indrė Stonkuvienė
Indrė Stonkuvienė / Projekto partnerio nuotr.

Kiekvieną minutę pasaulyje nufotografuojama 3 mln. nuotraukų ir beveik 90 proc. jų yra užfiksuojamos naudojant išmaniuosius telefonus. Tai viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl „Huawei“ bendrovė pagrindinį dėmesį telefone skiria tobulumo siekimui fotografijoje ir toliau palaiko ilgalaikį bendradarbiavimą su žinomiausių fotoaparatų gamintoju „Leica“. Remiantis neįtikėtina „Mate 9“ bei „P9“ antros kartos dviejų lęšių kameros sėkme, „Huawei P10“ pristato dvigubą „Leica Dual“ 2.0 kamerą su naujausia 3D veido atpažinimo technologija, kuri leidžia greičiau ir tiksliau atpažinti veidą bei kiekvieną detalę jame.

Norint pabrėžti vieną svarbiausių šio flagmano elementų, buvo sukurta kampanijos liniją papildanti televizijos reklama „Tobulas portretas“, kurią įgyvendino „Leomek Hatoda“ agentūra. Reklamoje daugiausia dėmesio skiriama žmogaus veidui bei pasakojimui, kad kiekvienas iš mūsų turime skirtingą istoriją. Reklama susideda iš keleto greitų kadrų, kuriuose vaizduojami skirtingi asmenys bei perteikiami skirtingi gyvenimo scenarijai, profesijos bei scenos, pabrėžiančios kiekvieno iš mūsų unikalumą.

VIDEO: Huawei P10 #Perfect10

„Huawei P10“ kampanija kiekvienoje rinkoje turi savo ambasadorius. Lietuvoje naujojo „Huawei“ flagmano ambasadore tapo aktorė ir televizijos laidų vedėja Indrė Stonkuvienė, o Lenkijoje – „Bayern Munich“ futbolo klubo puolėjas, Robertas Lewandowskis.

Naujasis „Huawei P10“ flagmanas suteikia galimybę išbandyti artistinės fotografijos savybes telefone bei perteikia išskirtinį „Leica“ fotografijos stilių. Telefone įdiegtas išmanus vaizdų algoritmas bei „bokeh“ efektas, leidžia vartotojui užfiksuoti meniškesnes, dar aštresnį, aiškesnį ir ryškesnių spalvų vaizdą turinčias nuotraukas, kai tuo tarpu aplinka išlieka išsiliejusi ir nesufokusuota. „Bokeh“ efektą galima pasirinkti darant ir spalvotas, ir juodai baltas nuotraukas, o fokusavimas gali būti pasirinktas jau padarytoje nuotraukoje.

Kampanija yra įgyvendinama nuo balandžio 3 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai