Trečius metus iš eilės – pirmas: geriausiai pirkėjus Lietuvoje aptarnauja „Rimi“ prekybos tinklas

Prekybos tinkui „Rimi“ jau trečius metus iš eilės pavyko išlaikyti geriausiai pirkėjus aptarnaujančio mažmeninės prekybos tinklo titulą bei patekti į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją.
„Rimi“ ženklas
„Rimi“ ženklas / „Rimi“ nuotr.

Slaptųjų pirkėjų tyrimo metu prekybos tinklo „Rimi“ darbuotojai buvo pripažinti geriausiai aptarnaujančiais klientus – pirkėjai vertino parduotuvių švarą ir tvarką, darbuotojų išvaizdą, bendravimo kultūrą, jų profesionalumą ir pardavimo įgūdžius.

Be to, greta itin aukštos pirkėjų aptarnavimo kokybės, „Rimi“ siūlo ir patrauklias prekių kainas – kainų palyginimo portalo „Pricer.lt“ duomenimis, liepos mėnesį „Rimi.lt“ el. parduotuvė sumažino pigiausių maisto prekių krepšelio kainą 2,88 Eur ir išlaikė antrąją vietą, o fizinės parduotuvės – trečiąją tarp visų prekybos tinklų.

Taigi, garantuodami aukščiausią aptarnavimo ir produktų kokybę „Rimi“ siūlo ir itin geras kainas.

Kyla aptarnavimo kultūra

Tyrimas birželio ir liepos mėnesiais vyko didžiųjų šalies miestų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių prekybos centruose. Slaptieji pirkėjai vertino salės ir kasos darbuotojų paslaugumą, mandagumą, sugebėjimą bendrauti. Sveriamų prekių skyriuose buvo tiriama, ar darbuotojai domisi pirkėjų poreikiais, sugeba juos profesionaliai konsultuoti.

Tyrimą vykdžiusios įmonės „Slapto pirkėjo tyrimai“ duomenimis, „Rimi“ salės ir kasų darbuotojai pranoko kitų prekybos tinklų darbuotojus bendravimo įgūdžiais, paslaugumu, taip pat pažymimas uždarų parduotuvių skyrių darbuotojų profesionalumas. Šiemet pavyko net pagerinti rezultatus – prekybos tinklui buvo suteikta 93,44 proc. reitingo balų (2021 m. – 90,10 proc., o 2022 m. – 91,50 proc.).

„Rimi“ nuotr./Trečius metus iš eilės – pirmas: geriausiai pirkėjus Lietuvoje aptarnauja „Rimi“ prekybos tinklas
„Rimi“ nuotr./Trečius metus iš eilės – pirmas: geriausiai pirkėjus Lietuvoje aptarnauja „Rimi“ prekybos tinklas

Padeda sutaupyti pirkėjams

„Rimi Lietuva“ personalo vadovė Vaida Kaikarienė sako, kad įmonė be galo didžiuojasi savo darbuotojais: „Džiaugiamės savo žmonėmis, jie yra didžiulis pavyzdys daugeliui įmonių, kaip dirbti ir elgtis su klientais, kaip išlaikyti motyvaciją ir puikiai dirbti nepaisant išorės faktorių. Karas Ukrainoje ir ekonominis nuosmukis pakoregavo pirkėjų elgseną – jie atidžiau skaičiuoja savo išlaidas, daugiau dėmesio skiria produktų kainoms, prekybos centruose ieško akcijų ar pigesnių prekių. Suprantame, kad pirkėjai šiuo metu yra itin jautrūs kainai, todėl norime jiems suteikti geriausius pasiūlymus. Be to, stengiamės sutaupyti ne tik pirkėjų pinigus, bet ir laiką, kad jiems nebereiktų vaikščioti po skirtingus prekybos tinklus, ieškant pigesnių prekių, o viską rastų pas mus. Nuolatos deramės su tiekėjais, siekdami, kad mūsų pirkėjai galėtų įsigyti kokybiškų prekių už prieinamą kainą.

Todėl jau kelis mėnesius kampanijos „Rimi“ perku ir man ramu“ metu prekybos tinklo parduotuvėse daugiau nei 600 pirkėjų mėgstamų prekių parduodamos už bene žemiausią įprastą kainą rinkoje, jos žymimos specialiu raudonu euro ženklu. Ši kampanija vien liepos mėnesį pirkėjams padėjo sutaupyti iki 600 tūkst. eurų. Branginame kiekvieną savo klientą, todėl tęsiame kainų mažinimo politiką. Prieš mėnesį sumažinome kelių populiarių Lietuvos gamintojų pieno produktų kainas nuo 3 iki 17 procentų, suprasdami, kad lietuviški pieno produktai yra itin mėgstami pirkėjų, kurie be jų neapsieina apsipirkdami“, – teigia V.Kaikarienė.

Ji priduria, kad kiekvieną savaitę prekybos centruose ir elektroninėje parduotuvėje galima rasti vis naujų akcijų, tad prieš apsiperkant verta peržiūrėti pasiūlymus. Sutaupyti „Mano Rimi“ kortelių savininkams galima ir pasinaudojus papildomais nuolaidų kuponais, kuriuos galima aktyvuoti „Rimi“ programėlėje, „Mano Rimi“ kortelių terminale arba prisijungus prie savo paskyros www.manorimi.lt.

„Rimi“ nuotr./Trečius metus iš eilės – pirmas: geriausiai pirkėjus Lietuvoje aptarnauja „Rimi“ prekybos tinklas
„Rimi“ nuotr./Trečius metus iš eilės – pirmas: geriausiai pirkėjus Lietuvoje aptarnauja „Rimi“ prekybos tinklas

Dėmesys kiekvienam darbuotojui

Pasak „Rimi Lietuva“ personalo vadovės Vaidos Kaikarienės, nuo pat įmonės veiklos pradžios buvo tikslingai stengtasi tapti geriausiu darbdaviu savo darbuotojams: įdiegti socialinės politikos standartai, darbo principai, gairės, kurie vėliau tapo pavyzdžiu kitoms organizacijoms. Tai padėjo ne tik gauti tarptautinį pripažinimą ir „Top darbdavio“ sertifikatą, bet ir išlaikyti darbuotojų pasitenkinimą įmone, padėjusį dar geriau aptarnauti klientus.

„Taip pat nuosekliai rūpinamės ir savo darbuotojais, efektyviai investuodami į jų atlyginimo ir gerovės paketą – per šiuos metus darbo užmokesčio fondui papildomai skirta apie 3 milijonai eurų. Už gerus darbo rezultatus įmonės darbuotojams numatyti darbo užmokesčio priedai. Daug metų nuosekliai dirbame socialinėje srityje, integruodami visų amžiaus grupių žmones bei neįgaliuosius. Praėjusiais metais prie kolektyvo taip pat prisijungė daugiau nei 200 nuo karo tėvynėje pasitraukusių ukrainiečių. Įmonėje dirba skirtingų tautybių žmonės, atvykę į Lietuvą iš Turkijos, Vietnamo, Kazachstano, Afganistano, Baltarusijos ir Ukrainos. Kiekvienam darbuotojui, nepriklausomai nuo tautybės, amžiaus, lyties, negalios ir pažiūrų, skiriamas nuoširdus dėmesys“, – teigia „Rimi Lietuva“ personalo vadovė Vaida Kaikarienė.

„Rimi“ nuotr./Vaida Kaikarienė
„Rimi“ nuotr./Vaida Kaikarienė

Tiek besidairantiems naujos darbo vietos, tiek jau įsitvirtinusiems kolektyve, svarbu ne tik atlyginimas, bet ir tobulėjimo galimybės bei stabilumas: „Darbuotojas nori jaustis užtikrintas, kad sudėtingesniais gyvenimo etapais ar išorinių krizių sąlygomis jis nebus darbdavio pamirštas. Todėl „Rimi“ yra įsteigusi 50 000 eurų siekiantį Pagalbos darbuotojams fondą, kuris padeda į nelaimę patekusiems kolegoms ir jų artimiesiems.“

Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų