Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Urbo“ bankas: „Mes – ne restoranas, rezervuotis vietos nereikia“

COVID-19 pandemijos laikotarpiu bankų intensyviai pradėta taikyti išankstinės klientų registracijos sistema kartu su karantino apribojimais nesibaigė. Priešingai – dabar mūsų šalyje sunku rasti banką, kuris šios sistemos netaikytų. Išskyrus „Urbo“, į kurį, prireikus kasdienių banko paslaugų, žmogus gali užsukti be jokios registracijos.
„Urbo“ banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška
„Urbo“ banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška / „Urbo“ banko nuotr.

Išankstinę registraciją bankuose teigiamai vertina tik kas penktas gyventojas

Sistemos šalininkai sako, kad išankstinė registracija padeda valdyti klientų srautus ir leidžia išvengti eilių bankų skyriuose. Tačiau „Urbo“ užsakymu atlikta apklausa parodė, kad teigiamai tokią tvarką vertina vos kas penktas respondentas, o beveik pusei šalies gyventojų ji sukelia nepatogumų. Daugiau nei trečdalis apklaustųjų taip pat sakė susidūrę su atvejais, kai bankai jų neaptarnavo dėl to, kad nebuvo iš anksto užsiregistravę.

„Lietuvos bankų plačiai taikoma išankstinė registracija vis dar nėra priimtina nemažai žmonių daliai. Nors vis daugiau jų naudojasi elektronine bankininkyste ir vis daugiau bankinių paslaugų keliasi į elektroninę erdvę, gyventojams prireikia ir išsamesnės specialisto konsultacijos, ir kai kurių kitų paslaugų, teikiamų tik atvykus į banką. Girdėdami ir suprasdami tokius poreikius, mes ir toliau suteikiame galimybę visiems žmonėms kasdienius, būtinus reikalus banko skyriuje susitvarkyti be išankstinės registracijos“, – sako „Urbo“ banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška.

Apklausa parodė, jog 44 proc. respondentų išankstinė registracija sukelia nepatogumų ieškant sau patogaus laiko, taip pat atima galimybę prireikus tiesiog užsukti į banko skyrių susitvarkyti skubių, netikėtai atsiradusių reikalų.

Didžiausia nepatogumų patiriančiųjų dalis buvo 18-25 ir 46-55 metų amžiaus grupėse – atitinkamai 49,5 ir 50,9 proc. Daugiausiai nepatogumų dėl to sakė patiriantys smulkūs verslininkai (54,5 proc.), vidurinės mokyklos nebaigę asmenys (48,4 proc.) ir kaimo vietovėse gyvenantys respondentai (46,6 proc.).

Mažiau nepatogumų dėl išankstinės registracijos būtinumo patiria moterys ir vieniši asmenys (po 41,5 proc.), 26-35 metų amžiaus gyventojai (36,9 proc.) bei pensininkai (35,6 proc.).

Vieno iš trijų apklaustųjų bankas nepriėmė dėl išankstinės registracijos nebuvimo

Daugiau nei trečdalis respondentų – 37 proc. – sakėsi patekę į situaciją, kai banko skyriuje jų neaptarnavo, nes vizitui nebuvo užregistruota iš anksto. Net 70 proc. bankuose neaptarnautų klientų teigė dėl to patyrę nepatogumų.

„Nors beveik ketvirtadalis – 23 proc. – respondentų pripažino, kad išankstinė registracija padeda planuotis savo laiką ir tokią praktiką įvertino teigiamai, mes siekiame atsižvelgti į visų savo klientų poreikius – taip pat ir tų, kuriems būtinybė užsukti į savo banko skyrių kyla neplanuotai ir dažnai netikėtai. Apklausa parodė, kad tokių žmonių taip pat netrūksta, o atvejų, kuomet bankas atsisako aptarnauti į skyrių užsukusius klientus – tegul ir be išankstinės registracijos – apskritai neturėtų būti“, – įsitikinęs J.Ivaška.

Jis pabrėžia suprantantis tokios praktikos pagrįstumą pandemijos laikotarpiu, kai tai buvo būtina dėl klientų ir darbuotojų saugumo, tačiau stebisi, kad ši tvarka išliko ir pasibaigus apribojimams.

„Dėl išankstinės registracijos žmogus, kuriam, pavyzdžiui, staiga prireikia atnaujinti savo „Smart ID“, pasikonsultuoti ar gauti kitą banko paslaugą, neretai yra priverstas laukti kelias dienas ar net savaites. Esu įsitikinęs, kad bankas neturėtų veikti pagal tokius pat algoritmus ir principus kaip poliklinika ar restoranas“, – sako J.Ivaška, atkreipdamas dėmesį, kad „Urbo“ banke niekuomet nebuvo išankstinės registracijos kasdienėms paslaugoms.

„Urbo“ bankas paslaugas teikia skirtinguose Lietuvos miestuose, o visuose 25-iuose banko padaliniuose žmonės yra laukiami be jokių susitarimų, registracijų ar išankstinių rezervacijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos