Vasariškas laimėjimo skonis – pristatomas „Šaltibarščių loto“

Per žiniasklaidą nuvilnijo smagi žinia – lietuviški šaltibarščiai įvertinti kaip geriausia pasaulyje šalta sriuba. Šia proga loterijų organizatorė „Olifėja“ kviečia mėgautis ne tik „rožinės sriubos“ dubenėliu, bet ir prizu iki 75 000 eurų. Pristatomas riboto leidimo momentinės loterijos bilietas „Šaltibarščių loto“.
Pristatomas riboto leidimo momentinės loterijos bilietas „Šaltibarščių loto“.
Pristatomas riboto leidimo momentinės loterijos bilietas „Šaltibarščių loto“. / „Perlas“ nuotr.

Specialiai Lietuvai

„Šaltibarščių loto“ – išskirtinai Lietuvos rinkai sukurta loterija. Žaidimas vyksta ieškant sutampančių simbolių. O tie simboliai buvo pasirinkti atsižvelgus į tradicinį lietuvišką šaltibarščių receptą.

„Šios loterijos dizainas pritaikytas konkrečiai Lietuvai – ir buvo labai įdomu bei smagu jį kurti. Kaip žinia, kiekvienoje šalyje egzistuoja vis kitokia šaltibarščių versija. Tad kai partnerių – tarptautinės loterijos bilietų gamybos įmonės „Scientific games“ – paprašėme pagalbos atrenkant simbolius, turėjome ne kartą patikslinti ingredientus. Vis tik užtikrinome, kad ant šio apetitą keliančio bilieto būtų matomi būtent tie produktai, kurie naudojami šaltibarščius gaminant mūsų šalyje“, – pasakoja momentinių loterijų produkto vadovė Laura Skrebytė.

Mėgstantiems laimėti

„Šaltibarščių loto“ bilieto kaina – 5 eurai, prizai varijuoja nuo 5 iki 75 000 eurų, o laimėjimo dažnis – 3,48 karto.

„Tai reiškia, kad bene kas 3 loterijos bilietas laimingas. Taigi žaisti verta, net jei šaltibarščių ir nemėgstate – svarbu, kad mėgtumėte laimėti“, – teigia L.Skrebytė.

Vasarišką laimėjimo skonį kviečiantį pajusti „Olifėja“ yra vienas ilgaamžiškiausių lietuviškų verslų. Per loterijų organizatorės veiklos trisdešimtmetį momentinių loterijų žaidėjai laimėjo jau daugiau nei 200 milijonų eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis