„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

​​​​​​​Vasaros festivaliai – galimybė, kurios neišnaudoja smulkusis verslas

Tūkstančius dalyvių žadantis pritraukti vasaros festivalis „Karklė Live Music Beach“ gali tapti idealia vieta smulkiajam verslui pristatyti savo produktus ir paslaugas. Jame įsikurs speciali prekybos zona „Hipių turgelis“, kuriame bus galima rasti unikalių ir nestandartinių prekių.
Karklės festivalis
Karklės festivalis / Organizatorių nuotr.

Tokias verslumo iniciatyvas skatinantis festivalio parneris „Swedbank“ pastebi, kad pradedantieji verslininkai ne visada išnaudoja tokias progas pristatyti save bei savo produktus.

„Smulkių įmonių sėkmės istorija dažnai prasideda nuo tiksliai pasirinkto klientų rato, kurių poreikius gali geriausiai patenkinti pasiūlytas produktas ar paslauga. Šiandien verslininkai, norėdami paskleisti žinią apie save ar savo prekes, vis dažniau naudojasi įvairiais skaitmeniniais kanalais.

Remdamiesi programos „Kiekvienas gali būti didelis“ dalyvių patirtimi pastebėjome, kad geresnių rezultatų padeda pasiekti ir tiesioginis ryšys su klientais. Todėl tokie daug žmonių pritraukiantys renginiai kaip „Karklės“ festivalis yra puiki proga pristatyti savo įmonę, jos produktus, bei gauti greitą atgalinį ryšį iš vartotojų“, – teigia „Swedbank“ Smulkių verslo klientų ir rinkodaros vadovas Aivaras Janušauskas.

Smulkieji verslininkai „Karklės“ festivalio metu įsikurs specialiame „Hipių turgelyje“, kuriame bus galima rasti išskirtinių papuošalų, nestandartinių aksesuarų ir aprangos elementų. Be to, festivalio partneris „Swedbank“ šiemet rūpinasi, kad visi festivalio svečiai galėtų išsiversti be grynųjų – praktiškai visose festivalio prekyvietėse bei maitinimo vietose bus galima atsiskaityti mokėjimo kortelėmis.

Festivalio naujokai ir prekiaus, ir supažindins su Tibeto kultūra

Tibeto kultūrą reprezentuojančiais dalykais planuojantys prekiauti „Tibeto namai“ Karklės festivalyje dalyvaus pirmą kartą. Organizacijos atstovė Rūta Norkutė teigė neturinti didelės dalyvavimo tokiuose renginiuose patirties, bet čia tikisi sutikti daug pozityviai nusiteikusių ir smalsių žmonių.

Organizatorių nuotr./Hipių turgelis
Organizatorių nuotr./Hipių turgelis

„Ketiname ne tik prekiauti, bet ir visiems susidomėjusiems papasakoti apie Tibeto kultūrą. Norime, kad papuošalai ir suvenyrai, kuriuos žmonės įsigys, jiems patiktų ir dėl savo estetikos, ir teiktų prasmę“, – teigė R. Norkutė, kurią pačią šios tolimos Azijos tautos kultūra sužavėjo dar mokyklos laikais.

Į festivalį Karklėje R. Norkutė ketina atvykti su dar trimis pagalbininkais, ši komanda pasikeisdama darbuosis visas tris festivalio dienas. Festivalio dalyviams jie siūlys įsigyti rankų darbo papuošalų ir marškinėlių, taip pat iš Nepalo atgabentų suvenyrų ir natūralių smilkalų. Be to, šioje prekyvietėje apsilankę dalyviai už pirkinius galės atsiskaityti mokėjimo kortele.

Aktyvus dalyvavimas – puiki savireklama

Festivalio „Hipių turgelyje“ bus galima pamatyti vieną didžiausių mineralinių akmenų kolekciją. Ją į festivalį ketina atvežti Linas Juozėnas, kuris yra įkūręs mažąją bendriją su simboliniu pavadinimu „Gyvenimas tiesoje“.

„Turime didžiausią mineralinių akmenų kolekciją Lietuvoje. Šie akmenys išsiskiria įvairiais raštais, spalvomis ir formomis, o kai kurių amžius siekia apie 450 mln. metų. Kolekcijoje galima rasti apie 160 skirtingų rūšių eksponatų, atkeliavusių iš bene 60 skirtingų pasaulio šalių. Nemažą dalį jų atsivežame į įvairiose šalies vietose vykstančius renginius“, – pasakoja L. Juozėnas.

Didesniąją dalį dirbinių jis parduoda per interneto parduotuvę, o dalyvavimas įvairiuose renginiuose ir festivaliuose jam padeda paskleisti žinią apie savo prekes ir parduotuvę, leidžia pirkėjams iš arti apžiūrėti neįprastai atrodančius mineralinius akmenis. Be to, dalis klientų pasinaudoja proga ir pasideri dėl patinkančio aksesuaro įsigijimo.

L. Juozėnas priduria, kad žmones dažnai nustebina galimybė miesto šventėse ar festivaliuose atsiskaityti mokėjimo kortele, nes daugelis smulkių prekybininkų masiniuose renginiuose vis dar nelinkę jų aptarnauti. Tad „Karklė“ šiuo atžvilgiu turėtų tapti malonia išimtimi iš taisyklės.

Jau aštuntą kartą vyksiantis festivalis „Karklė Live Music Beach“ šiemet dalyvių lauks rugpjūčio 17-19 dienomis. Tuo metu festivalio partneris „Swedbank“ pasirūpins galimybe prekyvietėse, maitinimo ir pramogų vietose atsiskaityti mokėjimo kortelėmis. Taip tikimasi suteikti daugiau patogumo ir festivalio dalyviams, ir prekybininkams. Pastarieji galės greičiau aptarnauti klientus, geriau pasirūpinti uždirbtų lėšų saugumu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs