Vėl stiprinant apsaugos priemones dėl koronaviruso, siuntas „DPD Lietuva“ klientai atsiimti galės paprasčiau ir greičiau

Susirgimų nuo koronaviruso (2019-nCoV) skaičiui visuomenėje ir vėl augant, Vyriausybė pakartotinai stiprina apsisaugojimo priemones bei grąžino privalomąjį kaukių dėvėjimą. Tuo tarpu „DPD Lietuva“, karantinui pasibaigus dar birželio viduryje, saugumą ir toliau laikė ir tebelaiko kiekvieno darbuotojo bei kliento prioritetu.
Vėl stiprinant apsaugos priemones dėl koronaviruso, siuntas „DPD Lietuva“ klientai atsiimti galės paprasčiau ir greičiau
Vėl stiprinant apsaugos priemones dėl koronaviruso, siuntas „DPD Lietuva“ klientai atsiimti galės paprasčiau ir greičiau / Partnerio nuotr.

Būtent todėl bendrovės kurjeriai nuo rugpjūčio 1 d. laikosi saugaus atstumo nuo siuntos gavėjo, o kaukės vėl tampa privalomos visiems kurjeriams siuntų pristatymo ir surinkimo metu be išimties. Negana to, siekiant dar labiau sumažinti įmonės klientų kontaktą su kurjeriais ir užtikrinti patogesnį siuntų atsiėmimą, kurjerio skeneryje bendrovės klientams suteikiama dar viena alternatyva – SMS žinute gavėjui atsiunčiamas PIN kodas.

„DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Giedrius Bilevičius pasakoja, kad įmonės sprendimą nulėmė noras supaprastinti siuntų atsiėmimą ir toliau rūpintis savo klientų ir darbuotojų saugumu. Dar 2015 m. pradėtas PIN paslaugos vystymas leido įmonei panaudoti sukauptą įdirbį ir sklandžiai prisitaikyti prie susiklosčiusios situacijos.

„Jau anksčiau svarstėme, kaip galėtume optimizuoti kurjerių darbą ir pagerinti vartotojų patirtį, tuo pat metu išsaugodami kokybišką pristatymo būdą. Sprendimas siūlyti PIN paslaugą buvo priimtas dar prieš penkerius metus, tad koronaviruso pandemijos metu, šalia pasirašymo kurjerio skeneryje, nusprendėme suteikti dar vieną alternatyvą klientams, norintiems mažiau kontakto su žmonėmis. Nuo šiol galimybę tokiu būdu atsiimti siuntas turės visi „DPD Lietuva“ kurjerių paslaugomis besinaudojantys asmenys“, – sako G.Bilevičius.

Partnerio nuotr./Vėl stiprinant apsaugos priemones dėl koronaviruso, siuntas „DPD Lietuva“ klientai atsiimti galės paprasčiau ir greičiau
Partnerio nuotr./Vėl stiprinant apsaugos priemones dėl koronaviruso, siuntas „DPD Lietuva“ klientai atsiimti galės paprasčiau ir greičiau

Anot jo, pastaruosius kelis mėnesius siuntų pristatymo ir logistikos sektorius gyveno žiūrėdamas kelias dienas ar savaites į priekį, tačiau atėjo laikas matyti ir platesnį vaizdą: „Kito e. prekybos piko metu kurjerių tarnybų resursai bus riboti, todėl norime būti pasiruošę ne tik pasamdyti daugiau darbuotojų, bet ir pritaikyti savo infrastruktūrą ir prekių pristatymo procesus. Stengiamės užbėgti įvykiams už akių ir siekiame galėti prisitaikyti prie bet kokio galimo scenarijaus.“

Kaip atsiimti siuntą?

„DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims teigia, kad toks siuntų atsiėmimo būdas ne tik mažina užsikrėtimo riziką, bet ir leidžia lengviau planuoti savo laiką ir prisitaikyti prie netikėtų pokyčių: „Kadangi atsiimant siuntą nebereikia turėti savo asmens dokumento, todėl jeigu ją pristačius vartotojo nebus namuose ar biure, klientas galės perduoti SMS žinute gautą PIN kodą kitam asmeniui, kuris taip pat galės atsiimti siuntą.“

G.Bilevičiaus teigimu, šis procesas yra ne vienerius metus taikomas siuntas atsiimant iš „DPD“ paštomatų, todėl klientų siuntos bus visiškai saugios, o jų atsiėmimą sudaro keturi nesudėtingi žingsniai.

„Produkto pristatymo eiga išties yra labai paprasta – siuntos gavėjas SMS žinute arba į „Viber“ programėlę dar prieš pristatymą gauna 4 skaitmenų PIN kodą. Atvykus kurjeriui, klientas nurodo PIN kodą, kurį „DPD“ darbuotojas įveda į savo skenerį. Jei kodas teisingas, kurjeris perduoda siuntą gavėjui“, – pristatymo eiga dalijasi „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.

Pristatymo proceso svarba augs

Anot jo, „DPD Lietuva“ tikisi, kad klientai teigiamai įvertins siekį dar labiau palengvinti siuntų pristatymo procesą, juolab, kad karantino metu didelė dalis žmonių atrado prekybą internetu.

„Nepaisant to, kad pirmoji viruso banga jau spėjo pasibaigti, tačiau mūsų kurjerių ir siuntų gavėjų saugumo užtikrinimas visuomet bus pirmoje vietoje. Džiaugiamės, kad prisidedame ne tik prie galimos viruso sklaidos prevencijos, bet ir tuo pat metu efektyviname savo siuntų pristatymo procesą. Pastaruoju metu e. prekyba išgyvena milžinišką bumą, todėl ateityje tokios detalės kaip nekomplikuotas prekių pristatymas gali turėti dar daugiau įtakos, renkantis internetinę parduotuvę“, – tvirtina G.Bilevičius.

Jis priduria, kad žmonės mėgsta fizines parduotuves, nes jiems patinka apsipirkinėjimo procesas. Tiesa, jis niekada nebebus toks pats, o tai tik dar labiau padidins e. prekybos svarbą: „Retas gyventojas nori rizikuoti savo sveikata dėl ne pirmo būtinumo apsilankymo prekybos centre, juolab, kad šiandien egzistuoja galimybė viską įsigyti internetu ir siuntos saugiai sulaukti namuose.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos