Nes per beveik dvejus veiklos metus lietuviškasis „Centric“ padalinys virto tikrų inovacijų lopšiu ir vis stiprėjančiu kompetencijų centru, kuriame didžiausias dėmesys tenka DevOps, debesijos ir duomenų mokslo sritims: čia gimsta sprendimai, keičiantys visos korporacijos ateitį ir naudojamas technologijas.
Pažinti, susipažinti ir pasidalinti
Lietuvių inicijuotame ir Nyderlanduose, Gouda mieste, vykusiame renginyje susirinkusieji skaitė pranešimus, dirbo uždarose grupėse ir pristatė gerosios patirties pavyzdžius. Konferencijos turinys – įvairiapusis: nuo supažindinimo su specifiniais įrankiais, sėkmingų DevOps praktikų diegimo, iki IT saugumo aktualijų.
Pasak vieno iš konferencijos organizatorių, DevOps specialisto Tomo Stankevičiaus, pamatinis tikslas buvo geriau suvokti iššūkius, kylančius didžiuliame stambios korporacijos mechanizme – ir pasiūlyti būdus, kaip juos spręsti: „Na, tarkime, klausantis kolegų iš Nyderlandų, Rumunijos, kitų šalių, buvo akivaizdu, kad kiekvienas skirtingos šalies padalinys yra labai nevienodose augimo stadijose, tad tai, kaip gebėsime vieni kitiems padėti augti, kokius geriausiai pasiteisinusius sprendimus vieni kitiems pasiūlysime ir kaip greitai juos adaptuosime, gali lemti visos kompanijos sėkmę“.
Tarp vertingiausių pranešimų – automatiniame testavime naudojamos praktikos, DevOps taikymas kuriant programinę įrangą klientui „Daikin“, naudingų įžvalgų suteikęs tinklo infrastruktūros paslaugų palyginimas tarp skirtingų debesijos tiekėjų. Na ir, žinoma, tarptautinę komandą suvienijantys susitikimai, praplėtę kontaktus ir pažintis.
„Pamatėme, kurias technologijas / įrankius naudoja kitos komandos: vienos jų, mūsų požiūriu, jau yra pasenusios, kitos – mūsų dar nebandytos, trečios – sutampa su mūsų naudojamomis. Tai vėlgi patvirtino pirminę nuomonę, kaip svarbu, remiantis geriausiais pavyzdžiai bei rezultatais, suvienodinti visų padalinių veiklą – tad padirbėti išties turime kur,“ – pasakoja T. Stankevičius.
Kartoti, auginti ir plėsti
„Kas toliau? Žinoma, dar kokybiškesnis, gausesnis ir daugiau koncentruoto turinio pateikiantis vidinis renginys, paliečiantis ir kitas svarbias temas, kuriose turime ekspertinių žinių ir vertingų įžvalgų,“ – apibendrindamas sako dar vienas pirmosios konferencijos organizatorių, komandos vadovas Mantas Lukoševičius.
Jau gautas „Centric“ vadovų palaikymas ir kolegų iš įvairių šalių pažadas prisidėti organizuojant kitų metų vidinę konferenciją.
„Jie pamatė ir patikėjo, kad tokie renginiai labai vertingi visai įmonei. Norėtume kitąmet konferenciją auginti tiek dienų skaičiumi – praplečiant ją iki trijų dienų, tiek pritrauktų ekspertų įvairove: pasikviesti specialistus ne tik iš „Centric“ padalinių, bet ir iš išorės. Tokių kaip, pavyzdžiui, „Microsoft“ (nes esame dideli „Microsoft“ partneriai) ar „HashiCorp“ (nes naudojame daug jų įrankių),“ – sako T. Stankevičius, pabrėždamas, kad šios sesijos turėtų būti ne komercinės, bet techninės – nes būtent tai kėlė didžiausią susidomėjimą ir buvo aktualiausia šios, pirmosios, vidinės „Centric“ konferencijos dalyviams.